Iphone overleden na firmware herstel naar 3.0 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forum leden, Al tijden ben ik ontzettend tevreden over mijn 2G toestel uit de states. Deze iphone was voorzien van een custom firmware 2.2.1. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone overleden na firmware herstel naar 3.0
Beste forum leden,
Al tijden ben ik ontzettend tevreden over mijn 2G toestel uit de states. Deze iphone was voorzien van een custom firmware 2.2.1. Echter heb ik tijdens de installeren van de nieuwe firmware een foute keuze gemaakt , ik heb namelijk de shift herstel optie (custom 3.0) gebruikt. ipv de shift update. Maar na het uitzetten van het toestel doet het toestel helemaal niets meer. Deze blijft geheel uit. Wie heeft er voor mij een oplossing??? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je power en home button tegelijk induwen voor een tiental seconden?
|
|
|||
|
|||
Beste Cyrus,
Ook al geprobeerd, maar helemaal geen response (met en zonder sim) |
|
|||
|
|||
verbinden met itunes en herstellen drukken (geen shift herstel)
ofwel je iphone aan de lader hangen, en nogmaals proberen home en powerknop |
|
|||
|
|||
Hang je iPhone aan de pc, dan 5 seconden power, dan zonder power los te laten 10 seconde power EN home, dan power los laten en 30 seconde HOME.
Dan herkent je iTunes de iPhone in herstel modus. En kun je herstellen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Allen,
De iphone, heb ik weer aan de praat, bedankt voor de hulp. Echter blijf ik nog wel steeds met het emergency scherm zitten. Ook een herstel naar 2.2.1. met itunes 8.2 wil nog niet lukken. Heef hier iemand de juiste volgorde??? |
|
|||
|
|||
Als echt niets meer wil , eerst de orginele FW 3.0 eropzetten en dan, omdat iTunes herkend dat het geen rechtmatige sim oid is, de telefoon dmv DFU en PWNAGE tool 3.0 jailbreaken en unlocken. Zo heb ik het gedaan. Succes !!
|
|
|||
|
|||
Herstel en DFU modus zijn ook niet hetzelfde he. Bij DFU lijkt de telefoon uit te staan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
dit had ik ook, geen paniek. download redsnow en jailbrake je toestel. vervolgens werkt tie gewoon. |
|
|||
|
|||
dit draadje mag dicht.
Het probleem is verholpen. |
|
||||
|
||||
Ik laat deze even open want misschien hebben andere gebruikers hier nog wat aan
|
|||
|
|||
Ik heb de nieuwe firmware 3.0 erop gezet via itunes en krijg de melding op mijn telefoon plaats een geldige simkaart zonder pincode om de iphone te activeren.
En deze melding krijg ik op itunes ook iets over mijn simkaart. Help wat moet ik nu doen? |
|
||||
|
||||
Eerst redsn0w draaien en vervolgens uit Cydia ultrasnow installeren. De eerste om te jailbreaken, de tweede om te unlocken.
|
|||
|
|||
Iphone 2G waarschijnlijk stuk na firmware
beste leden,
ik heb nu de firmware 3.0 willen opzetten na mijn iphone en jailbraken en unlocken maar ik heb tot stap 19 gekomen hier ( https://forum.iculture.nl/f14/i...ws-fw-3-x.html ) mijn iphone ligt waarschijnlijk uit maar als ik hem op mn pc aansluit blijft de scherm zwart maar ik zie via deze computer mijn iphone opliggen, maar bij redsn0w 0.72 blijft constant waiting for reboot terwijl het moet werken wie kan me hier helpen ondertussen probeer ik mijn iphone te herstellen via itunes |
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde bij stap 19 gebeurd er niets meer,kreeg er voor de melding USB apparaat wordt niet herkent
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: [redelijk dringend] herstel met Custom Firmware loopt vast | robin.b | Jailbreak | 13 | 19-10-10 15:43 |
Iphone 3gs 32gb firmware 3.1.2 vastgelopen tijdens herstel | wimpiepiep | iPhone algemeen | 7 | 28-02-10 20:22 |
iPhone 3G: Iphone vast met firmware herstel | nick007 | Unlock | 2 | 05-08-08 08:24 |
Herstel naar 1.1.4 wat zou ik doen naar 3.9 of 4.6Bl houden? | dendirk | Archief | 1 | 07-03-08 16:23 |
|
|