//

3.0 naar hogere versie zonder verlies simlock

3.0 naar hogere versie zonder verlies simlock discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik weet dat deze vraag al meerdere keren is behandelt, maar omdat ik een leek ben en er zeker van wil zijn dat er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-05-10, 12:46
kcavia kcavia is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard 3.0 naar hogere versie zonder verlies simlock

Hallo,

Ik weet dat deze vraag al meerdere keren is behandelt, maar omdat ik een leek ben en er zeker van wil zijn dat er niks fout gaat plaats ik toch een niwue topick. Ik maak gebruik van 3.0 en wil heb graag omhoog schroeven.
Hij is van t-mobile, maar door een simlockvrij gebruik ik nu KPN. Dat wil ik graag zo houden, niet dat ik ineens terug moet naar tmobile..
En hij heeft een jailbreak wat ook zo moet blijven en mijn instellingen en programmas en contacten moeten ook zo blijven. Is dit mogelijk? en zoja hoe?

Bedankt alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-05-10, 13:30
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Reserve kopie maken in iTunes, Een custom firmware erop zetten en reserve kopie terug zetten. Cydia apps ben ze sowieso kwijt na een update. Die moet je zelf terug zetten.

Maar ben je nu niet beter dat je nog een extra weekje wacht, want dan komt 4.0 beschikbaar.

Een extra topic is toch wel overbodig aangezien alles al heel duidelijk te vinden is via de zoekfunctie.

Laatst gewijzigd door Bomans; 31-05-10 om 13:37.
  #3  
Oud 31-05-10, 13:31
kcavia kcavia is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard

Bedankt voor je reactie, als over een week 4.0 uitkomt is dat antuurlijk nog beter, maar dan is mijn simlock toch ook weer terug als ik hem daarheen upgrade?
  #4  
Oud 31-05-10, 13:34
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Ze hebben al een unlock klaar voor 4.0, dus daarover moet je je geen zorgen maken.
Wel even wachten tot alles duidelijk uitgelegd staat hier op het forum alvorens ja aan de slag gaat.
  #5  
Oud 31-05-10, 13:36
kcavia kcavia is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard

oke ik wacht het af, bedankt
  #6  
Oud 31-05-10, 13:39
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Goed dan. Dan kan deze topic op slot.

In het geval je toch niet zou kunnen wachten, dan kan je middels de zoekfunctie alles terugvinden om toch te updaten naar 3.1.3 ;-)

//Slotje
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone herstellen zonder verlies van media. WowJustin iPhone algemeen 4 07-01-11 11:27
iPhone: iPhone 2G updaten zonder verlies jailbreak? steffen123 Jailbreak 0 18-12-10 17:02
Alle iDevices: jailbreak ongedaan maken zonder verlies van apps en gegevens dlobel Jailbreak 7 24-03-10 13:11
Updaten zonder verlies van jailbreak Rodajo Archief 1 03-12-09 19:44
1.1.4 uit recovery halen zonder verlies apps en contacts/agenda krezik Archief 1 04-12-08 14:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:39.