Jailbreaken OS 4.0 (non-beta) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dase welke jealbreak heb ik nu nodig voor iphone 3 gs os 4.0 ??? als je mac gebruikt redsn0w 9.5.2-b als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
zou ik wat kunnen doen met ideneb ? , ik heb hier nog een laptop liggen met ideneb , en iatkos , en kalyway en ipc ( kwartet-boot ?? )
maar als ik iets install krijg ik kernel panic ... wat voor een jailbreak heb ik nodig voor mijn 3gs op WINDOWS |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Had je even gewacht want straks komt er een Iphone professor langs... ik wacht en lees meerdere reacties en ga pas dan handelen... had ik gister ook moeten doen... maar als je een gezin hebt dan ga je niet elke keer met die iphone bezig zijn. Dus iets drastisch als gister... zal me niet meer te bueurt vallen.
Zo Sam... de jailbreak werkte voorheen... nu met het terug setten naar 3.1.3 wil cydia het niet meer herkennen.... goed dat je het ter info hier op het net gooid.... Je helpt er anderen mee... wat nu voor jou...terug naar iO 4 en zoals ik wachten op de iphone professor |
|
|||
|
|||
kan je even de exacte foutcode geven dan kunnen we je makkelijker een oplossing aanbieden.
|
|
|||
|
|||
ok das duidelijk...REDSNOW voor MAC en CYDIA SB Settings voor Windows,
Met dank |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
als ik het goed begrijp dan draait je iPhone 3gs momenteel op iOS4 en wil je terug downgrade naar 3.1.3? en dit op een windows systeem? maar je krijgt een foutmelding? kan je deze foutmelding even doorgeven aub.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb 1604 ....
Laatst gewijzigd door samtulp6; 22-06-10 om 22:14. |
|
|||
|
|||
omg 61 gebruikers die dit lezen en niemand die een jailbreak voor ios4 weet ?
dan zal die er nog niet zijn neem ik aan |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Momenol vraagd de foutmeldig? En wat je probeerd met redsnow is blijkbaar voor macgebruikers... als je de foumelding niet doorheeft kan niemand er een touw aan vastknopen. Ik ben er ook benieuwd naar!
|
|
|||
|
|||
neeje.... je moet automartisch updaten uitvinken
|
|
|||
|
|||
het enige wat ik momenteel kan zeggen voor windows is: herstart je pc, plaats je iphone in DFU mode en probeer opnieuw.
als je niets van jailbraiken kent raad ik je aan om de jailbraik eraf te gooien en gwn terug naar 3.1.3 te downgrade. installeer iOS4 pas wanneer je er klaar voor bent en wanneer een makkelijke jailbreaks uitkomen zoals blackra1n en spirit. Laatst gewijzigd door Momenol; 22-06-10 om 22:10. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dev-Team Blog - foursome news Zojuist uitgekomen voor de iPhone 3GS. Voor de iPhone 3G en voor iPod touch 2G is er ook al een jailbreak: Dev-Team Blog - all four one! |
|
|||
|
|||
Citaat:
check ff de bijlage ( als je hem probeert te downgraden |
|
|||
|
|||
installeer gwn 3.1.3 opnieuw door shift in te houden als je op herstel klikt in itunes. selecteer dan je .IPSW file en restore die.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
jailbrake problemen, jailbreak, jailbreak fail, os4 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beta 4 | joeriblaau | Archief | 1 | 18-05-10 18:18 |
FW 4 beta 1 updaten naar beta 3 | caryntjen | iTunes | 2 | 05-05-10 14:22 |
hoe kan ik jailbreaken met winpwn 2.5 beta? | adam1411 | Jailbreak [archief] | 5 | 05-09-08 10:29 |
|
|