Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok vraagje ik heb een 3gs met op dit moment firmware 3.1.3(7E18) en de jailbreak van spirit, mijn itunes is geupdate naar 9.2.1 kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ok vraagje ik heb een 3gs met op dit moment firmware 3.1.3(7E18) en de jailbreak van spirit, mijn itunes is geupdate naar 9.2.1 kan ik op een of andere manier nu mijn iphone updaten naar ios 4 en toch mijn jailbreak behouden of gebruik maken van de jailbreak van jailbreakme.com.
bvd voor een antwoordt Grt Wim |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
wel zien dat je 4.0.1 installeerd en niet de 4.0.2 want die houd de Jailbreak tegen heb ik gelezen grtz |
|
|||
|
|||
ok bedankt maar hoe kom ik aan 4.0.1 want itunes geeft alleen maar 4.0.2 aan ?
grt Wim |
|
|||
|
|||
Citaat:
iPhone Downloads dan extentie .zip vervangen naar .ipsw en dan een handmatig herstellen met itunes.. Shift + herstellen indrukken en ipsw bestand aanklikken... |
|
|||
|
|||
ok bedankt weer, nu krijg ik de mededeling dat de software erop gezet gaat worden en mijn iphone gewist, en dat de software gecontroleert wordt bij apple kan dit nog kwaad ivm de handtekening waar hier wat over staat Apple brengt iOS 4.0.2 uit: beveiligingspatch voor PDF Exploit - iPhone - iPhoneclub.nl
grt Wim |
|
|||
|
|||
Ja hoor Wim, ik heb gisteren een 3GS gejailbreaked via jailbreakme.com op de iPhone. Op mijn 3GS zat vanuit de doos Os4 geïnstalleerd. Geen probleem en iTunes sync werkt ook, wel even wat tutorisls doornemen en wat googlen en de rest gaat vanzelf. Succes!
|
|
|||
|
|||
Beginners vraagje (kan het niet vinden met de zoekfunctie):
Kan je je iphone naar 4.0.2 upgraden als je daarvoor met 4.0.1 de jailbreak hebt uitgevoerd? Of doet dit meteen de jailbreak weer ongedaan?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
updaten naar 4.0.1?
Hallo, mijn broer heeft ook een iphone waar ios 3.1.3 op staat. Deze heeft hij gejailbreakt met spirit. Inmiddels is er al ios 4.0.2 en ik vroeg me af of hij zijn telefoon nog kan updaten naar 4.0.1 ?
Laatst gewijzigd door arieromkes; 18-08-10 om 15:22. |
|
|||
|
|||
restore gedaan op mn ipad, zelfde firmware maar nu zonder problemen jailbreak uitgevoerd. ik ben dus uit de brand! thnx
|
|
|||
|
|||
Jailbreakme.com lijkt eruit te liggen net als jailbreakme.modmyi.com
Ik kan wel de jailbreak pdf's vinden op jailbreakme.com maar alleen het pdfje uitvoeren lijkt me niet genoeg. Weet iemand nog een mirror? |
|
||||
|
||||
Via de Twitter van @Musclenerd:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Geen probleem hier nochtans, ik hen jailbreakme.com voor m'n 3GS gisteren namiddag nog gebruikt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik wou vandaag ook eens proberen te jailbreaken via jailbreakme.com maar krijg volgende fout:
Oops: "File received was invalid" Iemand een idee? Iphone 3GS, 4.0.1 |
|
|||
|
|||
ik heb iphone 3gs naar ios 4.0 geupgrade en toen ging jailbreaken via jailbreakme.com erg snel en goed. paar dagen terug heb ik via itunes naar 4.0.1 geupdate en nu lukt jailbreakme.com niet meer na het downloaden wordt sfari afgesloten en springt het terug naar homescreen. ik heb meerder malen cache leeg gehaald en harde reset maar niets helpt.
iemand hier ervering mee? en eventueel succes oplossing? alvast bedankt |
|
|||
|
|||
jailbreak en unlock succesvol gelukt echter heb ik geen ontvangst ben mobile vikings belgie ligt dit aan de jailbreak? is er een progje voor?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook ik heb dit probleem nu. Zojuist geupdate naar 4.0.1 en niets daar. Vrijdag nog 3.1.3 via jailbreakme.com gedaan en werkte perfect.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
|
|