Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb mijn Iphone hersteld maar nog steeds geen Facetime, iemand een idee wat ik fout doe? Heb herstellen gekozen in itunes en nadat hij klaar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb mijn Iphone hersteld maar nog steeds geen Facetime, iemand een idee wat ik fout doe? Heb herstellen gekozen in itunes en nadat hij klaar is nog steeds geen facetime. Hier baal ik nu wel van, juist dit gebruikte ik en mijn vrouw nu best regelmatig.
|
|
|
|||
|
|||
Hey jongens, ik heb een vraag, misschien een hele domme, maar ik stel hem toch ff voor de zekerheid..
Als ik mijn iPhone synchroniseer, maakt hij altijd een backup. Mijn iPhone is nu dus jailbroken, dus ik neem aan dat als ik hem nu weer synchroniseer, dat hij dan een backup maakt van een jailbroken iPhone en niet zoals hij eerst was, dus als ik hem herstel, dan krijg ik toch niet de originele firmware erop, of wel? Wat gebeurd er trouwens als ik op 'herstellen' klik, verwijderd hij dan al mijn bestanden en gaat hij terug naar de originele firmware die erop zat toen ik hem kreeg? |
|
|||
|
|||
MobileTerminal werkt niet meer op 3gs nieuwe rom. Verder lijkt hij prima te lopen. Geen signaalprogblemen na 5icondock. Vervelend van mobile terminal, nog iemand ervaring mee? Mogelijk niet os4 compatible.
|
|
||||
|
||||
hmm ok facetime werkt dus niet meer na JB of moet je die gewoon aan hebben staan bij je instellingen? Kan ik misschien beter even wachten?...
|
|||
|
|||
Heb je hem al aangezet in settings?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
nee.............die doe ik dus nooit meer hoor weltrusten allemaal |
|
|||
|
|||
Ik wacht wel even een paar dagen, het is vast vaak getest maar altijd zijn er bugs...
|
|
|||
|
|||
Ik kan het volgende bevestigen om je MMS/FaceTime te behouden.
Zorg dat je een reservekopie hebt van je ongejailbreakte iPhone Jailbreak hem. Zet de reservekopie terug. Klaar!Je hebt weer MMS en FaceTime |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik lees dat veel mensen de JB hebben toegepast.
Is er al iemand die na de JB de iPhone unlocked heeft via Cydia? Ging dit goed? Schrijf er dan ff bij om welk type het gaat dat je unlocked hebt (2G, 3G, 3GS, 4G (gaat vlgs mij nog niet). Alvast tnx voor de ervaringen. |
|
|||
|
|||
Ik had met mijn domme kop Ultrasnow gedownload op mijn iPhone 4 (heb een duitse t-mobile simlock)... dit werkte idd niet, en toen later las ik dat ze pas over 48 uur de unlock voor iphone 4 uitbrengen.
(terwijl ze 10x hadden gezegd dat de unlock tegelijkertijd komt met de jailbreak... nu moet ik weer 2 dagen wachten tot ik hem kan gebruiken ) Naja mijn iPhone 4 is nu ready alleen ultrasnow nog en dan issie prima.. geen mms/facetime problemen :") |
|
|||
|
|||
De enige oplossing is om je iPhone als een nieuwe iPhone te restoren. Daarna installeer je de carrierupdate door op update te klikken en kun je weer facetimen.
|
|
|||
|
|||
De grap is dat het niet meer in je instellingen staat nadat je je telefoon restored, je zult de telefoon moeten restoren als een nieuwe iPhone.
|
|
|||
|
|||
Beste mensen,
Heb net gejailbreaked. Alleen staat er bij cydia this device has a pending TSS request boven aan. Verandert dit vanzelf? zit namelijk op 4.0. Moest ik eerst updaten voor de jailbreak? En kan ik nu alsnog via itunes updaten of moet ik eerst herstellen? Groeten |
|
|||
|
|||
facetime werkt wel.. gewoon een paar keer respringen en rebooten en hij doet het weer ... bevestigd door comex zelf
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
oh, hij bevestigde zelf dat dat werkte maar hij kijkt nu naar een makkelijkere oplossing, hier woorden van hem:
Tweet 1: I'm still trying to find a better solution, but according to @comegox, restoring from a backup consistently fixes MMS/FaceTime. Tweet 2: Finally reproducing the FaceTime/MMS issue, now maybe I can start fixing it. (hij had het probleem dus zelf niet) |
|
|||
|
|||
Raar dat hij het probleem zelf niet heeft terwijl iedereen het wel heeft.
Mijn iPhone is helemaal van slag zeg. Hij kent alleen nog maar backup van NA de jailbreak dus nu moet ik kiezen. OF een nieuwe start maken met Facetime. Of restoren met een backup en hopen op een facetimefix (ik gebruik facetime bijna dagelijks) |
|
||||
|
||||
Ik heb een nieuwe start gemaakt met Facetime. Ik heb het nog niet gebruikt, maar vind het toch prettiger als alles gewoon werkt...
|
|
|||
|
|||
Comex heeft net laten weten : Think I found the solution to the FaceTime/MMS issue.
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
|
|