iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Apple blokkeert Jailbreak in nieuwe iPhone 3GS toestellen! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/45808-apple-blokkeert-jailbreak-nieuwe-iphone-3gs-toestellen.html)

Mikeske 29-11-09 22:56

Bedankt voor je snelle reactie.
De mijne is dus van week 44.
Hoop dat er toch vlug een oplossing komt voor iedereen in dezelfde situatie. Zolang je nooit reboot of heropstart geen probleem, maar je hebt niet altijd je pc bij de hand.

ThaBudz 29-11-09 22:59

Las al wel op verscheinende engelse en amerikaanse sites dat er druk aan gewerkt word .

D3RaX 30-11-09 20:45

Damm heb ik EINDELIJK het besluit genomen om een Iphone te gaan halen als in januari mn abbo verloopt, lees ik dit!

Heeft iemand een idee of er een mogelijkheid gaat komen voor een Untethered 3Gs jailbreak (tethered is voor mij echt geen optie)? En zo ja aan wat voor'n termijn er dan gedacht moet worden.

Opzich kan best een paar manden met een "normale" iphone tevreden zijn, maar een jailbreak is uiteindelijk toch wel noodzakelijk. Al is het maar dat ik de mogelijkheid wil hebben om specifieke onderdelen (zoals mail en sms) of apps te kunnen beveiligen met een pincode of wachtwoord. Ik moet er niet aan denken dat ik mijn telefoon verlies en iemand al mijn mails kan lezen (Als Appel nou eens wat meer apps toe liet in haar officiele store had ik geen eens een jailbreak nodig!)

Na wat google'n kwam ik wel dit tegen, misschien brengt dit toch nog hoop?????
Good news for 3gs untethered jailbreak - SiNfuL iPhone
Chronic Dev Blog

viper38 01-12-09 15:24

Is de nieuwe bootrom te JB?
 
hallo mensen,

mijn vraag is nou is die nieuwe bootrom nouw te unlocken & jailbreaken of niet?

kamikees 01-12-09 15:27

hij is te jailbreaken, maar alleen tethered. werkt het zelfde alleen met een vervelende bijkomstigheid. Wanneer je telefoon uit gaat (batterij leeg, crash, enz) dan moet hij via de pc of mac weer worden opgestart en moet er opnieuw een jailbreak plaatsvinden. Maar dat wist je al.

Ga er maar vanuit dat er druk aan gewerkt wordt, maar zien is geloven.

viper38 01-12-09 18:53

Dank je wel man l

CalciumDude 02-12-09 13:05

heb het gisteren ook geprobeerd , maar kwam ook tot de conclusie dat ik een nieuwe bootrom heb.
omdat ik niet standaard met mijn laptop op mijn rug loop , heb ik hem maar weer gevangen gezet in afwachting van een betere oplossing.

wangson 02-12-09 15:31

Hallo,
Ben al enkele uren het forum aan het doornemen, heb momenteel een 3G JB 3.0...Heb ervoor enkele AT&T 2g iphones gejailbreaked...
Ik ga binnen 2weken naar Swiss, ben van plan er een 3GS te halen...

Ik kan best die letten op het serienummer voor de "laagste week" te nemen? En het zou misschien makkelijker bij de zwarte (die minder verkocht worden) kunnen voorvallen?
Moest ik nu toch zo n tethered hebben...Dan kan ik hem gewoon Jailbreaken en sim unlocken? & zolang hij tijdig opgeladen blijft ga ik geen problemen ondervinden? (als ik het juist heb)
Hoe zit het juist met die baseband? Kan ik aan de doos achterhalen of die goed zit of niet, en als die "slecht" zou zijn, kan ik die dan unlocken?
Bedankt alvast

Hjalmarr 03-12-09 10:17

Mijn vader heeft de nieuwste 3GS binnen, met een serialnummer van +46 dacht ik. Iig met een nieuwe bootloader. Wat moet hij nu precies doen om een gejailbreakde versie te krijgen? Hij heeft al Make it rain geprobeert, ging goed, tot hij rebootte... Graag advies :)

Michel15 03-12-09 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hjalmarr (Bericht 389957)
Mijn vader heeft de nieuwste 3GS binnen, met een serialnummer van +46 dacht ik. Iig met een nieuwe bootloader. Wat moet hij nu precies doen om een gejailbreakde versie te krijgen? Hij heeft al Make it rain geprobeert, ging goed, tot hij rebootte... Graag advies :)

Nog geen oplossing, elke keer bij rebooten heeft deze iPhone ondersteuning nodig van Blackra1n

Hjalmarr 03-12-09 11:07

Ok! Dank je!

ThaBudz 03-12-09 13:09

Word volgens de verschillende forums wel hard aan gewerkt , dus ff afwachten nog

Ghost 04-12-09 20:28

Vanaf welke week zit ik met jailbreak problemen?
Ik wou een 3Gs kopen als cadeau voor mijn vriendin. Ze heeft de jailbreak maar voor 1 of 2 app's nodig maar ik zou toch graag voorbereid zijn.

Ik zie net op de site van mobistar dat ze nog 3G toestellen hebben (is dan wel maar 8Gb) heeft deze ook jailbreak problemen?

viper38 05-12-09 02:27

RE:
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ghost (Bericht 390559)
Vanaf welke week zit ik met jailbreak problemen?
Ik wou een 3Gs kopen als cadeau voor mijn vriendin. Ze heeft de jailbreak maar voor 1 of 2 app's nodig maar ik zou toch graag voorbereid zijn.

Ik zie net op de site van mobistar dat ze nog 3G toestellen hebben (is dan wel maar 8Gb) heeft deze ook jailbreak problemen?

Nou dat ik nu begrijp vanaf week 41 ;)

martijndk1983 05-12-09 03:18

Week 40 ook al

Ghost 05-12-09 08:41

Ok, een iphone van week 39 (of ouder) dus. Ik kan het proberen hé.


PS: a wise man ones said: For every hardware problem there is a software solution.

Cea 05-12-09 14:08

Mijn iPhone van 30/11/09 met 3.1.2 en imei die begint met 0120.... en produktie week 41 is zonder problemen gejailbreaked.
Heb om zeker te zijn de telefoon los van kabel uitgezet en terug opgestart, geen probleem, daarna aan itunes gehangen en een sync laten uitvoeren, blijft werken.
Dus ik mag er van uitgaan dat ik een full jailbreak heb.
Dus, probeer een keer, blijkbaar is produktieweek rond week 40 en een imei met 0120... een randgeval of het lukt of niet.

Fransnijm 05-12-09 16:44

Kan niet w88 tot ie gejailbreaked kan worden na 2 dagen proberen las k dit stukje pas :S Ik neem aan dat als er een oplossing voor komt het hier te lezen zal zijn.

mwagena 09-12-09 14:44

Hallo,

Als ik heb goed gelezen heb is dus mijn 3Gs uit week 46 niet jailbreakbaar?

De Generaal 09-12-09 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mwagena (Bericht 392014)
Hallo,

Als ik heb goed gelezen heb is dus mijn 3Gs uit week 46 niet jailbreakbaar?

Je kunt deze wel jailbreaken, maar alleen tethered ;); [wiki]tethered-jailbreak[/wiki]


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:33.