//

Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic

Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door haallo mijn ipod staat in DFU mode ik zie ook een zwart scherm en als ik het kabeltje er uit haal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #201  
Oud 13-10-10, 16:36
sjenk1502 sjenk1502 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Venlo
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haallo Bekijk bericht
mijn ipod staat in DFU mode ik zie ook een zwart scherm en als ik het kabeltje er uit haal dan hoor ik een geluidje dat er een usb apparaat verwijdert is maar hij doet het nogsteeds niet Plaatjesupload.nl :: Gratis Plaatjes en Foto's Uploaden - Upload Plaatjes
Mss moet je greenpois0n opnieuw downloaden. Of je ipod een keer herstellen met itunes. Of de nieuwste versie van itunes downloaden. Verder zou ik niets weten.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 13-10-10, 17:33
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Even melden dat de Greenpois0n JB voor Linux beschikbaar is en werkt zonder die nare iTunes. Ik heb het getest met Parallels Desktop

Dit is misschien handig voor Mac gebruikers:

1) Download Greenpois0n for Linux van www.greenpois0n.com;
2) Installeer Linux Mint 9 in Parallels als Ubuntu Linux. Tijdens de "Easy Installation" worden de Parallels Tools automatisch geinstalleerd;
3) Kopieer de Linux tarbal naar de Parallels Shared folder;
4) Dubbelklik de tarbal en kies Greenpois0n x86. De tarbal wordt nu uitgepakt;
5) Sluit de iPhone aan en check of hij verbonden is met Parallels, indien niet verbind hem;
6) Dubbelklik greenpoison_x86 en het beginscherm verschijnt;

Vanaf nu is de procedure hetzelfde als in Windows.

Ook getest op een laptop met Ubuntu 10.10 x64 Maverick Meerkat met de x64 module, werkt als een speer.
  #203  
Oud 13-10-10, 17:37
Guest-20230317192549
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deneelson Bekijk bericht
Ik heb inderdaad ITunes 10 geinstalleerd. Ga vanavond nog een keer. Zou moeten lukken
Ik ga vanavond ook eens iTunes 10 op me windows pc installeren en dan opnieuw herstellen en proberen te jailbreaken. Tot nu toe geen succes gehad.
Met de laatste GP detecteerd hij wel wanneer ik in DFU zit, het scherm word wit maar na een kwartier verschijnt er jailbreak failed.
Met de laatste LR lukt ook alles prima, op de pc geeft hij zelfs aan dat de jailbreak succesvol was maar ook na een reboot geen enkel loader/limerain app of wat dan ook. Het toestel waar ik mee bezig ben is een 3gs via itunes geupdate naar 4.1 en ook gelijk met nieuwe baseband aangezien hij fabriekssimlockvrij is. Hoop dat het vanavond wel werkt!
  #204  
Oud 13-10-10, 17:52
mausy mausy is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 61
Standaard

ik heb al een paar keer neergezet dat gp niet werkt op mijn itouch 3, maar nog niet de gouden tip gekregen
ik start gp op doe wat er staat itunes 10.0.1 aan
dan is ie in dfu mode, herkent hij me ipod niet
hij hoort te zeggen 'jailbreak'maar hij zegt 'try again'bekend probleem?
moet ik bevijliging er af halen (norman)?
ik wil graag de gouden tip horen
  #205  
Oud 13-10-10, 18:16
wisser wisser is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mausy Bekijk bericht
ik heb al een paar keer neergezet dat gp niet werkt op mijn itouch 3, maar nog niet de gouden tip gekregen
ik start gp op doe wat er staat itunes 10.0.1 aan
dan is ie in dfu mode, herkent hij me ipod niet
hij hoort te zeggen 'jailbreak'maar hij zegt 'try again'bekend probleem?
moet ik bevijliging er af halen (norman)?
ik wil graag de gouden tip horen
Hoeveel gb heb je? 8gb vAlt onder de 2g waar binnenkort support voor komt
  #206  
Oud 13-10-10, 18:50
lwie lwie is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wisser Bekijk bericht
Hoeveel gb heb je? 8gb vAlt onder de 2g waar binnenkort support voor komt


oke dank u heb al 20keer geprobeerd en heb idd 8gb versie dat zal reden zijn waarom dit niet werk
  #207  
Oud 13-10-10, 19:43
mausy mausy is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wisser Bekijk bericht
Hoeveel gb heb je? 8gb vAlt onder de 2g waar binnenkort support voor komt
Ja 8
Kijk hier heb ik wat aan, dit scheelt weer 20 mislukte
Pogingen . Limera1n kan je ook gebruiken (als je 2e gen iPod heb) als kick out dfu mode ding(je kan ook +- 20 sec de home+power knop indrukken) scheelt 30minuten restore tijd van iTunes XD


Tja nu maar w8e op de jb voor mijn iPod...

Ps
Ik neem aan dat hij onder de mc modellen valt ( die niet te jb e zijn)

Laatst gewijzigd door mausy; 13-10-10 om 19:50. Reden: Verlengen
  #208  
Oud 13-10-10, 19:48
rayve26 rayve26 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard jailbreak gelukt op iphone 3gs 16gb (4.1)met gp

nou ik zat ook te klooien met gp maar het is gelukt dmv een herstelling te doen met itunes 10 (schone telefoon)(wel effe gegevens opslaan eerst) daarna lekker info volgen van gp en inderdaad het witte vakje met loader er onder ,aan vinken ,lijkt net of ie vast loopt ,gewoon laten ratelen en daarna cydia installeren ,na installatie rebooten en klaar is ie
  #209  
Oud 13-10-10, 20:09
Guest-20230317192549
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

hmm ik heb nu itunes 10 op me windows computer gezet, volledig hersteld, nieuwe poging gewaagd en begonnen met LR, Deze keer verschijnt er zelfs een grote druppel op me scherm!! maar verder geen extra app of wat dan ook.. ook niet na 2 reboots. Vervolgens GP geprobeerd, deze keer ook verder gekomen! een compleet soort van bootlog kwam voorbij op me schermpje, daarna me iphone gepakt en eens gekeken maar er is nog steeds geen app bij gekomen.. geen witte loader of cydia of wat dan ook.. dus ik ga hem nu nogmaals herstellen met me itunes 10 en dan me simkaart met pin er ook gelijk uithalen en dan begin ik met GP en daarna LR in de hoop dat dat wel werkt...

edit: yeee successss. zonder simkaart met een vers herstelde iphone door middel van limera1n

Laatst gewijzigd door Guest-20230317192549; 13-10-10 om 20:39.
  #210  
Oud 13-10-10, 20:39
mausy mausy is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haallo Bekijk bericht
mijn ipod staat in DFU mode (ik heb het voor de zekerheid op youtube opgezocht) maar er blijft maar staan Try Again/Waitinf for DUF... zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben met een ipod touch 3g?
als je de vorige pagina had gelezen of naar boven was gescrold zag je dat een ipod touch 3g 8gb onder de 2gen mc modellen valt (ik heb dat probleem ook gehad) je zal helaas net als mij moeten w8en
  #211  
Oud 13-10-10, 20:40
ben010 ben010 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard Netwerk Niet beschikbaar

Ik heb mijn iPhone 4 iOS 4.1 gisteren gejailbreaked met GreenPois0n. Werkte prima. Vervolgens “ultrasn0w” geïnstaleerd.
Inmiddels van KPN mijn nieuwe microsim ontvangen, is ook al geactiveerd. Toch krijg ik geen netwerk. Belletjes ‘mislukken’ allemaal en als ik kijk onder: Instellingen>>Algemeen>>Info geeft hij bij Netwerk aan: “Niet beschikbaar” en bij Aanbieder staat nog steeds: T-Mobile 8.0.

Weet iemand wat ik nu moet doen??

Thanks
  #212  
Oud 13-10-10, 21:20
mgpmike mgpmike is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ben010 Bekijk bericht
Ik heb mijn iPhone 4 iOS 4.1 gisteren gejailbreaked met GreenPois0n. Werkte prima. Vervolgens “ultrasn0w” geïnstaleerd.
Inmiddels van KPN mijn nieuwe microsim ontvangen, is ook al geactiveerd. Toch krijg ik geen netwerk. Belletjes ‘mislukken’ allemaal en als ik kijk onder: Instellingen>>Algemeen>>Info geeft hij bij Netwerk aan: “Niet beschikbaar” en bij Aanbieder staat nog steeds: T-Mobile 8.0.

Weet iemand wat ik nu moet doen??

Thanks
Ik heb hetzelfde probleem.
Heb echter dit probleem pas na het installeren van cydia en heb geen ultrasnow geïnstalleerd.
(met 3G uit heb ik trouwens wel netwerk)

Laatst gewijzigd door mgpmike; 13-10-10 om 21:29. Reden: Opmerking
  #213  
Oud 13-10-10, 21:22
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

ben010 ik denk dat je APN settings niet kloppen?
  #214  
Oud 13-10-10, 22:03
cobus17 cobus17 is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 3
Standaard

greenpois0n uitgevoerd..leek goed te gaan, echter "loader" geselecteerd om Cydia te installeren...dat ging fout, Cydia start niet op...en kan ook niet opnieuw geïnstalleerd worden...zelfs systeem herstel werkt niet....hellup...

wie weet een oplossing

gr. Walter
  #215  
Oud 13-10-10, 22:28
Zungoeie's schermafbeelding
Zungoeie Zungoeie is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JornZ Bekijk bericht
ben010 ik denk dat je APN settings niet kloppen?
Deze settings zijn nergens te vinden of ben ik nu echt de weg kwijt?

Is er nu al iemand die een vlekkeloze JB + unlock op de Iphone 4 heeft weten uit te voeren?? ik zie het niet terug in de reacties en heb alles toch grondig bekeken dacht ik zo.. Ik heb mijn SHSH opgeslagen via TinyUmbrella (en ook via Cydia) om de huidige baseband (01.59.00) bij een update van 4.01 naar 4.1 te behouden. Op zich nix nieuws, maar als ik het allemaal zo lees dan weet ik t zo net nog niet. Tot lullig als je alles hebt gedaan volgens plan en je kunt niet meer bellen zoals ben010.

Iemand beter nieuws?
  #216  
Oud 13-10-10, 22:34
Wolfken Wolfken is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ShortyEx Bekijk bericht
@timosha: waar kan ik die hacker volgen?
@wolfken: als je maar je oude baseband behoudt, zo dat het nog mogelijk is om te unlocken! (in tegenstelling tot wat ik heb gedaan -_-')
@deneelson: ik had dit ook toen ik voor de eerste keer probeerde te upgraden met pwnagetool, omdat ik dacht dat ik de oude bootrom had. Al geprobeerd van eens lang power en home knop in te duwen? Bij mij kwam hij er dan uit.
En hoe check je de baseband van je iPhone? En wat is oude baseband en hoe behoud je die? (sorry voor mijn onwetendheid op dit gebied hoor...)
  #217  
Oud 13-10-10, 22:34
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolfken Bekijk bericht
En hoe check je de baseband van je iPhone? En wat is oude baseband en hoe behoud je die? (sorry voor mijn onwetendheid op dit gebied hoor...)
Instellingen -> Algemeen -> Info -> Modemfirmware.
  #218  
Oud 13-10-10, 22:38
Wolfken Wolfken is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Instellingen -> Algemeen -> Info -> Modemfirmware.
Ontzettend bedankt!

Hij is 01.59.00 Is dit oud genoeg? zoja, hoe behoud ik deze?
  #219  
Oud 13-10-10, 22:41
Tammo Tammo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 57
Standaard

Ik heb sinds vandaag mijn Factory unlocked Iphone 4 uit Engeland binnen.
Ik probeer hem te JB maar dit wil op 1 of andere manier niet.

het beeld wordt eerst wit en even later komt het itunes connect logo in beeld and thats it...
Wat doe ik verkeerd??

5x is schijnbaar scheepsrecht.

Hij doet het

Laatst gewijzigd door Tammo; 13-10-10 om 22:48.
  #220  
Oud 13-10-10, 22:48
Possimpible Possimpible is offline
• iOS 10.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ben010 Bekijk bericht
Ik heb mijn iPhone 4 iOS 4.1 gisteren gejailbreaked met GreenPois0n. Werkte prima. Vervolgens “ultrasn0w” geïnstaleerd.
Inmiddels van KPN mijn nieuwe microsim ontvangen, is ook al geactiveerd. Toch krijg ik geen netwerk. Belletjes ‘mislukken’ allemaal en als ik kijk onder: Instellingen>>Algemeen>>Info geeft hij bij Netwerk aan: “Niet beschikbaar” en bij Aanbieder staat nog steeds: T-Mobile 8.0.

Weet iemand wat ik nu moet doen??

Thanks
Je had tinyumbrella moeten gebruiken... Zelfs herstellen kan nu niet meer volgens mij (je zult wel error 1004 krijgen met itunes) baseband kaduuk.
Is daar een oplossing voor? Volgens mij niet namelijk.
Reageren

Labels
greenpois0n, jailbreak



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 456 22-01-12 22:06
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic XIII Jailbreak 1340 22-01-12 16:50
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 17:31
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 20:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:49.