Custom 3.1.3 Firmware discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand die het antwoord weet? Het is misschien een domme vraag, maar ze wil de iPhone niet bricken.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand die het antwoord weet? Het is misschien een domme vraag, maar ze wil de iPhone niet bricken..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Jouw vriendin heeft er tethered jailbreak.
Leer aub de zoekfunctie gebruiken, dit is al zoveel aan bod gekomen. |
|
|||
|
|||
Betekent dit nu wel of niet dat ik naar de custom firmware 3.1.3 uit dit topic kan herstellen?
|
|
||||
|
||||
Heb je dat topic eigenlijk wel gelezen. Je moet niet herstellen.
Gewoon je iphone aan je pc hangen en blackra1n gebruiken om te kunnen opstarten. |
|
|||
|
|||
Ik heb het antwoord in het topic over tethered jailbreaken gevonden. Hij werkt weer. Bedankt
|
|
||||
|
||||
Vind het dan weer jammer dat er al een week wordt gegilt naar links die het niet doen, maar dat toch de dode links blijven staan. Toppetje
|
|
|||
|
|||
Links zijn dood en Sn0wbreeze werkt niet bij mij. Kan iemand deze z.s.m. online zetten? Kan nu niets met m'n telefoon.
|
|
|||
|
|||
wanneer komt er een nieuwe jailbreak uit voor de nieuwe bootloader 3.1.3 3GS ?? kan nergens info over vinden namelijk
|
|
||||
|
||||
Worden de urls voor de 3gs nog aangepast? want de download files gaan niet verder dan 75%.
Anders lijk mij de beste oplossing om dit topic te sluiten, zo is het niet relevant. |
|
|||
|
|||
De eerste link doet het niet meer, heeft iemand een wel werkende link daarvan?
bvd |
|
||||
|
||||
Citaat:
Jailbreak iPhone 3.1.3 with Sn0wbreeze | Redmond Pie
|
|||
|
|||
iPhone 3G
- Jailbreak - Met activatie - Cydia Download Link Deze link werkt niet ,kan hier iets aan gedaan worden? |
|
|||
|
|||
Goedeavond,
Als ik wil herstellen met deze custom ipsw dan krijgt ik de foutmelding 1600, kan iemand mij aub helpen THNX Laatst gewijzigd door YiL; 23-03-10 om 22:23. |
|
|||
|
|||
Heeft iemand de 3.1.3 custom van de 2G nog? Zoals al een paar keer is gemeld zijn de links dood. Dat zou echt fantastisch zijn .
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb dus min of meer hetzelfde probleem. De telefoon bleef maar opnieuw opstarten (had FW 3.1.2 en gejailbreakt met blackra1n). Heb met Pwnage Tool een custom ipsw gemaakt, maar krijg ook een 1600 foutmelding. (heb geen SHSH op Saurik's server staan). |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik gebruik een macbook dus Ireb is ook geen alternatief. |
|
|||
|
|||
OPGELOST!!!!!
pfff dat koste me een slechte nacht zeg. Ik was er eigenlijk helemaal klaar mee. zelf herstellen naar orginele versie 3.1.3 werkt ook gewoon niet. Dit is wat ik heb gedaan. Hou je home+powerknop net zo lang vast totdat je dit scherm ziet. Vervolgens koppel je je ifoon aan itunes, die zegt iphone in herstelmodus gevonden. druk vervolgens op knopje herstel ICM shift. selecteer vervolgens het custom bestandje en VOILA. succes ik hoop echt dat het werkt, want zoon bricked iphone is niks aan! Laatst gewijzigd door iScorpio; 24-03-10 om 17:53. |
|
||||
|
||||
Ik ben momenteel bezig om de links weer werkend te krijgen.
|
||||
|
||||
Links zijn weer up en running.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een 3G met 3.1.3 software, kan ik dat ook deze custom firmware downloaden en gebruiken?
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Custom 3.1.2 firmware | Destiny | Jailbreak | 968 | 08-12-10 21:02 |
Custom Firmware 3.1.2 | mastermark | Archief | 1 | 10-10-09 13:22 |
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Jailbreak | 1 | 14-01-09 22:15 |
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Unlock | 0 | 08-12-08 22:29 |
Custom Firmware 2.1 | Jakiie | Archief | 1 | 18-09-08 23:50 |
|
|