Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg Terminal niet aan de praat waardoor ik het wachtwoord niet kan wijzigen wat in zo'n geval weer onveilig is... iemand tips hoe je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik krijg Terminal niet aan de praat waardoor ik het wachtwoord niet kan wijzigen wat in zo'n geval weer onveilig is... iemand tips hoe je het wachtwoord kunt wijzigen via een andere manier dan terminal?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Dus het gebeurt wel!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Veel apps hebben nog geen ondersteuning voor 4.0 (en dan bedoel ik volledig) |
|
||||
|
||||
Ik gebruik ToggleSSH om OpenSSH aan en uit te zetten. Zo heb je er zelf controle over
|
|||
|
|||
werkt super op mijn 3gs mc
|
|
|||
|
|||
sbsettings niet installeren op 4.0 . Ik kon niet meer bellen. signiaal sterkte komt naast Wi-Fi en geen netwerk meer. gelukkig na verwijderen via cydia werkt ie weer.
|
|
||||
|
||||
iPhone 4 is gejailbreakt! nog alleen nog wachten op de Unlock!
(na 1ste keer jailbreaken liep me iPhone vast op het bootlogo, heb hem moeten restoren en daarna opnieuw gejailbreakt) #TIP! ----> Installeer zo weinig mogelijk uit Cydia eerst! zoals Dutchyme al zei het installeren van SBSETTINGS etc kan je iDevice al goed in de war schoppen, wacht gewoon tot deze tweak geupdate is naar iOS4.
[B]iPhone 4S Wit iOS 5.0.1 16GB iPad 2 Wi-Fi Wit 32GB iOS 5.0.1 Laatst gewijzigd door xxMartenxx; 02-08-10 om 02:14. |
|
|||
|
|||
Doet het perfect op mijn iPad
Nu alleen nog voor mn amerikaanse 3gs die ook activatie nodig heeft... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga denk ik terug naar het origineel, ik heb erg veel problemen. Installeren van apps resulteert bij mij in safe mode. Laatst gewijzigd door relaxman; 02-08-10 om 02:24. |
|
|||
|
|||
Net gedaan
na downloaden stopte hij ik me iphone opnieuwe opgestart maar dat doet hij niet meer blijft op apple logo staan al harde rest gedaan iPhone 3G 4.0.1 Help aub |
|
||||
|
||||
Bij mij is het op de iPad wel goed gegaan, eerst geupdate naar 3.2.1 en daarna gejailbreaked. Werkte perfect.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Alleen geen MMS en FaceTime meer op de iPhone 4, die zijn helemaal verdwenen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Cool!
Heb zojuist vanuit bed jailbreak uitgevoerd! Las alleen iets over handtekening maken ivm Apple firmware update... Geen idee wat dit betekend, morgen maar eens opzoeken |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Na het installeren van MiWi vanuit Cydia is mijn iPhone 4 alleen nog maar in safe mode te starten.
Ik ben de iPhone nu aan het restoren. Ik wacht op een betere jailbreak want dit heeft weinig zin. |
|
||||
|
||||
Ik denk niet dat dat aan de jailbreak ligt, maar aan MyWi. Die is waarschijnlijk nog niet klaar voor iOS 4.0.1.
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
|
|