Jailbreak iPhone 3GS iOS4 GM with Pwnage Tool discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Robbee Ik krijg met geen mogelijkheid een custom fw op mijn 3GS gezet. Niet in recovery, niet in DFU niet op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar eens ik 3.1.3 pwnd erop had staan (wel via recovery) kon ik gwn in itunes zonder in recovery of DFU mode te moeten gaan 4.0 gm erop zetten. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
mij lukt het niet, ik heb er nu officiele 3.1.3 op maar moet nu naar een custom 3.1.3, en dat lukt me niet. hij blijft hangen op het 'voorbereiden van de iphone / preparing iphone for restore.. en vervolgens krijg ik foutcode 1604.. is niet op te lossen met ireb want ireb is alleen voor 3g
@nxken hoe heb jij de custom 3.1.3 geinstaleerd?? Laatst gewijzigd door trevisnl; 09-06-10 om 19:49. |
|
|||
|
|||
Dat heb ik dus ook
|
|
|||
|
|||
daar gaat het hier niet over ..
nxken, zou je ons kunnen helpen? hoe heb jij de custom FW erop gezet |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb je nou de oude iTunes nodig voor dat stappenplan of kan het ook met de 9.2 beta? Hij is nu bij mij in recovery en is preparing.. kreeg tenet al foutcode 1604 dus ben bang dat het niet gaat lukken..
|
|
|||
|
|||
heb ik ook.. snap niet hoe de rest dit wel is gelukt .. heb zo'n idee dat ik alles al geprobeerd heb
|
|
|||
|
|||
@trevisnl heb jij ook de oude itunes geprobeerd? thanx
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb ik al geprobeer dja, werkt ook niet, maar misschien op de oude itunes.. misschien is het handig als we ff contact houden hahaha
|
|
|||
|
|||
Houden jullie mij ook op de hoogte ?
Thanks |
|
|||
|
|||
Heb precies hetzelfde probleem, ik ben ook bezig met de oude iTunes boven te halen!
|
|
|||
|
|||
Heb het net geprobeerd met de oude, ook dat lukte niet.. dadelijk maar eens in dfu dan
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tis gelukt! En wel als volgt:
iPhone downgrade naar 3.1.2 en dan blackra1n erop los. Daarna custom restore via iTunes 9.2 en 4.0GM erop klaargemaakt door pwngetool... Ben nu alles in Cydia aan het updaten maar het lijkt dus wel goed te werken! Als ik 3.1.3 geinstalleerd had, gejailbreakt of niet was het voor mij onmogelijk om een custom firmware te installeren. Na wat Googlen kwam ik plots bij iemand met dezelfde problemen als mij (error 1600, 1604), en die had het zo opgelost! Blijkt dus perfect te werken ! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
3gs, jailbreak, pwnagetool |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4 of 3.1.3 met spirit->312>IOS4 Jailbreak | mdiersma2 | Jailbreak | 68 | 08-07-10 23:13 |
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4->312>IOS4 Jailbreak | mdiersma2 | Jailbreak | 1 | 25-06-10 02:24 |
iPhone: 3GS jailbreak Pwnage 3.1.3 Tool | wvy | Jailbreak | 19 | 04-01-10 16:39 |
|
|