Algemeen stappenplan voorbereiden voor het jailbreaken. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door themasterf 1. ten eerste backuppen voor jb via itunes, hiermee worden je contacten en agenda etc opgeslagen, vervolgens jb. En dan?? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het JB'en maakt niet uit voor de manier waarop je met iTunes synchroniseert. "De laatste backup (voor of na) wordt gebruikt. Jailbreak verandert voor eindgebruikers niets aan de how-to's voor een reservekopie. Er kunnen ook jb-bestanden in de backup zitten (bv via AptBackup). Maar het hele backupproces wordt er dus niet anders door." (Bron: tweets van Paul Pols (@mrpauldurden)) Wat je kan doen is eens in de zoveel tijd een backup maken van de map C:\Users\[username]\AppData\Roaming\Apple Computer en dan met name 'MobileSync'. Dat doe ik tenminste. Maar ik ben GEEN PRO! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zodra ik zelf de JB heb gedaan, zal ik een nieuw onderwerp maken dan wel dit onderwerp aanpassen.
Kijk ondertussen ook hier: * IPC * Jailbreakqa.com * TinyUmbrella En voor algemene uitleg: Appletips over SHSH blobs |
|
|||
|
|||
Ik heb het stappenplan in ander topic aangepast aan de overgang naar 4.2.1: http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...eenpoison.html
|
Labels |
jailbreak, unlock |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg het niet voor elkaar om te Jailbreaken :-( | Hawkeye123 | Archief | 2 | 18-03-11 20:22 |
Alle iDevices: Algemeen stappenplan: voorbereiden, update van 4.1 naar 4.2.1 en JB met Greenpoison | Mireille005 | Jailbreak | 0 | 12-02-11 00:27 |
iPhone: Hulp gevraagd: stappenplan voor 3GS naar OS 4? | meijermargreet | Jailbreak | 24 | 24-10-10 15:44 |
Windows: sms voorbereiden in iTunes | Chris_iphone | iTunes | 1 | 25-09-08 13:03 |
Wie heeft voor mij een klein stappenplan? | MacRub | Unlock [archief] | 6 | 25-01-08 20:55 |
|
|