//

Aantal vragen over jailbreak

Aantal vragen over jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste iPhoneclub forumleden. Ik ben helemaal nieuw in de apple wereld en dit is ook gelijk mijn eerste post hier. Ik heb me iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-08-10, 02:46
Liifestyle Liifestyle is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard Aantal vragen over jailbreak

Hallo beste iPhoneclub forumleden.
Ik ben helemaal nieuw in de apple wereld en dit is ook gelijk mijn eerste post hier.

Ik heb me iPhone 3gs 3 weken geleden gekocht en ik ben van plan om hem te laten jailbreaken door een bekende van mijn vader. Er zitten alleen een hoop vragen in me hoofd waarvan ik een paar hier wil stellen.

Ik heb nogal wat gezocht op internet (en vooral op deze forum) wat betreft jailbreak, maar ik kwam er niet helemaal uit. Ik heb begrepen dat je een restore of een back-up (iets in die buurt) moet doen voordat je je iPhone jailbreakt. Hoe doe je dit dan precies en wat zijn de gevolgen als je dit niet doet?

En als ik mijn iPhone jailbreak, heb ik dan alsnog garantie?

Ik vroeg me ook af wat het risico is dat mijn iPhone het niet goed meer doet? Ik heb mijn telefoon pas 3 weken geleden aangeschaft en dan wil ik natuurlijk niet dat hij opeens heel erg traag is.

Ik heb een iPhone 3gs met firmware 3.1.3 en een nieuwe bootroom. Ik weet ook niet 100% of dit gejailbreakt kan worden. Die bekende zei dat hij mijn iphone kon jailbreaken, maar hij vroeg niet of ik nieuwe bootroom enzo had. Dus waarschijnlijk kan mijn iPhone 3gs met firmware 3.1.3 en nieuwe bootroom wel gejailbreakt worden?