//

nieuw UDID ?

nieuw UDID ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben een paar weken geleden overgestapt van een 3G naar een 3G[S]... laatste maanden (met uitzondering van iOS4 Beta4) zonder Jailbreak de iPhone gebruikt, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-07-10, 20:31
rudeboy's schermafbeelding
rudeboy rudeboy is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Skamerika
Berichten: 96
Stuur een bericht via ICQ naar rudeboy Stuur een bericht via Yahoo naar rudeboy
Question nieuw UDID ?

ik ben een paar weken geleden overgestapt van een 3G naar een 3G[S]... laatste maanden (met uitzondering van iOS4 Beta4) zonder Jailbreak de iPhone gebruikt, niet gedacht aan eventuele Jailbreak op 3G[S] / iOS4 maar wellicht wil ik dit wel... misschien. hoe zit het dan met apps (zoals biteSMS / MyWi) die ik gekocht heb ? ik herinner me dat je aankopen doet met Google or Amazon(??) account dus ik neem even aan dat ik ze gratis kan downloaden, maar zeker weten doe ik dit niet....


indien ik ze opnieuw moet aanschaffen, eigen schuld dikke bult (it is what it is)
__________________
~rb
 iPhone 4 - 16GB - i0S4.1 
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
ios4 iphone 3gs, jailbreak, udid



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
udid faker op ios 4 help inspi Jailbreak apps en thema's 4 10-08-10 16:42
iPhone 3G: UDID terugvinden in stuck on emergency call nicodho Unlock 4 18-05-10 18:18
Hoe kan ik zien dat mijn UDID is geregistreerd? memo06 Ontwikkelen voor iOS 13 17-04-10 19:16
UDID, Os 3.0 wat is dit nou precies? Boy van Baal iPhone algemeen 14 25-03-09 15:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:38.