Jailbreaken OS 4.0 (non-beta) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door E-Swabala nee hoor, ik heb me al laten vangen op de site "apptrack.org... met name filedude... ik heb iets minder dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Os 4.0 is zo verschrikkenlijk erg , zoveel bugs 0-o Waars |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
[2]
wat zouden mensen ervan vinden als we een site maakte waar dje de ge-jailbraikte ispw,files kunt downloaden ? als je snobreese gebruikt maakt hij een ispw file voor je die ge-jealbreaked is , ideetje mischien ? btw , ik houd ios4.0 er nog even op totdat ik echt weet hoe ik hem moet downgraden of jailbreaken mvg sam |
|
|||
|
|||
DOWNGRADE
HOW TO: Downgrade iPhone OS 4.0 To 3.1.3 [ Mac and Windows ] | FSMdotCOM is mij gelukt om mn iphone te downgraden ^^ |
|
|||
|
|||
mvg samtulp6 |
|
|||
|
|||
voor windows dus even deze in de gaten houden:
Jailbreak iOS 4 on Windows with Sn0wbreeze 1.6 [Video] | Redmond Pie |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
als je het snelst wilt zijn, kan je beter https://twitter.com/iH8sn0w volgen.. hij maakt de firmware loader voor Windows.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Handig die het willen weten.
Ik had laatste ios4 zonder jailbreak op gezet. werkte goed gisteren kwam pownagetool 4 uit wat ik gedaan heb is van os4 naar 3.1.2 gegaan en blackrain uitgevoerd en custom os4 op gezet werkt goed. en ik heb op de zelfde toestel Spirit gebruikt. paar keer zelfs. Voor mensen die willen weten. |
|
|||
|
|||
“@iH8sn0w: sn0wbreeze V1.6 is live at iH8sn0w.com | Jailbreak your iPod touches and iPhones Enjoy! (Supports iPhone 3G/3GS-old boot/iPod Touch 2G and iOS 4.0)”
|
|
|||
|
|||
hoe weet ik, dat ik een oude bootrom heb
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Omdat hier al diverse andere topics en een keuzehulp over zijn gaat dit topic dicht.
//Slotje |
Labels |
jailbrake problemen, jailbreak, jailbreak fail, os4 |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beta 4 | joeriblaau | Archief | 1 | 18-05-10 18:18 |
FW 4 beta 1 updaten naar beta 3 | caryntjen | iTunes | 2 | 05-05-10 14:22 |
hoe kan ik jailbreaken met winpwn 2.5 beta? | adam1411 | Jailbreak [archief] | 5 | 05-09-08 10:29 |
|
|