Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik snap dat het posten van "het is gelukt" niet handig is maar toch zou ik het fijn vinden om te weten of het bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik snap dat het posten van "het is gelukt" niet handig is maar toch zou ik het fijn vinden om te weten of het bij mensen gelukt is voordat ik het zelf ga proberen.
Ik heb met opzet gewacht op greenpois0n om de ervaringen daar van af te wachten voordat ik limera1n gebruik. Het is geen oplossing om tot vanavond te mogen posten of het gelukt is, en daarna eventuele posts te verwijderen en dan het "verbod" weer in te stellen, ik zou het erg prettig vinden! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Dan kijk op de blog van het Chronic Dev Team, daar staan alle positieve en negatieve reacties.
greenpois0n – Initial Release « Chronic Dev Blog EDIT: @cdevwill van het Chronic Dev Team vraagt nu op Twitter om het volgende te posten: Citaat:
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 12-10-10 om 12:43. |
|
|||
|
|||
het schijnt soms te helpen om de 'loader' applicatie te zoeken (swipe op het homescreen naar links, zodat je kunt zoeken). Deze 'loader' applicatie moet je (net als bij Limera1n) starten om Cydia te installeren.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik durf het bijna niet te vragen, maar moet ik mijn iPhone (3GS) eerst updaten naar 4.1 en daarna jailbreaken? Of kan ik de jailbreak op 4.01 gewoon uitvoeren en update hij hem automatisch naar 4.1?
|
|
|||
|
|||
Beste is updaten volgens mij, maar ik dacht dat het wel kan. Maar 4.0.1 kun je toch gewoon met Jailbreakme.com jailbreaken? Dus of je wilt de voordelen van 4.1 en jailbreakt met Limera1n of je blijft gewoon op 4.0.1
|
|
||||
|
||||
Ik sluit me aan bij deze vraag........ edit: dus je kunt gewoon jailbreken met limera en dan loopt het gewoon door? De mijne is namelijk al gejailbreakt op 4.0.1 met Jailbrekame.com
|
|
|||
|
|||
3gs met 4.1, fabriek af simlockvrij en beide JB tools doen het niet... geen cydia icoon, geen loader app, geen wit icoon.. niks...
Edit: misschien te vroeg geroepen.. zie dat ik op een BETA van 4.1 zit ligt het misschien daar aan... Komt waarschijnlijk omdat ik destijds de beta van 4.1 geinstalleerd heb en daarna nooit de 4.1 "gold" (die gelijk was aan de beta volgens mij) geinstalleerd heb (iTunes komt daar ook zelf niet mee namelijk, dus moet je handmatig doen als ik het me goed herinner). Laatst gewijzigd door hbieshe; 12-10-10 om 12:55. |
|
|||
|
|||
Het werkt voor geen meter!
|
|
|||
|
|||
Uuhm ik zit al op een jailbroken firmware 4.01 via jailbreakme.com..
Maar nu wil ik dus de jailbreak van greenpoison doen, alleen weet ik niet of ik eerst via de officiele manier moet updaten naar 4.1 of dat greenpoison dat al voor mij doet.. |
|
|||
|
|||
Greenpois0n doet alleen maar een JB op je iDevice.
|
|
|||
|
|||
Volgens mij wordt mijn vraag niet goed begrepen, hij is echt heel simpel:
Mijn iPhone (3GS) is al jailbroken, alleen zit ik nog op fw 4.01.. moet ik eerst updaten naar de officiele 4.1 en dan jailbreaken met greenpoison, of moet ik gewoon de jailbreak van greenpoison uitvoeren op de fw waar ik nu op zit en ga ik dan automatisch naar 4.1? |
|
|||
|
|||
Hoewel GP netjes aangaf dat de Jailbreak geslaagd was, zie ik na de herstart geen enkel bewijs daarvan. Hoe kan ik zien dat mijn iPhone 4 (bb1.59, FW4.1) daadwerkelijk geslaagd is en hoe krijg ik bijvoorbeeld Cydia erop?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dus gewoon de Jailbreak met Greenpois0n uitvoeren over de bestaande jaibreak van Jailbreakme.com en dan upgraden in iTunes?
|
|
||||
|
||||
Eerst upgraden, dan jailbreaken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zodra ik hem vervolgens weer jailbreak, moet ik dan alles via cydia weer opnieuw downloaden? |
|
|||
|
|||
JB lukt bij mij ook niet nadat het ''voltooid'' is dan zie ik geen cydia in me menu staan of loader maar in de GP programma staat wel dat het voltooid is kan iemand me helpen?
|
Labels |
greenpois0n, jailbreak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1340 | 22-01-12 16:50 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
|
|