Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Moet iTunes aan of uit staan tijdens gpjb...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Moet iTunes aan of uit staan tijdens gpjb
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
YEAHHHHHHHHHH, alle jb tot nu toe weigerde alle beta's van limera1n incl rc1, en rc2 van greenpois0n, maar nu rc3 is me ipad ook eindelijk gejailbreakt .
Happy me. |
|
|||
|
|||
Is GP nou ook voor de 8gb ipod touch 3e generatie want die heeft ook de nieuwe bootrom toch?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb vernomen/gelezen dat Parallels desktop 4 voor Mac gebruikers wel gaat werken ipv VMware dat niet werkt.
Ik ben nu zelf Parallels desktop 4 met Windows XP aan het installeren en hopelijk heb ik straks dan ook greenpois0n op mijn iPhone4. Duimen jullie voor me |
|
|||
|
|||
Ik duim heel hard voor jou want bij mij heeft het niet gewerkt in Parallels Desktop 6 met Windows 7
|
|
|||
|
|||
Met tinyumbrella als ik klaar ben en ik de ''error'' krijg te zien. als ik dan op kick my device out of recovery klik gebeurt er niets. er staat op mijn iphone een teken dat ik hem met itunes moet aansluiten. ??
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had het net ook |
|
|||
|
|||
iPhone 4 4.1 wil maar niet lukken, krijg steeds JailBreak Failed te zien, maar kom wel in DFU. Nu moet ik na elke iPhone herstellen
|
|
|||
|
|||
Je Shsh zijn toch gewoon bestanden van 60 kb?
|
|
|||
|
|||
Ja, klopt.
|
|
|||
|
|||
Mensen kunnen jullie mij helpen. ik heb de Iphone shsh opgeslagen en hij is toen gehersteld maar als hij aangaat zegt de iphone: Simlock actief Plaats een geldige simkaart zonder pincode om de iphone te activeren. Wat is die code? het is niet de Pincode. Het is een Iphone 4 van t-mobile
|
|
|||
|
|||
Als ik mijn iPhone update en jailbreak ben ik dan alles kwijt dat op mijn iPhone staat? (aangezien hij in recovery mode gaat) Of behoud ik mijn bestanden?
|
|
|||
|
|||
Kan m'n iPhone 4 niet meer herstellen, krijg onbekende fout 1004. Wat nu?
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkte Parallels 6 met Windows xp ook niet, Greenpois0n en Limerain... Hij vond mijn iphone niet in de eerste instantie, maar toen heb ik itunes voor windows gedownload, toen kwam ik tot de knop jailbreak.. maar helaas.. 4x geprobeerd
|
|
|||
|
|||
wil maar niet lukken
hij gaat in dfu mode maar dan zegt hij try again |
|
|||
|
|||
Citaat:
En in de laatste versie van Oracle Virtualbox ook niet. Ik ben eens een beetje in de diepte gegaan met dit probleem (getest met Mac OS X, Ubuntu 10.04 Linux en Solaris 10 Unix) en mijn heel bescheiden mening is dat het aan dat rare USB protocol van Apple ligt. |
|
|||
|
|||
Deze foutmelding kreeg ik ook nadat de firmware install via itunes geslaagd was. Deze foutmelding is gewoon bij het handmatig installeren van firmware. Tiny Umbrella installeren en kick device out of recovery selecteren en je device weer aanzetten.
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
greenpois0n, jailbreak |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1340 | 22-01-12 16:50 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
|
|