Custom 3.1.3 Firmware discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) De link van de 2G is dood! iemand andere link?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De link van de 2G is dood! iemand andere link?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Help..
Ik heb de nieuwste FW geinstaleerd via itunes op mijn iphone (gejailbraked) beetje dom maar hoe fix ik dit ik kom er echt niet meer uit itunes ziet de iphone niet meer blackrain doet het niet en als itunes mijn iphone niet ziet hoe moet ik dan de ipsw instaleren die met xnowbreeze gemaakt heb ?? Bedankt alvast |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je het topic een beetje had doorgespit was je er al achter gekomen dat het niet meer te fixen valt. Kortom: nog even geduld totdat er een oplossing komt voor alle Iphones met FW3.1.3 |
|
|||
|
|||
Oke bedankt voor de info, sorry voor het niet lezen ik heb nu wel gezocht en kon geen antwoord vinden op mijn volgende vraag maar is het mogelijk dat ik dan mijn iphone terug breng naar FW 3.1.2 ?
Gr, Daniel |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sorry zeker met mijn neus gekeken excuses
|
|
|||
|
|||
Custom 3.1.3 Firmware
Mensen,
Bij een poging tot het jailbreaken van een orgineel unlockte iphone met 3.1.3 software kwam ik tot de conlusie dat de link voor het downloaden van de Custom 3.1.3 firmware zonder activatie in het onderdraande draadje niet werkt. https://forum.iculture.nl/f14/i...-firmware.html Mijn vraag dus; Heeft iemand voor mij een link waar ik de Custom 3.1.3 firmware zonder activatie kan downloaden. ik heb natuurlijk al redelijk wat af ge-googled maar ik kom op allemaal site uit waar liever niets van download.. Alvast bedankt! Niek |
|
||||
|
||||
Samengevoegd.
Een apart topic maken is niet nodig, dit kan hier ook gevraagd worden. Laatst gewijzigd door Bomans; 12-03-10 om 11:36. |
|
|||
|
|||
Kan ik dan met IReb zonder problemen van de orginele 3.1.3 naar de custom 3.1.2 herstellen ?
Zonder iReb gaat het namelijk niet. |
|
|||
|
|||
Even een vraagje:
Ik wil van t weekend mijn 3GS voorzien van 3.1.3 custom. Nu heb ik een T-mobile versie met simlock maar deze heb ik nu op OS 3.0 zelf verwijderd. Als ik dus nu de firmware wil downloaden moet ik dan de iPhone 3GS versie met activatie hebben? En na het updaten zit ik straks niet met het tethered verhaal toch? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor 't antwoord. Ik heb een orginele T-Mob simkaart, de unlock was alleen maar zodat m'n vriendin ook de telefoon kon gebruiken maar dat is nu niet meer van toepassing. Dus de versie zonder activatie zou dan degene zijn die ik moet hebben zoals ik je reactie lees? Of maakt dat weinig uit? Laatst gewijzigd door Martdl; 12-03-10 om 15:24. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zou dus in jou geval de versie zonder activatie installeren en je iPhone via je officiële sim activeren. Verder zijn de firmware versies compleet gelijk. Je kan achteraf je telefoon ook weer gewoon softwarematig simlockvrij maken zoals je als eerder hebt gedaan (baseband wordt nl. niet geupdated via de custom firmware). Laatst gewijzigd door JaytB; 12-03-10 om 16:04. |
|
|||
|
|||
Citaat:
De enige reden dat ik wil updaten is namelijk dat sommige apps die ik gebruiken wil versie 3.1 nodig hebben en ik het probleem heb dat als ik een gemiste oproep heb en deze wil terugbellen ik 9 van de 10 keer niks hoor als ik terugbel. Ik moet dan de iPhone rebooten en dan terugbellen Hopelijk is dat dan opgelost na de update. Keep u posted! |
|
||||
|
||||
Kan iemand de link van de 3G zonder activatie online zetten?
|
|||
|
|||
goedenavond,
ik heb al een poosje mijn iphone binnen met heb hem nu op 3.1.3 staan en modemfirmware 05.12.01 is er al een mogelijkheid om deze te jailbreaken ik heb al van alles geprobeerd maar krijg het helaas niet voor elkaar? |
|
|||
|
|||
Hallo allemaal
even een vraag ik ben geheel nieuw. ik heb een iphone 3gs 16gb, geleverd met 3.1.2 (mc model) heb deze gejailbreaked en bij cydia op de knop lets make life easyer gedrukt. alles prima, daarna per ongeluk de update 3.1.3 gehaald en alles weer kwijt. hoe kan ik weer in het bezit komen van een jailbreak? sim unlock is niet nodig op dit moment. ik hoop dat er iemand is die mij kan vertellen hoe ik deze stomiteit weer ongedaan kan maken. bvd Remco |
|
||||
|
||||
ikkes78, lees en kijk naar de filmpjes van "Downgrade Iphoge 3Gs firmware 3.1.3 to 3.1.2 zowel voor nieuw als oude bootrom" op deze site. het werkt prima.
|
|||
|
|||
Werkt niet voor mij :-(
the device isn't eligible for the requested build host file is in orde |
|
|||
|
|||
link is dood voor de iphone 2g
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Custom 3.1.2 firmware | Destiny | Jailbreak | 968 | 08-12-10 21:02 |
Custom Firmware 3.1.2 | mastermark | Archief | 1 | 10-10-09 13:22 |
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Jailbreak | 1 | 14-01-09 22:15 |
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Unlock | 0 | 08-12-08 22:29 |
Custom Firmware 2.1 | Jakiie | Archief | 1 | 18-09-08 23:50 |
|
|