Jailbreak iPhone 3GS iOS4 GM with Pwnage Tool discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door yingie Ik kreeg mijn 3Gs niet gedowngradet naar 3.1.2 terwijl ik toch die SHSH blobs heb bewaard. Ik kreeg dus ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb iOS 4 GM succesful gejailbreaked op mijn 3GS. Helaas blijkt Backgrounder niet meer te werken, wat spijtig is aangezien de meeste apps die ik gebruik nog niet de multitask functies van iOS 4 gebruiken. Is er al nieuws over een mogelijke Backgrounder versie voor iOS 4?
|
|
||||
|
||||
Nog een weekje geduld. Vanaf dan zullen de updates voor iOS4 apps verschijnen en zal multitasking naar behoren werken.
|
|
||||
|
||||
Verschillende foutmeldingen. Vooral error 1501 en error 160(4)0. Ik kreeg 3.1.2 er gewoon niet meer op. Ik probeerde dus gisteren nog een laatste keer te downgraden. Toen dat niet lukte heb ik m in dfu mode gezet en de iOS 4 erop gezet (dus niet de custom/gepwnde want dat lukte niet) en tot mijn verbazing lukte dat meteen.
|
|
|||
|
|||
Vind het nogsteeds jammer dat ik niet terug naar 3.1.2 kan gaan.. kan ook niet naar custom firmware 3.1.3 dus geen 4.0 jailbreak voor mij heb ook geen sshs voor 3.1.2 dus helaas.. dan is het niet voor mij mogelijk toch? want je kan toch alleen via 3.1.2 op 3.1.3 custom gaan?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
is er een custum firmware bundle voor de iphone 3G? Aangezien ultrasn0w nu ook werk voor baseband 4.26.08 wil ik deze iOS 4GM release ook wel eens proberen...
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de info. Dat van recboot kwam ik ook onlangs achter. Wellicht weer een keer als ik tijd heb. Voorlopig voldoet iOS 4 het prima en mis de jailbreak niet echt dus
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu ios4 erop gezet en een customfirmware gedownload. Als ik deze erop zet via itunes krijg ik een foutmelding, 1600. Wat is dit en hoe kan ik dit verhelpen?
Veel dank aan diegene die het antwoord heeft! |
|
|||
|
|||
@hierboven, probeer met normale manier te herstellen i.p.v. DFU mode
Ik had ook 1600 error, maar toen probeerde ik op de normale manier en het is gelukt. Dit had ik gedaan. "1)UNPLUG ur iphone and turn off 2)Open itunes 3) hold home as u plug in iphone and keep holding until u see itunes logo on ur iphone 4) then SHIFT+restore and locate the custom ipsw and there u go!" |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat werkt wél! |
Labels |
3gs, jailbreak, pwnagetool |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4 of 3.1.3 met spirit->312>IOS4 Jailbreak | mdiersma2 | Jailbreak | 68 | 08-07-10 23:13 |
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4->312>IOS4 Jailbreak | mdiersma2 | Jailbreak | 1 | 25-06-10 02:24 |
iPhone: 3GS jailbreak Pwnage 3.1.3 Tool | wvy | Jailbreak | 19 | 04-01-10 16:39 |
|
|