Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Aoshi Hmmm, kan ik met mijn iPhone 4 (Modemfirmware : 02.10.04, simlockfree) die gisteren al gejailbreakt is met Limera1n "overjailbreaken" met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Van de baseband hoef je je niets aan te trekken; je iPhone is immers officieel simlockvrij en blijft dat. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus ik moet mij nooit aantrekken i.v.m. baseband? Super! Nu nog alleen uitzoeken hoe Cydia werkt. =) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of je ook kan jailbreaken zonder de dfu mode te gebruiken?
De aan/uit knop is nl gebroken bij mij, heb even andere methodes gezocht om in dfu mode te geraken, maar zonder veel succes. zou graag kunnen jailbreaken zodat ik met sbs settings de home button niet meer nodig heb |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Net eerste poging greenpois0n gedaan, ging goed totdat ik Cydia moest installeren, Cydia icoontje bleef wit en deed het ook niet.
|
|
||||
|
||||
iPhone opnieuw opstarten. Dat al geprobeerd?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Misschien een domme vraag, maar waar kan ik iOS 4.1 downloaden zonder dat iTunes meteen mijn iPhone update ?
|
|
|||
|
|||
Ik heb een iPhone 4 met IOS 4.1 erop. Bij het updaten van 4.0.2 naar 4.1 heb ik ervoor gekozen om mijn baseband niet te updaten (door tinyumbrella) Nu wil ik dus met limera1n een jailbreak uitvoeren. Dit gaat prima echter bij de melding dat hij klaar is herstart de iPhone en is hij niet gejailbreakt ! Wie weet hoe het kan dat dit gebeurt?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoe lang duurt het normaal om uit recovery mode te komen via TinyUmbrella ?
Bij mij duurt het al 7 min en hij is nog steeds niet klaar. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Na de firmware update ziet ie je oude iphone met 4.x.x niet meer en had ie bij mij een 2e device aangemaakt. |
|
|||
|
|||
Bij mij duurde het ook effe maar geen 7 minuten. Er kwam wel een hoop tekst voorbij in het scherm, toen re-boot-te die en daarna ging alles eigenlijk vanzelf. Ik heb ergens gelezen dat ik in Cydia op ' make my life easier' moet klikken nu om deze versie vast te houden. Waar vind ik dat?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Yippie I'm out of jail free!!!
Zogezegd dus eerst met tinyumbrella (versie 4.1.6) van Firmware 4.0.2 naar 4.1 gegaan met behoud van baseband. (gewoon deze http://www.iphoneclub.nl/91365/handleiding-updaten-naar-ios-4-1-op-de-iphone-4-met-behoud-van-je-baseband-jailbreakunlock/ volgen. Daarna greenpoison. En ik heb deze met succes gevolgd dus. Jailbreak iOS 4.1 iPhone 4, 3GS, iPod touch 4G, iPad with GreenPois0n [How to Guide] | Redmond Pie Grote lap tekst over het scherm van de iPhone. Een paar keer herstart (gaat vanzelf) en voila de installer voor Cydia. En die staat er nu op. Overigens werk ik met Windows7 x64 |
|
|||
|
|||
Aan 4.0.2 had je zowiezo niets. Updaten naar 4.1 en daarna jailbreak is genoeg.
|
|
|||
|
|||
Hoe zit het met Parallel en de Jailbreak tools?
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
greenpois0n, jailbreak |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1340 | 22-01-12 16:50 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
|
|