Pwnagetool 4.0 verzameltopic. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) En er is alweer een update uit PwnageTool 4.1 . Blijkbaar een fix voor iBook....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
En er is alweer een update uit PwnageTool 4.1.
Blijkbaar een fix voor iBook. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hoe kan het dat je spirit gegevens dan op een of andere manier erin blijft staan?
Want als ik naar 4.0 ga en ik ooit spirit hebt gebruik gaat het dus niet, ik heb helaas ook niet mijn shsh van 3.1.2 dus dat betekent gewoon wachten v oor mij, toch? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Waar blijft de windows versie?
|
|
|||
|
|||
je kan hier de firmware downloaden die met pwnagetool is gemaakt, zet vervolgens je iphone in recovery mode (geen dfu!) en klik dan shift herstel en selecteer deze firmware, zou moeten werken
Let op! je iphone moet nog wel aan de juiste voorwaarden voldoen! 1. eerder gepwnd. 2. geen spirit (zo wel eerst downgraden en dan 3.1.2 jailbreake met redsn0w) 3. nieuwe bootrom (dit geld voor alle windows gebruikers) Laatst gewijzigd door mysense; 23-06-10 om 11:14. |
|
|||
|
|||
Kan beter paar dagen wachten op de windows versie dus dan is niet allemaal niet nodig?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
aan de voorwaarden voldoen, je bestand uitkiezen, recovery mode, shift-herstel en klaar |
|
|||
|
|||
Waar hadden mensen last van dan met iBooks? Laat het even weten. Ik heb het idee dat het downloaden uit de iBook Store niet helemaal lekker gaat. Hij zegt constant als ik een boek download: Inloggen vereist, Tik op ga door en log in om uw bladwijzers met andere apparaten te synchronesiren. en dan deze keuze: synchr. niet of ga door
Klik ik op ga dan vraagt die weer opnieuw naar mijn itunes wachtwoord.. Mensen hier ook last van? Denk dat dit een bug is en opgelost word met PwnageTool 4.0.1. Vanavond maar weer is ff nieuwe aanmaken en back up netjes terug zetten |
|
|||
|
|||
Oke,
Ik heb een 3g hier liggen die weleens is gejailbreaked maar nu dus niet. Hij is vrij oud dus ik denk dat ie niet de nieuwe bootroom heeft. Spirit heeft ie gelukkig niet. Dus ik heb die custom nu gedownload... en kan em gewoon in dfu mode erop knallen? Ga het proberen.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
3.1.3 staat er nu op, die heeft itunes er zelf op gezet vandaar dat ik niet meer kon bellen..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
op het iphone dev team blog staat duidelijk bij pwnagetool 4.1 en zowiso niet DFU! maar recovery mode iPhone 2G - not supported iPod Touch - not supported iPod Touch 3G - not supported |
|
|||
|
|||
Iphone 3g is het
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan je die dan ook uploaden ? 3GS , geen activatie of bootlogos , enkel cydia |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn simlockvrije 3Gs, die gejailbreakt was en de oude bootrom heeft, via de officiele weg ge-update naar 4.0.
Kan ik nu nog met Pwnage Tool jailbreaken? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zei die hun iPhone al hebben gejailbreakt. Heeft dit lang geduurd? Mijn Iphone 3Gs is momenteel bezig maar het laatste stuk lijkt niet echt vooruit te gaan..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic | mdiersma2 | Unlock | 812 | 05-01-12 00:12 |
iPhone 3G: PwnageTool 4.1 | Doblie | Unlock | 0 | 22-09-10 17:18 |
PwnageTool afbeeldingen | [S]joerd | Ringtones en Wallpapers | 3 | 18-11-09 18:21 |
iPhone: QuickPwn 1.1 of PwnageTool 2.1? | aaifoon | Jailbreak | 9 | 10-12-08 18:44 |
Pwnagetool | crane | Archief | 2 | 01-10-08 23:39 |
|
|