Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Net geupdate van 3.1.2. naar 4.0.1 via Itunes. Daarna de zowel jailbreakme als jailbreakmemodmyi geprobeerd. Hij download wel maar zodra de download voltooid is keer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
scherm verdwijnt
Net geupdate van 3.1.2. naar 4.0.1 via Itunes. Daarna de zowel jailbreakme als jailbreakmemodmyi geprobeerd. Hij download wel maar zodra de download voltooid is keer ik terug in het menu van de telefoon. Er gebeurt verder dus niets. Inmiddels dit ook geprobeerd na het legen van de cache en opnieuw opstarten.
Hebben er meer mensen last van dat na het downloaden niets gebeurt? Drukte op de servers of is het iets anders? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik heb deze Jailbreak uitgevoerd en het werkt op een Ipod touch 3G met firmware 4.0.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
dat gewoon me Browser crasht en er niks meer gebeurd. Volgens mij ben ik een van de ongelukkigen die niet zijn iPhone kon JBen. Kon eerst wel toen was er nog Spirit, maar toen was ik zo stom geweest om naar die beta te gaan van 4.0 en sindsdien blijven hangen daarop. Op de hoop dat er ooit nog een JB uitkwam voor dit |
|
|||
|
|||
Nou hehe ik ben ook vrij hoor!
Duurde ff voordat het lukte maar via modmyi is het uiteindelijk toch gelukt gewoon blijven proberen dan komt het helemaal goed wat ik wel heb gedaan is nadat hij het niet deed steeds mijn telefoon opnieuw opgestart en weer opnieuw geprobeerd via safari gr dennis p.s. infinidock geeft trouwens een error waardoor je telefoon alleen nog maar in safemode komt..... |
|
|||
|
|||
Hmmz ik had 4.1 er al opstaan de beta2 en kan nu niet mijn backup terugzetten zegt ie, omdat dat 4.01 software te oud is ofzo. Dus nu maar weer terug naar 4.1 beta2 en wachten op een jailbreak daarvan
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Even een vraagje: ik had mijn 3GS met oude bootrom al eerder geüpdatet naar 4.0.1 en de jailbreak uitgvoerd op m'n iMac. Maar iBooks werkt niet. Is dit met deze jailbreak opgelost en werkt iBooks dan wel naar behoren? Alvast bedankt voor de info. |
|
||||
|
||||
Was er ook bij toen de eerste mensen hier het gingen JB-en maar had nog even gewacht, maar heb het vanmorgen gejailbreakt via jailbreakme.modmyi.com en bij de eerste poging lukte het. Hij bleef wel hangen bij paarse scherm maar ik heb begrepen dat je even moest rebooten. Wat krijg je wel of niet te zien als facetime of mms niet lukt? Als ik wil bellen dat staat er wel een optie 'facetime' en bij de contacten staat 'facetime' dus alles is volgens mij wel in orde toch?
|
||||
|
||||
Drukte op de server denk ik. 3G met 4.0.1 van iemand anders proberen te jailbreaken maar vanochtend niet gelukt, na het "sliden" blijf ik de wallpaper behouden en gebeurt er niks. Ik probeer het straks nog wel even!
EDIT: ik zie dat modmyi wel beter werkt, die zal ik eens proberen dan!
|
||||
|
||||
misschien moet je rebooten. Ik bleef ook op paarse scherm hangen.
|
|
|||
|
|||
Iphone 4 op 4.0.1, werkt super. wel de tweede site moeten gebruiken.
Maar, nu zijn we er nog niet, veel apps werken nog niet (Rock wil eeen aantal zaken niet installen vanwege 3 en 4 compatibiliteit), en Mywi kost weeral 10$ extra (upgrade kunnen doen), maar die werkt wel voortreffelijk. Nu nog een werkende blacklist of caller block, en ik ben happy. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nog eens voor mensen die problemen hebben met MMS en Facetime na de jailbreak:
@comex via twitter: Update is up thanks to @saurik. To fix the FaceTime/MMS problem, just open Cydia and upgrade when prompted. De huidige jailbreak die online is heeft al de update gekregen voor MMS en Facetime. Er mogen dus geen problemen meer zijn
|
|||
|
|||
Met de iPod Touch 2G had ik na het jailbreaken veel last van batterijleegzuiperij en vooral merkte ik dat de snelheid hard achteruit ging.
Hebben jullie hier met deze jailbreak ook (veel) last van? Krijg binnekort de iPhone 4 en ben benieuwd. |
|
|||
|
|||
Er word gesproken over"Om ervoor te zorgen dat je in de toekomst kunt blijven jailbreaken is het daarom belangrijk de voor jouw toestel unieke handtekening van Apple voor firmware 4.0.1 op te slaan"
hoor hier helemaal niemand over? Maar hoe doe je dit dan? (3GS zonder jailbreak) |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zag vanochtend met het jailbreaken van de iphone 4, lees stom gelijk Ultrasn0w geinstalleerd, dat hij naar updaten een iphone 4 zou ondersteunen.
Iemand daar al ervaring mee, of moeten we wachten met de unlock? Krijg nu alleen zoeken naar provider.
|
|||
|
|||
Op mijn iPad 3G 32GB (3.2.1) werkt het niet. mijn iPad reboot maar er gebeurd verder niets, Cydia is ook nergens te bekennen.
|
|
|||
|
|||
Iphone 3G 4.01 net gejailbreaked.
Eerste paar keer lukte het niet omdat ik geen 3G verbinding had hier op mijn werk. Even naar buiten gelopen, geschiedenis, Cache, en cookies gewist via Instellingen. Daarna de website, jailbreakme.modmyi.com geopend via safari en opnieuw geprobeerd. En ja hoor, hij deed het gelijk. Dus het probleem bij mij was de verbinding zelf. Succes met jailbreaking! |
|
|||
|
|||
Na het wissen van de cache, geschiedenis etc. is het hier ook gelukt!.. thanks voor de tip man!
|
|
|||
|
|||
Ter info. Zojuist mijn 3Gs zonder problemen gejailbreakt. Eerst geupdate naar 4.0.1. en na een paar keer proberen gelukt via jailbreakme.modmyi.com
3Gs oude bootrom, eerder gejailbreakt gehad met spirit. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
|
|