Kan je firmware 3.1.3. jailbreaken? - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) @Blutch volgens mij heb jij pech, wat ik heb gelezen. Je kan je telefoon niet meer unlocken nu....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@Blutch
volgens mij heb jij pech, wat ik heb gelezen. Je kan je telefoon niet meer unlocken nu. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Hoe weet je dat de "Jailbreak voor 3.1.3 makkelijk is" ?
|
|
|||
|
|||
Dat had Geohot gemeld.
|
|
|||
|
|||
Ik wil wel Jailbreake maar hoef geen unlock.
Geachte Forumdeelnemers,
Een collega heeft recent een iPhone gekocht en bij het registreren thuis gelijk maar even geupdate naar 3.1.3. De situatie is als volgt: - iPhone 3Gs 16mb - Firmware 3.1.3 (7E18) - Baseband 05.12.01 Er is geen behoefte aan een unlock (er zit nu een T-Mobile sim in en dit is prima voor hem). Wel wil hij de iPhone jailbreaken. Vraag: Welke jailbreak software moet ik op dit moment gebruiken om dit voor elkaar te krijgen zodat hij Cydia (en de rest) kan gebruiken en gewoon met zn unlockte iPhone kan blijven bellen. Bij voorbaat bedankt voor jullie reactie. |
|
||||
|
||||
//Bericht verplaatst naar deze discussie.
|
|
||||
|
||||
Ik Weet wel dat sn0wbreeze helemaal kl####te is bij mij iedergeval
3G t-mobile ik heb het met Redsn0w gedaan geen unlock nodig |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Tot nu toe roept sn0wbreeze meer vragen op dan het beantwoord en er zitten nog steeds bugs in. Persoonlijk zou ik nog even weg blijven van deze app.
|
||||
|
||||
Yup, iHatesn0w is niet de meest stabiele hacker Ik moet zeggen dat ik met de vorige firmware het meest plezier heb beleefd aan Blackra1n en niet aan Pwnagetool
|
|
|||
|
|||
Ik heb de hoop opgegeven en laat de Jailbreak en simloc maar voor wat het is . Ik heb vanochtend maar een prepay kaartje gekocht van T-mobile en die erin gedaan..........kan ik in ieders geval nog bellen.
Ik hou de boel wel in de gaten en lees `t wel wanneer er iets te downloaden is om te unlocken. In ieders geval iedereen bedankt voor de tips en succes met het uitdokteren. |
|
|||
|
|||
Hoelang duurde het bij voorgaande versies dat er jailbreak en unlock tool uitkwam?
|
|
||||
|
||||
Dat verschilt wel eens volgend Geohot moet het makkelijk zijn om te jailbreaken met 3.1.3
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb zolang maar een T-Mobile prepaid kaartje gehaald want k heb een vodafone abbo en heb me net 2 dagen een iphone gehaald maar kan hem niet unlocke
|
|
|||
|
|||
Vroeger was er nog minder beveiliging dus ging het sneller, nu duurt het telkens ruwweg een paar maand voor grote updates. Angezien dit een kleine firmware update is (3.1.2 naar 3.1.3) zou het kort kunnen duren.
Laatst gewijzigd door glaantje; 06-02-10 om 17:57. |
|
|||
|
|||
Ik heb geprobeerd door middel van deze handleiding firmware 3.1.3 te jailbreaken:
Download Sn0wbreeze V1.4 to Jailbreak iPhone 3.1.3 Firmware | Redmond Pie Helaas gaat het laden van de gemaakte IPSW file d.m.v snowbreeze niet goed. Hij blijft steeds hangen op iPhone op herstel voorbereiden, en dan gaat ie niet verder. Ik heb een iPhone 3GS gekocht via T-Mobile. Iemand enig idee, waarom iTunes niet verder gaat met de zelf gemaakte firmware d.m.v snowbreeze? Laatst gewijzigd door shadowman12345; 07-02-10 om 18:03. |
|
|||
|
|||
kijk even hier
https://forum.iculture.nl/f14/i...eltopic-9.html heb je wel je iphone in recovery mode gezet in plaats van DFU mode ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ga je van 3.1.2 naar 3.1.3 met jailbrake of heb je al 3.1.3 erop?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: firmware 4.1 jailbreaken | keesdr | Jailbreak | 1 | 11-12-10 20:26 |
iPhone 3G/3GS: Blacksn0w voor firmware 3.1.2 - Verzameltopic | WDS001 | Unlock | 415 | 22-06-10 16:11 |
Alle iDevices: Hulp nodig bij downgraden van firmware 3.1.3 naar 3.1.2 - Verzameltopic | danijel-p | Jailbreak | 119 | 30-03-10 12:55 |
Kan mijn Iphone 3g met firmware 2.2 niet jailbreaken | aswien | Archief | 1 | 21-11-08 14:11 |
|
|