Pwnagetool 4.0 verzameltopic. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wouterjesse Ok, ik wil mijn iphone jailbreaken en heb nu IOS 4.0 erop staan. Alleen snap ik de volgorde van deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door scotty; 23-06-10 om 01:38. Reden: versienummer PWnage toegevoegd |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
blijkbaar word er met RECOVERY MODE de DFU mode bedoeld athans volgens deze video
YouTube - Create A Custom iOS 4.0 With PwnageTool 4.0! Moet het zelf nog proberen maar zal laten weten als dit werkt, had tot nu toe altijd error 1614 Laatst gewijzigd door mysense; 23-06-10 om 01:48. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@dauragon,super artikel, thanks! dankzij dat artikel weet ik eindelijk me probleem. ik had deze week de itunes update afgewezen. vergeten..
|
|
|||
|
|||
No problem
|
|
|||
|
|||
nou ik had met ook dezelfde fout als michael gemaakt ik had ook activatie aan itunes aangeklikt
daarbij kreeg ik ook de 1600 fout maar ik heb het opgelost om hem opstarten met de officiële 02 sim en heb daarna mijn eigen kpn sim er ingedaan en heb mijn bestanden laten terug zetten met itunes en alles werk gelijk geunlockt en perfect |
|
||||
|
||||
Had ook last van de 1600 errors, heb nu op de Mac met Firefox de originele .ipsw gedownload en geen errors meer. Deed het eerst via de PC.
Nu maar ff testen... |
|
||||
|
||||
Yes, geluk! had eerdere spirit jailbreak!!! (en 1600, 1604 errors)
Even wat voorinformatie: - Heb een iPhone 3GS met oude bootrom. - 3.1.2 had ik met blackra1n gejailbreakt. - 3.1.3 met spirit. - 4.0 heb ik een dag origineel op m'n iphone gehad. Proces: - Van 4.0 downgraden naar 3.1.2 dmv deze tutorial. - Dan jailbreaken met blackra1n - Dan de iphone in recovery (dus niet DFU) zetten - Custom 4.0 firmware selecteren - Installeren maar Hoop dat dit proces te reproduceren is door anderen! PS: Ik had geen mobiele verbinding omdat activeren aanstond in m'n custom firmware, om niet helemaal opnieuw te hoeven restoren/syncen heb ik ultrasn0w geinstalleerd via cydia, daarna werkte het weer Laatst gewijzigd door Animestyle; 23-06-10 om 03:04. |
|
|||
|
|||
Gene die 1600 error hebben gekregen. Probeer eens te herstellen ZONDER DFU!!!! Dat lukte bij mij wel. Dus NA het maken van de custom FW 4.0 (mbv PwnageTool) herstellen zonder DFU. Gewoon direcht alt + herstel klikken na opstarten iTunes
succes! |
|
|||
|
|||
Citaat:
DUS: mensen die spirit hebben gebruikt en toch graag pwnage 4.0 willen gebruiken. eerst downgraden, dan jailbreaken met (blackra1n of redsn0w) dan recovery mode, en als laatste je al eerder aangemaakte custum IOS4 selecteren. Update: het is gelukt en werkt, niet zeker of ik spirit had maar denk van wel. Bedankt animestyle Laatst gewijzigd door mysense; 23-06-10 om 03:19. Reden: upodate is gelukt |
|
||||
|
||||
@hierboven, wil dus het host bestand opslaan na dat ik volgende regel heb toegevoegd: 74.208.10.249 gs.apple.com
Maar dan krijg ik dat ik niet de juiste machtiging heb op dit bestand op te slaan, nochtans ben ik administrator van mn pc! Is trouwens voor een vriend,de mijne draait al lekker op 4.0 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Bedankt! Zal het morgen uitproberen,alvast enorm bedankt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Voor degene die te maken hebben met de 1600 en de 1604 error. Hebben jullie de originele .ipsw met Safari of met de PC gedownload. Zo ja, probeer Firefox op de Mac eens, heeft bij mij geholpen.
Geen errors meer, loopt als een trein. Firefox op de PC werkt ook niet, krijg ook daarbij de errors. Dus echt via een Mac proberen te downloaden. |
|
|||
|
|||
Helder verhaal en goed werk van Dev-Team!
Wat ik me afvraag, ik werk nu met BB 05.11.07, 3.1.3 custom Blackrain Jalbraik, sn0w unlock. Dit werk alleen ik vertrouw die Geohot niet, sinds deze unlock heb ik met enige regelmaat problemen dat mijn dialer crashed, andere weer Wi-Fi problemen etc.. Mischien moeten we een Poll starten welke setting het beste functioneert: IOS 3.1.2: In combinatie met 04.26.08 / 05.11.07 / 05.13.04 IOS 3.1.3: In combinatie met 04.26.08 / 05.11.07 / 05.13.04 IOS 4: In combinatie met 04.26.08 / 05.11.07 / 05.13.04 Ik heb namelijk geen idee of het beter is een custom (met behoud van BB) of de official met BB 05.13.04 naar mijn Iphone te updaten. Als iemand dit weet en eveneens de kinderziektes erkent dan graag even reactie. Het is moeilijk kiezen zo vanwege alle opties. Iemand btw al proberen te restoren vanuit een VM Appliance MACOSX op een windows bak? Moet werken dacht ik zo? Ben benieuwd.. wellicht vandaag maar even updaten als bovenstaande vragen geen problemen opleveren... Ik hoor het |
|
|||
|
|||
Ik heb een iPhone 3GS (niet van mezelf) waarvan de eerste 5 cijfers van het serienummer luiden 87943......
Dit toestel start momenteel op met het emergency screen & kan niet gebruikt worden. Klopt het dat dit toestel een nieuwe bootrom heeft en dus voorlopig nog niet gejailbreakt kan worden?
|
|||
|
|||
Ik heb nu 4.0 draaien dmv Pwnage Tool. Ik weet dat Redsn0w automatisch de IPCC's patcht. Pwnage tool doet dat niet. Weet iemand hoe ik weer kan zorgen dat hij IPCC's accepteert?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic | mdiersma2 | Unlock | 812 | 05-01-12 00:12 |
iPhone 3G: PwnageTool 4.1 | Doblie | Unlock | 0 | 22-09-10 17:18 |
PwnageTool afbeeldingen | [S]joerd | Ringtones en Wallpapers | 3 | 18-11-09 18:21 |
iPhone: QuickPwn 1.1 of PwnageTool 2.1? | aaifoon | Jailbreak | 9 | 10-12-08 18:44 |
Pwnagetool | crane | Archief | 2 | 01-10-08 23:39 |
|
|