Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Marco1984 Ook ik heb dit probleem nu. Zojuist geupdate naar 4.0.1 en niets daar. Vrijdag nog 3.1.3 via jailbreakme.com gedaan en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
yup heb hier een 3gs liggen die geupdate is naar 4.0.1 en geen problemen mee gehad, njah geduld heb ik wel is toch een simlockvrije toestel
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wilde herstellen, Maar na "Sliden" op JailbreakMe krijg ik de melding:
Oops.... File Recieved was invalid. |
|
|||
|
|||
hebben jullie op dit moment problemen met jailbreakme.com alle tips werken niet??
|
|
|||
|
|||
nog steeds geen geluk mij jailbreakme, heeft iemand net al wel succes gehad??
|
|
|||
|
|||
Hallo mensen, ik wil mn iPhone 4 jailbreaken via jailbreakme.com maar krijg dan de melding dat mijn versie te nieuw is?? Iemand een idee hoe ik mn iPhone toch jailbreak?! Alvast bedankt voor jullie reactie
|
|
|||
|
|||
Hmm ik zie dat ik mn software moet downgraden naar 4.0.1 maar hoe doe ik dit?
|
|
|||
|
|||
Hetzelde probleem hier iPhone 4 versie 4.0.1 maar lukt niet
|
|
|||
|
|||
Op het moment van schrijven werkt hier jailbreakme.com bij mij weer. kunnen we eindelijk weer aan de slag met cydia.
|
|
|||
|
|||
Same here, het werkt weer als een zonnetje!
|
|
|||
|
|||
Op dit moment is de site eraf
|
|
|||
|
|||
Ik kan nu helemaal niet meer op de site komen. Hij geeft een lap tekst. Heeft iemand een tip!! b.v.d.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Thuis had ik geen enkel probleem, binnen de 5 minuten was alles geklaard. |
|
|||
|
|||
Site doet t weer
|
|
|||
|
|||
jailbreakme
ja hoor vanmorgen deed hij weer ,eindelijk na een avondtje stoeien
|
|
||||
|
||||
Hallo,
Ik heb een vraag. M'n vriend heeft een 3GS 4.0.1 vanuit England. Dus hij kon in het verleden niet activeren, maar hij had een iPhone universal activation card gekocht van Dealextreme. Het activeert de iPhone wel, vervolgens jailbreak ik het ook via JailbreakMe, maar als ik dan een vodafona simkaart erin steek, sprint de iPhone naar de iTunes stekker. Linksboven zie ik wel de vodafone provider, maar ik kan het niet gebruiken. Wel gebeld worden, maar niet bellen. Als ik vervolgens de simkaart eruit haal, springt het weer naar de beginscherm. Wat kan ik doen? Ik hoor het graag
|
|||
|
|||
Citaat:
Voer het volgende uit en je kan je toestel weer gebruiken: - Plaats je iPhone universal activation card in het toestel - Voeg de repository Cydia.pushfix.info toe in Cydia via Manage, Sources, Edit, Add - Met behulp van Search kun je de Hacktivation Patch vinden en installeren - Daarna de simkaart van de provider van jouw keuze plaatsen en klaar is kees Succes!
|
||||
|
||||
Beste leden,
Ik heb mijn Iphone 3gs geupdate naar 4.02. Nu kan ik hem niet Jailbreaken! Ik moet hem nu Gaan Downgraden naar 4.01 zodat ik hem kan jailbreaken. Alleen ik heb nu de 4.01 gedownload vervolgens doe ik in Itunes. Shift + Herstel ik kan de FW niet vinden op mijn bureaublad. Hoe moet ik nou verder komen ? en is dit wel de goeie manier om te downgraden naar 4.01 en nog een vraagje is de datum al bekent wanneer je 4.02 kan jailbreaken. gr, |
|
|||
|
|||
Citaat:
graag advies want jailbreaken via jailbreakme.com wil sinds 4.0.1 niet meer lukken word gelijk uit safari gegooid en springt het naar homescreen |
|
|||
|
|||
Help! Help! Help!
Dames en Heren, Ik heb dringend hulp nodig... Kan mijn Iphone al enige weken niet gebruiken. Ik ben zo dom geweest om mijn firmware te upraden naar 3.??? zonder eerst op dit forum te kijken. Nu heb ik de indruk dat ik mijn Iphone weer kan Jailbraiken/Unlocken... Weet alleen niet wat de toestand van mij toestel is. Weet niet welke firmware (waarschijnlijk 3.1.2) Weet niet welke baseband... Itunes voorziet namelijk niet meer in de informatie over de Iphone... Naam: Iphone Capaciteit: N/B Softwareversie: N/B Serienummer: N/B Ik heb een Universele Simkaart gekocht die onlangs werd aanbevolen op dit forum. De Iphone geeft alleen het 'connect to Itunes' logo, heb meerdere firmwareversies proberen terug te zetten maar dit alles lukt niet... Wie weet wat ik nog kan doen? Groeten, Geert Voor alle duidelijkheid, ik kan niets met de telefoon... dus niet naar een website of bellen oid... En als ik hem herstel krijg ik telkens het bericht 'De Iphone 'Iphone' kan niet worden hersteld. This device is'nt eligible for the requested build. (?) Laatst gewijzigd door SirG; 17-08-10 om 18:45. |
|
|||
|
|||
ik denk dat je het bestand moet hernoemen naar .ipsw
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
|
|