Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan je met Greenposi0n de iPhone 4 met 4.1 al simlock vrij maken? Of is daar het programma nog niet van uit?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan je met Greenposi0n de iPhone 4 met 4.1 al simlock vrij maken? Of is daar het programma nog niet van uit?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Lijkt wel alsof Greenposi0n de download nu ook voor Windows heeft weg gehaald. Zal waarschijnlijk komen door de problemen die mensen ervaren met de jailbreak van Greenposi0n
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem. net meerdere malen mijn Ipad 64gb gejailbreaked met Greenpois0n allesgaat goed maar ik krijg geen Cydia,
Heb net ook gezien dat ze de windows download van de site gehaald hebben. zal dus nog wel een bug zijn. We houden het in de gaten. |
|
|||
|
|||
Niet enkel met greenposion maar ook met limerain slaagd mijn JB vervolgens verschijnt er echter geen cydia. Ook niet na tig keer opnieuw opstarten. Beide jb 2 keer uitgeprobeerd
|
|
|||
|
|||
Bij mij alles OK via Limera1n
|
|
|||
|
|||
Volgens mij nog erg veel problemen met Greenpois0n. Zou even wachten en het later opnieuw proberen als ze de download link opnieuw online hebben gezet. (of natuurlijk Limera1n RC1 proberen)
|
|||
|
|||
Tweet by cdevwill :
getting a mix of "working" and "not working" with varying OSes and devices...hang tight guys, this issue will be figured out...
|
|||
|
|||
Werk de Limera1n jb dan ook met een Ipad 64gb met os 3.2.2?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heb geupdated naar 4.1 mbv tinyumbrella (dus met behoud van baseband)
heb greenpois0n en limera1n geprobeerd en allebei ruk .. Als ik iFunbox daarna opstart zegt ie dat m,n iphone "jailed" is dus niet gejailbreaked !!! Ziet er naar uit dat ze nog wat werk te doen hebben ...
|
||||
|
||||
Greenpois0n is verwijderd van de site door Chronic Dev.
It needs a fix..... |
|
|||
|
|||
Step-by-step instructies:
Jailbreak iOS 4.1 iPhone 4, 3GS, iPod touch 4G, iPad with GreenPois0n [How to Guide] | Redmond Pie |
|
|||
|
|||
Kan hem niet eens downloaden, klik het logo van windows aan maar er gebeurt niets, iemand hier ook problemen mee
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In de bovenstaande post staat al dat ze de download van de site hebben gehaald. er zit een probleem in waar ze mee bezig zijn.
het klopt dus dat je het niet kan downloaden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarna een herstel of update doen naar fw 4.1 via iTunes (controleer van te voren of er geen gs.apple.com in je hosts file van windows staat). Deze upgrade en restored de gewone gegevens Apple programma's en instellingen terug (en ook het backup bestand). Vervolgens jailbreak, cydia opnieuw installeren, AptBackup weer installeren en dan kiezen voor restore. AptBackup installeerd dan alle pakketten weer uit Cydia. Daarna moets ik de iPhone helemaal uitschakelen en weer aanzetten en had toen alles weer terug. Enige programma wat nog niet werkt is BiteSMS, hier moet je atm nog een beta van installeren wil die gaan werken op 4.1 |
|
|||
|
|||
Citaat:
geweldig die handleiding, hij verteld precies wat er ook al in de GP zelf staat. |
|
|||
|
|||
greenpois0n rc3 is beschikbaar voor windows
ik ga vanavond weerrrrrrrrr proberen (poging 32 op de ipad zucht) |
Labels |
greenpois0n, jailbreak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1340 | 22-01-12 16:50 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
|
|