iphone 4 4.0.2 sim ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou heb van een of andere oplichter via marktplaats ten goede trouw een iphone4 gekocht ik was beetje dom en hebberig dus gewoon mee genomen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 4.0.2 sim ?
Nou heb van een of andere oplichter via marktplaats ten goede trouw een
iphone4 gekocht ik was beetje dom en hebberig dus gewoon mee genomen zonder spanning op de phone maar goed thuis aangekomen bleek dus dat meneer dus de jailbreak.com manier gedaan en kreeg hem er niet meer uit (hangende appel) wat waarschijnlijk ook de rede was van verkoop hij adverteerd veel zag ik later op marktplaats. nou ik dus tog maar aan de slag en van alles geprobeerd maar geen geluk tot ik alles had geprobeerd tog maar geupdate naar 4.0.2 en ja hij doet het voor zover nu heb ik nog geen zin om me sim kleiner te knippen voor ik zeker weet of die simlock vrij is dus vandaar hier mijn vraag is mijn tel simlock vrij en hoe kom ik er achter ? versie: 4.0.2 (8a400) aanbieder: Carrier Lab 7.0 Model: MC603B bij iccid staat niks modemfirmware 01.59.00 ik heb gegoogled maar is voor mij niet echt duidelijk wel kwam ik vaak MC603B factory unlockt tegen maar verdere links beweerde weer anders thanks.. ps. morraal van het verhaal kijk uit op marktplaats |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zal toch zelf een microsim erin moeten steken om het zelf te weten te komen.
Je kan toch bij je provider een microsim halen. Je hebt ze sowieso toch nodig. |
|
|||
|
|||
Ik moet me wel heel erg vergissen maar volgens mij geeft "aanbieder: Carrier Lab 7.0" aan dat je telefoon simlock vrij is.
Ik heb ik zelf twee iphone die simlock vrij zijn en die geven dit ook aan. Mvg, Gekkenhuis |
|
|||
|
|||
dat zou super nieuws zijn
|
|
|||
|
|||
heellaas heb vandaag effe een prepay kaartje gehaald van de ah beetje wezen knippen en toen kreeg ik de melding van itunes dat het niet de originele kaart van de provider was dus heb ik een duure ipod gekocht,,,
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb deze ook,alleen het model is anders versie: 4.0.1 (8a400) aanbieder: Carrier 7.0 Model: MC603NF modemfirmware 01.59.00 Deze is gewoon standaard simlockvrij |
|
|||
|
|||
ja het kaartje wat ik had was van albert de gein... zou tog gewoon moeten werken in een simlock vrije ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Geloof niet dat het modelnummer heel erg veel zegt over lock-status. Mijne is MC603DN en toen ik dat googlede stond bij een lijstje dat dit model in Frankrijk neverlocked is! Die van mij is toch echt officieel t-Mobile locked dus denk niet dat dat veel uitmaakt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
helaas is die van mij gelocked maar ik weet niet op welke provider. heb zojuist 3 uk sims besteld om te kijken met welke hij activeert en zo kan ik hem laten unlocken in uk voor ongeveer 100 euro bij de des betreffende provider |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: Iphone 2g no sim alleen met vodafone wel sim | timarea51 | Unlock | 5 | 20-01-11 23:03 |
iPhone 3G: Unlock sim voor vodafone besteld bij rebel-sim.nl | iPhone3G-er | Unlock | 7 | 16-06-09 21:58 |
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? | iken | Archief | 2 | 04-03-09 22:46 |
Twin sim / dual sim mogelijk in iphone? | drive_a_legend | iPhone algemeen | 3 | 04-02-08 19:57 |
incorrect sim this iphone must be used with an approved SIM | MacFrankieG | Unlock [archief] | 1 | 30-01-08 15:14 |
|
|