Blackra1n loop - 3Gs loopt vast discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dekac Heb t gedownload en ik heet dekac.. naar welke server moet ik ? server: irc.rizon.net #chatulous...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hmm ik zit nu ook in de loop. Hoe krijgen jullie het voor elkaar dat blackra1n continu blijft werken als de iphone opnieuw opstart? ik moet het telkens opnieuw openen.. (windows computer. Vista, windows 7 of XP)
En maakt het of ik het op windows doe of via een mac? |
|
|||
|
|||
wat bij mij goed hielp is redsn0w!
Boot em op met redsn0w en dan moet hij het weer doen! |
|
||||
|
||||
Ik heb het ook eens gehad, maar bij mij werkte het gewoon weer na heel lang proberen!
|
|
|||
|
|||
Redsn0w doet zijn ding.. en alles gaat goed.. dan staat er: The rest of this process takes place on your device.. en mn iPhone blijft in cable+ituneslogo
|
|||
|
|||
Citaat:
(sorry ben ongeduldig maar ik wil graag weer een werkende iphone ) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bij mij helaas niet, ik zal de laptop even nog een keer opnieuw opstarten. Kijken of hij het dan wel doet. Ik zal het zo laten weten
|
|
||||
|
||||
iREB van iH8sn0w geprobeerd? Die kan ook nog wat dingen fixen. (druk dan op Fix Recovery Mode Loop en werkt alleen onder XP uit ervaring)
|
|
|||
|
|||
Ik heb iREB gerunt en vervolgens opnieuw blackra1n gestart maar helaas nog steeds geen succes.
Wanneer ik het op XP laat lopen met iTuneshelper.exe uitgezet krijg ik een foutmelding wanneer hij opnieuw verbinding maakt zodra de iPhone opnieuw opstart en wordt blackra1n.exe dus afgesloten. Dus daar werkt de loop helaas niet. En wanneer ik het op vista draai met admin rechten (rechtermuisknop > admin uitvoeren) dan doet het programma niets wanneer de iPhone opnieuw opstart (ook iTuneshelper.exe uitgezet) dus moet ik telkens opnieuw blackra1n.exe starten. Dit is dus helaas niet zo handig. Zijn er nog andere mogelijkheden waarmee ik dit toch continu kan laten lopen? |
|
|||
|
|||
Misschien goed nieuws!
Ik heb blackra1n RC1 gebruikt nu, en daar lijkt hij meer te doen. Het loading logo (of hoe zoiets ook heet) loopt nu niet vast en uiteindelijk start de iphone opnieuw op in DFU mode. Echter.. in DFU mode doet hij reageert hij niet op blackra1n.exe (zowel RC1 als RC3) En hoe krijg ik hem uit DFU mode want dat lukt ook niet. Volgens de wiki 20 sec home+sleep/wake inhouden. Nou dit heb ik gedaan maar hij doet nog steeds niets. 20 sec gedaan en 30 sec gedaan.. |
|
|||
|
|||
iemand die me kan helpen? Ik krijg hem nog steeds niet uit DFU mode. En DFU mode zal zeker niet erg stroomverbruikend zijn? want hij is nog steeds niet leeg (was 100% opgeladen toen hij erin kwam)
Zit bijna te twijfelen om hem uit elkaar te halen en de batterij los te koppelen, maar liever_liever_liever! niet.. ik word er een beetje gek van |
|
|||
|
|||
Iig 1 tip, PROBEER GEEN BLACKRA1N RC1!!
Ik zit nog steeds in DFU en kom er niet uit. En ben erachter gekomen dat er vele andere hetzelfde probleem hebben. Ik weet niet of je iets kunt met RC2, maar RC1 iig niet doen! Ik heb geen shsh van 3.1.2 dus ik moet herstellen naar 3.1.3 of naar custom 3.1.3 tenzij iemand weet hoe ik uit de DFU kan komen... Herstellen naar CFW 3.1.3 lukt niet want ik krijg foutcode 1602. Volgens internet moet je dan iREB gebruiken, maar die werkt niet voor de 3GS... ofwel.. DRAMA Iemand die me verder kan helpen? |
|
|||
|
|||
Ook bij mij, Wi-Fi deed het niet meer, daarna herstel netwerk instellingen (zoals ik eerder al gedaan had) en ja hoor; het bekende Itunes met USB logo.
Al zo'n 20keer met blackrain geprobeert, maar nog steeds niet. Een andere laptop doet het ook niet. Zit met mijn handen in het haar. Wat nu te doen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
vast
hey mijn iphone staat vanaf vandaag ook helemaal vast
ik blijf maar dat appeltje zien en itunes herkent hem ook niet blackra1n lukt ook niet HELP !!!!!!!!!!! PLZ ik heb mijn telefoon heel erg hard nodig vooral voor mijn werk mocht iemand een oplossing hebben plz vertel het me
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit is precies wat ik ook heb gedaan Kom er echt niet uit hij pakt hem niet meer steeds start het apple logo opnieuw op!!! |
|
||||
|
||||
Probeer eens met iReb de recoveryloop te doorbreken.
|
|||
|
|||
Citaat:
Werkt niet met de 3GS, heb vanalles geprobeerd de helenacht blackra1n doordraaien, redsn0w, ireb etc. niks werkt Restore naar custom 3.1.2 ook niet krijg foutmelding 1604 |
|
||||
|
||||
Al geprobeerd de iPhone leeg te laten lopen? (de batterij) Misschien dat je m dan wel weer kan opstarten/in recovery kan zetten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3Gs T-mobile loopt vast sinds 4.3.1 | thouten | Odido (T-Mobile) | 1 | 01-04-11 16:57 |
iPhone: Blackra1n loopt vast, iphone is NIET geactiveerd | iph0neaddict | Jailbreak | 9 | 21-09-10 11:08 |
blackra1n loopt vast, en doet t nu helemaal niet meer. | iph0neaddict | Jailbreak | 1 | 20-09-10 21:19 |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast | JosephTekort | iPhone algemeen | 5 | 21-05-10 15:33 |
|
|