Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dwijers PAARS SCHERM houdt in dat hij niet doorloopt opnieuw proberen dus heb het vanochtend ook 100 keer geprobeerd en opeens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Those of you having problems where the device sits at the purple screen forever may benefit from clearing your cookies and restarting safari: 1) Put your device into Airplane mode. 2) Go to -> Setting -> safari -> Cookies -> Accept. 3) Double Tap home button. 4) Press and hold an icon to wiggle the task switcher icons and then quit Safari using the X. 5) Clear all Cache and cookies. 6) Open safari and go to jailbreakme.com and try again succes |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zit met mn 3gs nu op 3.1.2 met blackrain jb, wil ook voor de 4.0.1 JB gaan, maar ik ben afhankelijk van een unlock, weet iemand hoe dat in zijn gang gaat? Heb de nieuwe bootrom btw. Laatst gewijzigd door Igor92; 02-08-10 om 12:57. |
|
||||
|
||||
Citaat:
2) Volg de instructies voor JailBreakMe 3) In cydia de UltraSn0W repo toevoegen en dan ultrasn0w installeren
|
|||
|
|||
Ik wil m'n iPod touch ook jailbreaken, maar nu vraag ik me af als ik hem later update naar 4.0.1 of anders ben je je jailbreak dan kwijt?
Ik kan dit nergens vinden Het is een 32g on draait op fw 4.0 Alvast bedankt Laatst gewijzigd door Guest-20240213112918; 02-08-10 om 13:17. |
|
|||
|
|||
Vannacht bij mij ook de jailbreak een aantal keer meteen gelukt. Nu krijg ik het ook niet voor elkaar. Zal door de drukte komen.
Waarom ik de jailbreak een aantal keer moest herhalen? Had opeens geen tethering meer na de jailbreak. Terwijl ik die in 3.1.3 wel had. Las net dat de jailbreak wat aangepast is en iedereen die voor 5 uur vanochtend gejailbreakd heeft wat dingen moest doen. Ik had inmiddels m'n telefoon al restored, en heb nu ook gewoon tethering. Moet nog wel de jailbreak doen. Hopen dat nu de tethering er wel blijft. Kan iemand mij bevetigen dat op de 3gs met 4.0.1 met de jailbreak de tethering nu wel actief blijft? |
|
|||
|
|||
idd alles wissen behalve geschiedenis (anders moet je de url weer invoeren) modmyi.com kiezen en unlock via repo666.ultrasn0w.com.. daarna opstarten en hij is unlocked en jb..
3gs (met nieuwe bootrom) nadeel: upgraden naar 4.0.1 dan zou ik toch weer een t-mobile kaartje erin moeten prikken aangezien deze geactiveerd moet worden... jammer... of kan ik de custom 4.0.1 installeren en de check omzeilen? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben namelijk zo 1,2,3, niet in het bezit van een t-mobile simkaartje? Ik heb ook een 3Gs, en ben afhankelijk van de unlock. Is het altijd zo dat je hem opnieuw moet activeren? Of is dat alleen als je een 'hacktivate' hebt? En hoe controleer ik dat? (heb een 2e hands 3Gs dus weet het exacte verleden niet) |
|
|||
|
|||
Citaat:
je moet hem inderdaad weer activeren voor je hem kan gebruikt. als je geen geldige sim hebt zou ik niet update nog of je moet iemand in de burut hebben met tmobile kaartje die je ff mag lenen |
|
|||
|
|||
Mijn facetime en mms werken terug door de update
Maar nu staat er bij mijn facetime "wachten op activering" Terwijl hij wel degelijk geactiveerd was Wat nu? |
|
||||
|
||||
Dat had ik eerst ook. Maar na ongeveer 15 seconden kwam er te staan "Uw telefoonnummer wordt gedeeld met mensen die u met FaceTime belt."
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan iemand hier bevestigen dat de tethering optie en instellingen actief blijven na de jailbreak op een 3GS die factory unlocked is?
|
|
|||
|
|||
Zijn er veel mensen die het probleem ondervinden
dat Facetime niet meer werkt?? Werkt deze dan terug als je je IPhone terug herstelt zonder jailbreak?? |
|
|||
|
|||
Dus als ik een prepaid t-mobile kaartje haal, m aan mn computer hang, dan krijg ik in itunes een melding over activeren? Kan ik dan evengoed nu op 3.1.2 een backup maken en die terugzetten in 4.0.1?
|
|
|||
|
|||
1) eerst even cashe, cooskies en geschiedenis verwijderen bij instellingen --> safari
2) safari opstarten en naar jailbreakme.modmyi.com gaan. 3) na vastloop even phone rebooten en gelijk weer proberen. Dit had bij mij iig effect (2 min en hij was klaar ) |
|
|||
|
|||
Vergeet niet je pop-up blocker uit te zetten in Safari settings. Toen ik dat eenmaal gedaan had liep hij meteen door. Hij is nu klaar Thx Comet!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit krijg je te zien....
Uiteraard ook een donatie gemaakt. Laatst gewijzigd door hengelo25; 02-08-10 om 14:16. |
|
||||
|
||||
Krijg hier de melding File received was truncated. Wat te doen?
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
|
|