SHSH file on Saurik server?? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pebbls Hallo, Mijn iphone crashte gisteravond waardoor ik hem moest herstellen. Aangezien hij gejailbraekt was ging ik ervan uit dat het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als eerst moet jij de nieuwste TinyYmbrella downloaden en installeren van de volgende website The Firmware Umbrella. Met TinyUmbrella kan je controleren welke SHSH blobs aanwezig zijn van je toestel op de server van saurik als lokaal. Verder kan de hostfile aangepast worden door deze uit te voeren als "ADMINISTRATOR". Dat doe je door met je rechtermuisknop op "NOTEPAD" te klikken en die optie te kiezen. Succes Sanne.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ook ik heb een probleem.
Op mijn Iphone 4 had ik de shsh vast gelegd via Make my life easy methode. (weet het 100% zeker dat het erboven stond) Nu heb ik hem gisteren geupdate naar 4.1 maar wil dolgraag weer terug alleen krijg ik het voor geen mogelijkheid voor elkaar. Ip's veranderd in wordpad (verschillende ip's weet nu niet meer welke (ooit) de juiste is) Itunes 10 gedownload Firmware 4.0.1 en 4.0.2 gedownload maar krijg telkens het verhaal van dat het niet hesteld kan worden. Tinyumbrella zegt dat er geen shsh bestand is opgeslagen (ook nooit met Tiny gedaan) Wordt een beetje kriegel... en ben bang dat ik moet wachten op de JB 4.1 of zijn er nog anderen die een goed idee hebben? ..... Bij voorbaat dank.
|
||||
|
||||
Citaat:
Om dit te achterhalen kan je het best de nieuwste TinyUmbrella gebruiken, die maakt automatisch een connectie met sauriks server, probeer ze allemaal. Als je geen SHSH blob hebt, dan gaat het helaas niet lukken. Mocht je em wel hebben, dan kan je de volgende guide gebruiken om te downgraden --> Downgrade iOS 4.1 to iOS 4.0 / 3.1.3 / 3.1.2 iPhone 4, 3GS, 3G and iPod touch [How to Guide] | Redmond Pie Belangrijke tip: LEES GOED EN WEES GEDULDIG PS. vermeld ook de foutmeldingen die je krijgt van iTunes ! Gr. Almo |
|
|||
|
|||
Ik kan als ik kladblok wil aanklikken geen rechtermuisknop gebruiken. Iemand enig idee hoe dit kan???
Ik snap er niets meer van. Heb ook de iphone niet meer gejailbreakt, maar hij blijf fout 3194 aangeven als ik hem wil updaten naar 4.3 (de nieuwste in ieder geval) Ik heb al itunes opnieuw gedownload. Begin een beetje moedeloos te worden, |
Labels |
downgrade, jailbreak, saurik, shsh, umbrella |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia repo van Saurik kan niet updaten, Packages.gz file ontbreekt?? | koekjedebij | Jailbreak apps en thema's | 21 | 27-05-11 19:56 |
Shsh files verdwenen van server saurik? | pieterwillems | iPhone algemeen | 2 | 26-08-10 14:41 |
Save je SHSH file van je iPad | Yzord | iPad algemeen | 15 | 11-05-10 17:57 |
iPhone: SHSH file opgeslagen op de computer | marcelca | Jailbreak | 4 | 08-03-10 17:44 |
|
|