jailbreak 3.1.3 + (h)acktivate discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Al een tijdje bezig met proberen te jailbreaken/hacktiveren van een iphone 3GS. Hier is per ongeluk 3.1.3 opgezet zonder een shsh bestand van 3.1.2. Deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jailbreak 3.1.3 + (h)acktivate
Al een tijdje bezig met proberen te jailbreaken/hacktiveren van een iphone 3GS.
Hier is per ongeluk 3.1.3 opgezet zonder een shsh bestand van 3.1.2. Deze heeft de nieuwe bootrom *.3.2, en het is volgens mij een amerikaanse. Enig idee iemand? Of nog ff geduld hebben |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met Spirit moet dit volgens mij lukken. FF googlen op spirit en dan vanuit cydia ultrasnow installeren om hem te unlocken.
|
|
||||
|
||||
Spirit heeft geen hacktivatie.
|
|||
|
|||
Wat is hactivatie dan precies?
|
|
|||
|
|||
Ik geloof een gehackte versie van activeren, maar via cydia?
Deze iphone is nog niet geactiveerd, das kan alleen met een sim van een provider (welke weet ik niet). Er zit een oplaadstekker bij met 3 pennen.....?? Miss eerst activeren met een sim en dan pas unlocken? |
|
|||
|
|||
apple activation service simcard
Ik heb vorige week een simkaartje gekocht om mijn 3gs (met onbekende carrier) te activeren. Dit zou een servicekaartje zijn waar je elke iphone mee kon activeren en jawel, het werkt ook nog .
Hierna gejailbreakt en geunlockt en bellen maar. Het is trouwens een 3gs 16gb, new bootrom, mc131 model, 3.1.3 en 05.12.01 Hij kwam trouwens uit noorwegen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik wist van te voren ook niet uit welk land hij kwam (noorwegen), er zijn wel carierlijsten in omloop waar je het modelnummer kunt vergelijken. Ik heb een mc131 maar kon de letters die erna kwamen niet achterhalen, dus wist uiteindelijk nog niet precies uit welk land.
Dit kaartje heb ik via internet kunnen kopen, kost iets maar dan heb je ook wat |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
iActivator
Iemand ervaring met iActivator met 3.1.3??
|
|
|||
|
|||
iActivator
Iemand???????? Ga straks proberen, hoop dat ik hem geactiveerd krijg, kyup!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|