Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Deneelson Jailbreak wederom niet gelukt. Nou kom ik net iets tegen waarbij ik denk dat het helemaal niet kan. Heb een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Net via greenpois0n.com mijn iPhone 3GS New Bootrom (MC Model) gejailbreaked. Hier wat uitleg wat er gebeurd enzoo:
Erg simpel, vanaf stap 1 tot en met stap 2 uitknop (sleep) en home button ingedrukt houden. Bij stap 3 vraagt greenpois0n om de sleep button los te laten. Dan springt hij auto naar het volgende venster. Daarna druk je op jailbreak, en dan laat hij eerst een "Connect to i-Tunes" screen laten zien... Na enige tijd (geef het wat tijd!) injecteert het programma de pois0n naar je iPhone, bij mij duurde dit hele process, inclusief bootteksten en opnieuw opstarten ( bootteksten: zie je wat er wordt geinstalled / gedaan, erg cool. Dat je dat altijd ziet? Is dat te doen?). Dat hele process duurde ongeveer 3/4 minuten. Daarna start hij opnieuw op, ga je naar de laatse springboard en daar zie je loader staan. Installeer Cydia, en tijdens het installeren van Cydia kreeg ik een spastisch toestel, laat het gewoon gaan voor 2 minuutjes als dat gebeurd, (installeerd ie cydia) en druk dan op de HOME button. Reboot zelf even je toestel en dan even Cydia openen en laten gaan (hij download enkele packages, hij vraagd je om een upgrade uit te voeren. Ik deed "Complete update". Dus voor de peeps met een 3GS MC model. Het werkt als een zonnetje, en in combo met de upgrade van de FW heb ik geen categories meer nodig . Oh en P.s: Geen problemen met bellen/smsen etc zoals verwacht. T-Mobile abbo van 30 euro per maand, dus gewoon ge simlocked bij T-Mobile. Groetjes, Beserk
Groetjes, Berserk, twitter.com/_Nebulon. Laatst gewijzigd door Beserk; 13-10-10 om 00:57. |
|
|||
|
|||
Vandaag me nieuwe iphone4 binnen gehad, dat kwam natuurlijk perfect uit nu dat greenpois0n helemaal klaar is gelijk JB dacht ik. JB was na 2 poging gelukt, installeren van cydia ging ook probleemloos. Tot dat ik Igoogler ging installeren via Cydia, Iphone bleef maar crashen... Wat heb ik verkeerd gedaan iemand een idee.?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
igoogler zal nog niet geschikt zijn voor 4.1 dus daar zit je probleem denk ik |
|
|||
|
|||
Ik wil ook zo graag jailbreaken (is voor t eerst), maar ben voorzichtig door alle reacties.
Zou iemand alsjeblieft mijn topic willen bekijken (https://forum.iculture.nl/f14/i...ilbreaken.html) en zeggen of ik alles zo goed begrepen en opgeschreven heb??! Heel erg bedankt! Laatst gewijzigd door Mireille005; 13-10-10 om 03:30. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Na deze melding deed Greenpoison het prima bij mij. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Klaar is Deneelson, Succes
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
gisteren mijn 3GS geupdate naar 4.1 daarna gp gedraait en werkt allemaal weer prima. (toestel is simlockvrij dus ben gelukkig niet afhankelijk van een unlock)
|
|
|||
|
|||
For your information
Mensen ik heb gisteren 2 iphone 4 ge jailbreaked het viel mij op dat de eerst keer in DFU mode de pc het apparaat opnieuw ontdekt in DFU en zal 20 sec worden geïnstalleerd ( net zoals een usb stick) het kan zijn dat het langer duurt bij oudere systemen en dan net niet binnen die 20 sec valt let hier dus op
gewoon nog een keer doorlopen en dan werkt het wel
|
|||
|
|||
Ik heb inderdaad ITunes 10 geinstalleerd. Ga vanavond nog een keer. Zou moeten lukken
|
|
|||
|
|||
Citaat:
probeer nogmaals DFU anders kan umbrella het ook voor je doen |
|
|||
|
|||
Werkt de APN changer met 4.1??? ik heb zitten googlen maar niks gevonden
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb mijn iphone 3gs 4.1 gejailbreakt met greenpois0n, maar de Cydia app kan ik niet openen, het icoon is er wel. is er iemand die mij kan verellen wat ik nu moet doen. |
|
|||
|
|||
Nieuwste versie van Itunes geinstalleerd, daarna 2 keer greenpoison gebruikt, 1ste keer mislukt, maar drivers van de iphone geinstaleerd, 2de keer JAILBREAK + Cydia ^^
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu alleen nog wachten op de baseband unlock en dan weer gebruiken..... |
|
|||
|
|||
JailBreak is eindelijk gelukt! Na 3x. Hoe kan ik er nou voor zorgen dat mijn Cydia en jeweetwel apps erop blijven en ik met iTunes kan blijven syncen?
En hoe je kan je SIM ontgrendelen als je dat in het begin heb weggedrukt? En moet je dat bestandje dat GP maakt nog bewaren? Wat is dat voor een bestand? Laatst gewijzigd door Zhane; 13-10-10 om 15:18. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
greenpois0n, jailbreak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1340 | 22-01-12 16:50 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
|
|