//

Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic

Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) en de custom firmware die je aanmaakt via snowbreeze klopt het dat de naam van de CF iets in de trant is van snowbreeze iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 05-10-10, 15:20
SeFix SeFix is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 83
Standaard

en de custom firmware die je aanmaakt via snowbreeze klopt het dat de naam van de CF iets in de trant is van snowbreeze iphone 3g-4.1?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 05-10-10, 18:19
JeePee's schermafbeelding
JeePee JeePee is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 25
Standaard

Iphone 3G geupdate via iTunes naar 4.1 en met redsnow gejailbreaked
Geen probleem , is stuk sneller dan 4.0.1
  #143  
Oud 05-10-10, 18:21
SeFix SeFix is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 83
Standaard

ja ik heb nu ireb erover heen gegooid en gewoon via CF via snowbreeze en nu gaat ie updaten, dus denk dat het gaat lukken
  #144  
Oud 05-10-10, 18:23
periko periko is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: den haag
Berichten: 69
Standaard

yesssssssssssssssssssss ik heb um !!!!!!
jornz ik wil je wel kusse met me dikke lippe jonghu
ik zat te worstelen met een firmware voor 3.0 die wou ik erop zetten!
Ben ik gek dan!
enne word het geen tijd dat ik SuperModerator word hier!
  #145  
Oud 05-10-10, 18:32
SeFix SeFix is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 83
Standaard

gelukt alleen nu kan ik alleen mijn reservekopie niet laden!!!!!!!!
  #146  
Oud 05-10-10, 18:35
JeePee's schermafbeelding
JeePee JeePee is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SeFix Bekijk bericht
gelukt alleen nu kan ik alleen mijn reservekopie niet laden!!!!!!!!
Opnieuw synchroniseren met itunes?!
  #147  
Oud 05-10-10, 18:37
SeFix SeFix is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 83
Standaard

eerst vond ie me iphone niet eens meer terwijl hij wel op 4.1 gewoon goed draait, en toen kon ik hem herstellen vanaf reservekopie maar gaf ie foutmelding dat er geen juist apparaat is aangesloten, zoiets
  #148  
Oud 05-10-10, 18:39
SeFix SeFix is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 83
Standaard

kan geen sessie gestart worden met iphone
  #149  
Oud 05-10-10, 18:41
JeePee's schermafbeelding
JeePee JeePee is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SeFix Bekijk bericht
kan geen sessie gestart worden met iphone
Wat bedoel je met sessie ??
  #150  
Oud 05-10-10, 19:00
SeFix SeFix is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 83
Standaard

ik kan syncen met itunes, hij vind mijn iphone ook, kan alleen niet terug zetten vanaf reservekopie, kan geen sessie met de iphone gestart worden, iemand enig idee?

dat is de melding die itunes geeft

Laatst gewijzigd door King1987; 05-10-10 om 19:54. Reden: edit knop gebruiken aub
  #151  
Oud 05-10-10, 20:29
JeePee's schermafbeelding
JeePee JeePee is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 25
Standaard

Heb je niet alles in itunes staan ? Muziek/foto's/Apps..ed ?
Krijg je die ook niet terug op je iPhone ?
  #152  
Oud 05-10-10, 23:09
Flipke1405 Flipke1405 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hulst
Berichten: 159
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SeFix Bekijk bericht
ik kan syncen met itunes, hij vind mijn iphone ook, kan alleen niet terug zetten vanaf reservekopie, kan geen sessie met de iphone gestart worden, iemand enig idee?

dat is de melding die itunes geeft
Als je snowbreese loopt kom je op een gegeven punt waar je van alles kan aanvinken en waar activate the phone aangevinkt staat dat MOET je afvinken alles terug effe opnieuw doen terug ireb lopen en dan ga je dat probleem niet meer hebben,ik heb er ook een week achter gezocht

succes,Flip

Laatst gewijzigd door Flipke1405; 06-10-10 om 09:41.
  #153  
Oud 06-10-10, 09:35
wmaat wmaat is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

Of even wachten op GreenpoisOn...
  #154  
Oud 06-10-10, 11:17
SeFix SeFix is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 83
Standaard

wat is greenpoison?
  #155  
Oud 06-10-10, 11:18
SeFix SeFix is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flipke1405 Bekijk bericht
Als je snowbreese loopt kom je op een gegeven punt waar je van alles kan aanvinken en waar activate the phone aangevinkt staat dat MOET je afvinken alles terug effe opnieuw doen terug ireb lopen en dan ga je dat probleem niet meer hebben,ik heb er ook een week achter gezocht

succes,Flip
okee dus dan moet je hem zelf ff activeren met een tmobile simkaartje? want dat is geen probleem voor mij, en dan kan je wel weer terug zetten vanaf reserve kopie?

thanks alvast
  #156  
Oud 06-10-10, 15:00
JAG JAG is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 4
Standaard Jailbreak IOS 4.1

Zouden we hier iets mee kunnen met een iPhone 3G S met IOS 4.1 en een windows-pc ? Wie laat hier zijn licht eens over schijnen?
YouTube - New Olira1n to Jailbreak ios 4.1 on iPhone 4 3GS MC_nonMC 3G iPod touch 4G 2G 3G(Oct 2010)
Groetjes,
JAG
  #157  
Oud 06-10-10, 17:40
SeFix SeFix is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flipke1405 Bekijk bericht
Als je snowbreese loopt kom je op een gegeven punt waar je van alles kan aanvinken en waar activate the phone aangevinkt staat dat MOET je afvinken alles terug effe opnieuw doen terug ireb lopen en dan ga je dat probleem niet meer hebben,ik heb er ook een week achter gezocht

succes,Flip
Flip! thanks, t is gelukt, heb mijn iphone weer kunnen herstellen vanaf reservekopie! many thanks!

SeFix
  #158  
Oud 06-10-10, 17:59
Sten's schermafbeelding
Sten Sten is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Drachten
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Greggy Bekijk bericht
Okay, even mijn 2 cents voor diegenen die moeite hebben met de JB. Mijn situatie: 3G 8GB, geunlockte T-Mobile iPhone (>1 jaar oud; dus gratis te unlocken door T-mobile te bellen 070nogwat).

Ik had iOS 3.x draaien met JB. Daarna heb ik met de meest recente iTunes gewoon geupdate naar de laatste versie iOS 4.1. De iPhone liep prima (snel) op 4.1 alleen zonder jailbreak (JB).

Mijn volgende stap was JB van 4.1. Dus ik heb SnowBreeze 2.0.2 (Windows XP) gedownload en uitgevoerd. De applicatie laten wijzen naar de C:\Documents and Settings\<NAAM>\Application Data\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates directory; daar staat de 4.1 IPSW file van Apple zelf.
Na verificatie door SnowBreeze Expert mode gekozen. iPhone was al geactiveerd dus niet het activeren vinkje aanzetten. Root partitie op 600MB gezet. Bootrom logo's 'normaal' gelaten; dus beide uitgevinkt. Vervolgens SnowBreeze een nieuwe IPSW laten bakken welke op je Desktop wordt weggeschreven.

Vervolgens iREB-4.0.x-4.1 gedownload en opgestart en de instructies gevolgd. In DFU mode zetten is;
1) iPhone helemaal uit,
(volgende stappen achter elkaar uitvoeren; dus knoppen erbij indrukken en loslaten terwijl de andere ingedrukt is....)
2) 5 seconden de powerknop indrukken,
3) 15 seconden de home knop erbij indrukken (dus power en home; je scherm flitst misschien),
4) 20 seconden of zo de home knop ingedrukt houden (dus power loslaten),
5) alle knoppen los en wachten op SnowBreeze; wees geduldig
Mocht de iTunes programma opstarten gewoon weer sluiten en SnowBreeze het werk laten doen (dit duurt ff).

Als SnowBreeze klaar is staat je iPhone in het iTunes Connect scherm (je kan dus nix). iTunes opstarten. Deze loopt te miepen dat je iPhone niet goed is. Klik op Herstellen terwijl je Shift ingedrukt houdt. In het Open scherm; navigeer naar je desktop en selecteer het nieuw gebakken ipsw bestand. FF koffie en je iPhone laten pruttelen.

Optioneel; eerst ff je SIM pincode eraf halen om de je iPhone te kunnen laten activeren door Apple.

Works ass a charm... Succes!
Ik heb exact hetzelfde gedaan, alleen de root partitie op 800mb gelaten. Verder nog na het herstel de back-up (altijd maken voordat je met iREB gaat beginnen) teruggezet. Werkt prima! Mocht mensen het op deze manier niet lukken, dan staat (ook al eerder genoemd) hier nog een goede uitleg: http://www.iphoneheat.com/2010/09/ja...n0wbreeze-2-0/

Laatst gewijzigd door Sten; 06-10-10 om 18:03. Reden: link toegevoegd
  #159  
Oud 08-10-10, 16:45
titan785 titan785 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 4
Standaard

Hej!

Ik wil mijn iphone 3g met fw 4.0 asap laten updaten naar 4.1 en laten jailbreaken, maar ik heb wat advies nodig voordat ik deze stappen ga ondernemen.

Mijn problematische situatie:
Sinds de update naar fw.4.0 is mijn Iphone zo traag als een slak! Daarnaast ben ik genoodzaakt geweest hem ivm mijn verhuizing naar het buitenland te jailbreaken zodat hij simlockvrij werd. Dit heb ik laten doen bij een telefoonwinkel en heeft de snelheid niet echt bevorderd. In cydia kan ik zien dat het programma Ultrasn0w is geinstalleerd. Wil dit zeggen dat hij via deze methode is gejailbreaked?

Nu vraag ik mij het volgende af:
- Hoe kan ik mijn iphone 3g met fw.4.0 het beste en makkelijkste gejailbreaked krijgen met fw. 4.1.?
- Is de methode Redsn0w uitgesloten omdat mijn iphone (waarschijnlijk) is gejailbreaked met Ultrasn0w?
- Gaat greenpois0n mij een uitkomst bieden?

Ik zou het echt super vinden als iemand mij wat advies kan geven!

Thanks!

Mark

Laatst gewijzigd door titan785; 08-10-10 om 16:49.
  #160  
Oud 08-10-10, 17:03
timarea51 timarea51 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 98
Standaard

Custom firmware 4.1 maken,
Ireb starten
Custem firmware in itunes herstellen ,
tmobile kaartje er in even activeren
Cydia opstarten ultrasn0w installeren en unlocker
PS met het maken van custom firmware wel op activering uitzetten!
en je hebt wel de goeie baseband?
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 981 09-08-11 14:25
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic spysical Jailbreak 151 19-01-11 10:39
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 905 19-12-10 21:40
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic XIII Jailbreak 21 09-12-10 21:16
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic spysical Jailbreak 1372 19-09-10 18:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:32.