Pwnagetool 4.0 verzameltopic. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Animestyle Ik krijg precies hetzelfde. Iemand?? 1604 in recovery-mode en 1600 in DFU-mode....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipsw
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik de comments en diens replies op de Dev blog lees, hoef je helemaal geen DFU of Recovery mode te gebruiken. Middels SHIFT + restore selecteer je in iTunes de custom ipsw. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een gemodde firmware hier voor de 3G, maar waar upload ik hem!!!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Als je een mac hebt, kan je het zelf in elkaar flansen toch? Daarbij is een IPSW volgens mij niet platform specifiek.... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ik denk dat het probleem is dat wanneer je al naar 4.0 bent gegaan, restoren niet meer kan met een gepwnde firmware, en dat dit alleen mogelijk is als je van 3.x.x komt. Hierdoor ontstaan de fouten denk ik.
|
|
||||
|
||||
Bootrom is hardware dus niet via iTunes te veranderen door Apple.
IPSW is platform-onafhankelijk en kun je niet zelf in elkaar flansen. Maar een 'custom' iOS 4-IPSW kun je wel zelf in elkaar flansen, maar alleen met Pwnagetool 4 en die is alleen beschikbaar voor de Mac. Zoals je aan het URL-adres kan zien is dit een officiële, niet-gepwnde IPSW van Apple
Simlockvrij uit Frankrijk..!. Laatst gewijzigd door iScorpio; 23-06-10 om 00:31. |
|
|||
|
|||
Ook de 1604-error hier...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb volgens mij flink problemen. Ik heb constant geen service terwijl ik wel gewoon bereik zou moeten hebben. Iets fout gegaan met de activatie?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
er heerst veel onduidelijkheid.
hier mijn probleem: ik heb een 3gs oude bootrom (kon untethered blackra1n draaien) toen door problemen naar iOS 3.1.3 en baseband naar 05.12.01 geupdate. spirit jailbreak gedraaid.. nu wil ik dus over naar 4.0 en jailbreaked ik weet echter niet wat de juiste procedure hiervoor is. |
|
|||
|
|||
Hallo mensen ,kunnen jullie even voor mij uitzoeken of ik mijn iphone kan jealbreken?? ik heb een 3 gs en vanavond geapdate naar os4.0.voor had ik een 3.1.2 ok jeabreak en 3.1.3 met spirit Laatst gewijzigd door dase; 23-06-10 om 00:49. |
|
|||
|
|||
Ok dan! In 1 keer gelukt
Van 3.12 JB naar 4.0 JB. Nu alles terugzetten! |
|
||||
|
||||
Ik ben een custom firmware aan het uploaden nog even geduld dus!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic | mdiersma2 | Unlock | 812 | 05-01-12 00:12 |
iPhone 3G: PwnageTool 4.1 | Doblie | Unlock | 0 | 22-09-10 17:18 |
PwnageTool afbeeldingen | [S]joerd | Ringtones en Wallpapers | 3 | 18-11-09 18:21 |
iPhone: QuickPwn 1.1 of PwnageTool 2.1? | aaifoon | Jailbreak | 9 | 10-12-08 18:44 |
Pwnagetool | crane | Archief | 2 | 01-10-08 23:39 |
|
|