Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Igor92 Heb net mijn 3Gs 16 GB van 3.1.2 naar 4.0.1 geupdate via itunes. Ben afhankelijk van de simunlock, dus hier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Update 1: The jailbreak is untethered and does not currently work with the iPad running 3.2.1 at this time. This, along with several other bugs and issues, including loss of FaceTime and MMS, missing pixels, etc are being looked into by comex and the rest of the Dev-Team. All bugs posted here are submitted straight to them.
|
|
|||
|
|||
Bij mij roteren na de jb de foto's en filmpjes niet meer. Hebben meer mensen daar last van?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gebruik deze dan ff om te activeren. Trek de ''stoute'' shoes aan, en loop ff naar een T-Mobiel winkel....vraag ff om het daar te doen. Suc6 Laatst gewijzigd door Demazelen; 02-08-10 om 15:43. |
|
|||
|
|||
Gelukt
iPhone 3GS 16 GB JB 3.1.3
- eerst geupdate naar 4.01 - in Safari instellingen alles gewist (geschiedenis, cookies en cache) - tevens pop-up blokkering UIT gezet - dan naar 'jailbreakme.com' en slider naar rechts geschoven, ... done and working overigens daarna wel weer de benodigde packages in cydia installeren ! grtz, mali_prod |
|
|||
|
|||
Ik kreeg tijdens het installeren van een app uit de Cydia store de melding dat mijn schijf vol zat.
Ik heb volgens de info ngo 6,6Gb vrij, is dit een bekend probleem of heb ik iets verkeerd gedaan? (bezit 16Gb 3GS versie) |
|
||||
|
||||
Klinkt als een bekende melding dat je systeemschijf vol zit.
weet even niet zo snel hoe je het moet oplossen op de nieuwe iOs. heb je veel apps geinstalleerd
|
|||
|
|||
werkt tethering na jailbreak?
Beste blije bezitters van Iphone 3GS 4.01 met jailbreak,
Werkt na de update van jailbroken 3.x.x naar 4.0.1 en de jailbreak de tethering optie nog Moet die dan opnieuw ingesteld worden via Cydia app, of blijft het gewoon werken Anders ben ik gelijk offline na de update en dat is de bedoeling niet |
|
|||
|
|||
Ik ben benieuwd of de Tomtom 1.4.1 op de 3GS nu wel goed werkt met iOS4... ik krijg met TT1.4.1 op iOS 3.1.2 geen gps fix... als TT niet werkt ga ik ook niet naar ios4 en ook neit jailbreaken
|
|
|||
|
|||
ik heb TomTom 1.4.1 net geinstalleerd op iOS 4.0.1 (jailbreak) en alles werkt super hoor!
|
|
|||
|
|||
Ik kan nu de slider niet schuiven.
Zal aan de server liggen denk ik. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hoi als ik hem jailbreak kan ik hem dan nog wel gewoon aan itunes hangen. en doet die dan niet een back up maken van mijn jailbreak want zodra ik hem aansluit maakt die nu een backup.
en ja ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kan er niks over vinden alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Vannacht met succes de JB er op gezet.
Vanmorgen geupdate naar 4.01 daarna kreeg ik de JB er niet meer op. Uiteindelijk de oplossing gevonden: Eerst via iTunes hersteld naar fabrieksinstellingen, daarna met succes de JB gedaan, Vervolgens mijn backup (reservekopie) teruggezet. Loopt als een zonnetje! |
|
|||
|
|||
Ik heb een iPad 32GB (uit Duitsland) en heb de jailbreak zojuist (na lang overwegen) uitgevoerd en binnen 2 minuten was het klaar. Niks geen problemen of wat dan ook.
Had van tevoren wel de Cache gewist van Safari en alle openstaande tabbladen gesloten. Kan dus moeilijk zeggen of het anders fout was gegaan, maar ik ben tevreden. Simpelste jailbreak ooit. |
|
|||
|
|||
werkt het nou ook al op 4.1 software? of alleen op 4.0 en 4.01
Want kan mijn iPhone wel restoren naar 4.01 maar dan wil hij mijn oude backup niet terugzetten Iemand die iets weet? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of deze jailbreak ook werkt bij de Iphone 3GS met de nieuwe bootrom ???
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
|
|