Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl Comex heeft net laten weten : Think I found the solution to the FaceTime/MMS issue. Netjes. Ik ga maar pitten. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gaat perfect op een 3GS met oude bootrom via Ultrasn0w (Cydia)
Citaat:
|
|
|||
|
|||
super! niks mis mee alles werkt , fivedock ,sb settings alles , cydia begin wat traag maar gaat nu weer lkker ty comex!
|
|
|||
|
|||
Heb eerst geupgrade van 3.1.2 naar origineel 4.0.1 vervolgens via safarie de jailbreak gedaan. De Iphone 1 keer uit en aan gezet. Alles werkt in ene keer en al mijn proggies muzik films etc. staan er nog op en werken ook.
Thanks great job |
|
|||
|
|||
Op mijn iphone 4 is die nu ook bezig, als je alleen het paarse achtergrond krijgt restart je iphone verwijder je geschiedenis in de browser en dan werkt die direct.
Super jongens!
|
|||
|
|||
Als je een activatie nodig hebt maar op dit moment al een geactiveerde 3.1 hebt en je upgrade naar 4.0 moet je dan weer opnieuw activeren? of is dat niet nodig?
|
|
|||
|
|||
Helaas.. ik krijg alleen de achtergrond te zien nadat ik 'slide to jailbreak' gebruik. Zowel op jailbreakme.com als op jailbreakme.modmyi.com...
Ligt dit aan de server en heb ik vette pech of ligt dit aan mijn iphone? Ben de hele nacht bezig geweest omdat mijn iphone niet meer te herstellen was, heb hem nu eindelijk weer werkend maar helaas wel met 4.0.1 en heb geen digitale handtekening of iets om te herstellen... wil weer jailbreak! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Op mijn iphone 4 is die nu ook bezig, als je alleen het paarse achtergrond krijgt restart je iphone verwijder je geschiedenis in de browser en dan werkt die direct. |
|
|||
|
|||
Ik blijf zowel op de iPad als op de iphone 4 de paarse achtergrond houden..
Beide geherstart en geschiedenis verwijderd, maar dat helpt nog niet... |
|
||||
|
||||
Voor de mensen met een iPad, kunnen jullie eventjes de enquete invullen zodat we een overzicht hebben hoe goed, of slecht het loopt met het jailbreaken van de iPad:
https://forum.iculture.nl/f90/i...k-de-ipad.html BEDANKT !
|
|||
|
|||
misschien stomme vraag
ik heb een 3gs met 3.1.3 die met sprite is gejailbreak kan ik nu gewoon update tot 4.0.1 en dan deze jailbreak gebruiken ?
|
|
|||
|
|||
Zojuist op een drietal 3GS iPhones met iOS4.0 succesvol uitgevoerd. Van te voren rebooten (power + home blijven inhouden totdat het apple logo verschijnt) en dan naar JailbreakMe (is alternatief voor jailbreakme.com -> zie artikel op frontpage).
|
|
|||
|
|||
Unlock van 4.0.1 na JB op 3GS
Citaat:
Goedemorgen allen, Iemand al vernomen dat dit ook op een 3GS met IOS 4.0.1 gaat lukken. Dan heb ik het over de unlock!! De JB op de 4.0.1 die gaat wel lukken, maar de UL weet ik niet. Deel ff wat ervaringen hierover. tnx |
|
|||
|
|||
Hoe zit het eigenlijk met een spirit broken 3.1.3 iphone. Blijf weg van itunes 9.2 was het motto. Iphone ging crashen e.d. Maar als je wilt updaten naar 4.0.1 moet je toch 9.2 eerst geinstalleerd hebben??
Gaat dit nu dan spontaan ineens wel werken??? Ik ben hem even kwijt nu, misschien dat iemand hier een antwoord heeft |
|
|||
|
|||
Wat bij mij hielp was om naar instellingen te gaan en vervolgens naar Safari en dan daar onderaan wis, wis cookies en wis cache ui te voeren. Vervolgens ga je weer naar safari en kies je opnieuw jailbreakme.com. Dan Slide je weer en gaat ie starten. inmiddels is mijn 3GS met 4.0.1 ook jailbroken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://www.redmondpie.com/fix-faceti...Redmond+Pie%29
Thoughts become things ... choose the good ones !! Laatst gewijzigd door macron; 02-08-10 om 09:12. Reden: handig als ik de link ook toevoeg |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is mij gelukt zonder te restoren. Alleen even de cache en cookies verwijderen van Safari. |
|
|||
|
|||
Had eerst 3.13 met spirit erop staan . Heb daarna via iTunes 4.01 erop gezet en vervolgens zonder problemen gejailbreak.
Werkt perfect en lekker snel |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
|
|