net nieuwe iphone discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Een uurtje geleden heb ik mijn iphone binnen gekregen, ik deed mijn Iphone aan en de enigste mogelijkheid was nood oproep doen of de iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
net nieuwe iphone
Een uurtje geleden heb ik mijn iphone binnen gekregen, ik deed mijn Iphone aan en de enigste mogelijkheid was nood oproep doen of de iphone aansluiten aan de computer, dus om bij het menu te kunnen komen moest ik wel de iphone synchroniseren met itunes, nu zit ik dus in v4.1 en met de nieuwe bootrom dus jailbreak zit er voor mij niet in helaas, nu is mijn vraag had ik deze update kunnen vermijden? Of moest ik echt mn iphone synchroniseren
Mvg, Dennis |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb toevallig mijn iphone vandaag ook gekregen en stond standaard al ios 4.1 op. Dus is niet gebuurt me een update ofzo.
|
|||
|
|||
Kan ook zijn in moest in ieder geval mn iphone synchroniseren... das wel even balen, hopen dat er gauw een jailbreak voor 4.1 komt met nieuwe bootrom
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk stond er gewoon al 4.1 op. Update kan je voorkomen je bent niet verplicht een update uittevoeren. Maar kans is klein als je hem vandaag hebt gehad dat er 4.01 op stond.
Schakel iedergeval in itunes auto update uit. |
|
|||
|
|||
auto update heb ik al gelijk uitgeschakeld dus daar zou het niet aan liggen. Is er al een datum gelekt wanneer deze versie ook misschien te jailbreaken is met romboot?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Er is nog geen release datum voor de 4.1 jailbreak bekend.
Als dat wel zo is vind je het op de frontpage of in dit topic: https://forum.iculture.nl/f14/i...-ios4-1-a.html Daarom nu een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe bevalt je nieuwe net ontvangen Iphone 4? | Emper | Orange | 5 | 07-08-10 18:18 |
Een paar vraagjes over mn net nieuwe iPhone | ~boi | iPhone algemeen | 12 | 12-12-08 11:02 |
Net nieuwe iphone paar vragen. | sander1986 | Archief | 2 | 03-06-08 13:26 |
Nieuwe iphone unlocken net uit Las Vegas | Stevitski | Archief | 2 | 04-03-08 19:20 |
net thuis met nieuwe Iphone wat nu? | dms | Archief | 4 | 25-01-08 18:14 |
|
|