Jailbreaken OS 4.0 (non-beta) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo mensen ik probeerde vandaag mijn iphone 3gs 32 gig te jailbreaken met redsn0w_win_0.9.5b5-3 ( en nu komt de maar ) maar ik krijg de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreaken OS 4.0 (non-beta)
hallo mensen
ik probeerde vandaag mijn iphone 3gs 32 gig te jailbreaken met redsn0w_win_0.9.5b5-3 ( en nu komt de maar ) maar ik krijg de hele tijd unable to recognize specified ispw ... ik had mijn 3.1.3 ge-jailbreakd en vond dit heel fijn , eigenlijk had ik os 4.0 helemaal niet nodig , alles had ik al .. # 1 ) : ik werk op een windows platform , vista # 2 ) Redn0w werkt dus niet ... # 3 ) ik heb de volgende firmware geprobeert : iPhone3,1_4.0_8A293_Restore.ispw iPhone1,2_4.0_8A230m_Restore.ipsw wie weet hoe je dit kan oplossen ? met voorbaat dank Laatst gewijzigd door samtulp6; 22-06-10 om 20:58. Reden: stond een beetje rottig |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iphone 3gs iOs4 valt nog niet te jailbraiken voor zover ik weet.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
volgens mij is hier een jealbreak voor,weet er iemand toh iets meer van?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
staat er bij jullie nu wel dat aplicatie game center bij mij niet???
|
|
|||
|
|||
?? welk game -center ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
als je os 4.0 heb installer moet een aplicatie van game center de bij staan als ik zo op de foto van os4.0 zie staat hij erop
|
|
|||
|
|||
Hallo Iphone vrienden, ook ik heb me laten vangen, alles werkte perfect met de jailbreak op 3.1.3. Gister wou ik alles eens syncroniseren en liet me dus vangen aan de update. Gevolg is dat geen enkele app nog werkt, mijn geliefde GPS etc... wat een grote fout heb ik me op de hals gehaald. Ik las dat er nog geen jealbreak voor de iOS 4 bestaat? Of mogelijk de link van (Bomans), tjonge tjonge... heb ik wat anders te doen dan weer te gaan zoeken...hoe en wat om het allemaal weer netjes voor elkaar te krijgen. Is er anderzijds een manier om de apps werkend te krijgen op de iOS 4... Het lijkt dat vele apps niet op de iOS 4 zijn ingesteld... dus misschien beter herstellen naar 3.13 zoals appel (Itunes) voorstelt en dan opnieuw op de 3.13 alles jealbreaken en setten?
Luc |
|
|||
|
|||
Citaat:
Game Center nog niet in iOS 4: wat missen we? - iPhone - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://ih8sn0w.com/index.php/welcome.snow mvg sam |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de snelle reactie Sam
OOk voor de link (snowbreese)... nu zelf heb ik de vorige jealbreak niet uitgevoedr, wel de afwerking met eerst iets onnodig dacht ik: terminal of ja het was nodig voor de code alpine met de bedoeling WinSCP en VNC Viewer werkend te krijgen. Wil je nog even terug komen en wel daarvoor: Je hebt Cydia en SB Settings... Is snowbreese? Sorry, een kleine opheldering en ik moet het zelf maar voor elkaar zien te krijgen. Luc |
|
|||
|
|||
Ik heb een 3GS... hoe ziet men het verschil tussen een old bootrom of ja... de nieuwere dan?
Dank Luc |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
welke jealbreak heb ik nu nodig voor iphone 3 gs os 4.0 ???
|
|
|||
|
|||
sorry luc , ik was net mijn 4.0 aan het terugzetten naar 3.1.3 maar nu krijg ik da waarschuwing dat ik hem niet kan jailbreaken omdat mijn boot[nogwat] to nieuw[!] is ...
|
Labels |
jailbrake problemen, jailbreak, jailbreak fail, os4 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beta 4 | joeriblaau | Archief | 1 | 18-05-10 18:18 |
FW 4 beta 1 updaten naar beta 3 | caryntjen | iTunes | 2 | 05-05-10 14:22 |
hoe kan ik jailbreaken met winpwn 2.5 beta? | adam1411 | Jailbreak [archief] | 5 | 05-09-08 10:29 |
|
|