//

Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic

Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door randalraines1972 eerst over baseband . Ik las in de wiki dat de laatste baseband 05.13.04. is. Ik heb de iphone 4 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #281  
Oud 17-10-10, 14:47
Mireille005 Mireille005 is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Nijmegen
Berichten: 195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door randalraines1972 Bekijk bericht
eerst over baseband. Ik las in de wiki dat de laatste baseband 05.13.04. is. Ik heb de iphone 4 ios 4.1 maar als ik dan kijk naar modemfirmware dan zie ik 02.10.04 Is het mogelijk dat dat komt doordat ik in australie leef?
Weet ik niet maar volgens mij kijk je in de wiki dan bij de verkeerde baseband, kan dat?
Als je NU op je iPhone kijkt en je hebt die, dan is hij volgens mij nog niet te unlocken (tenzij iemand me hierin verbetert?)

Citaat:
daarna over cydia. Als ik de greenpoison jailbreak gebruik. Heb ik dan vanzelf cydia in mijn apps staan ? en als ik een back up heb van mijn shsh via tiny umbrella moet ik dan nog steeds :"make my life easier" aanklikken?
1. Niet vanzelf. Ik zag na paar keer herstart een 'loader' met wit vlakje staan. Die heb ik geopend en dan kan ik cydia downloaden en installeren. Loader wil gedelete worden, dat vond ik goed. Vervolgens, na herstart, zag ik Cydia ernaast staan.
2. ik zag geen knop "make my life easier" staan in Cydia. Maar ik had dan ook al de shsh van tevoren opgeslagen via tiny-umbrella.
Zie anders m'n stappenplan, wellicht heb je er wat aan.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #282  
Oud 17-10-10, 16:01
mjik83 mjik83 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 59
Standaard

Oei, wist niet wat het was die loader en ik dacht dat ik die niet als app geinstalleerd had. Heb die dus al verwijderd, kan ik nou weer opnieuw gaan jailbreaken of kan ik Cydia nog installeren?
  #283  
Oud 17-10-10, 16:08
Mireille005 Mireille005 is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Nijmegen
Berichten: 195
Standaard

Hmmm... ik zou zelf in zo'n geval gewoon opnieuw jailbreaken.

Overigens een tip die ik van XIII kreeg over de SHSH: lees Persoonlijke handtekeningen van Apple: een overzicht (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl

Laatst gewijzigd door Mireille005; 17-10-10 om 16:25.
  #284  
Oud 17-10-10, 16:39
mjik83 mjik83 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mireille005 Bekijk bericht
Hmmm... ik zou zelf in zo'n geval gewoon opnieuw jailbreaken.

Overigens een tip die ik van XIII kreeg over de SHSH: lees Persoonlijke handtekeningen van Apple: een overzicht (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl
Dat kan geen kwaad dan? Moet er eerst iets gedeinstalleerd worden of kan het gewoon nog een keer eroverheen? Bedankt alvast.
  #285  
Oud 17-10-10, 17:24
TimVoskamp TimVoskamp is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard iPod 3G iOS4.1 reageert nergens op

Ik heb net me iPod touch 3G gejailbreakt met greenpois0n, na zon hele lange code in beeld te krijgen liep het vast bij "ERROR can't install the file". Dus ik had hem uitgedrukt en nu reageert ie nergens meer op en ook in iTunes is alleen de optie "Herstel" nog beschikbaar. Maar dan staat ie weer op iOS 3..

Kan iemand helpen?

EDIT: ik heb ff een foto gemaakt van wat ik op mijn iPod zie staan, het staat nu al een halfuur zo...


Laatst gewijzigd door TimVoskamp; 17-10-10 om 17:53.
  #286  
Oud 17-10-10, 17:36
Mireille005 Mireille005 is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Nijmegen
Berichten: 195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mjik83 Bekijk bericht
Dat kan geen kwaad dan? Moet er eerst iets gedeinstalleerd worden of kan het gewoon nog een keer eroverheen? Bedankt alvast.
Hm... lees even dit hele topic erop door. Wat ik begreep kan je t er gewoon overheen doen. Mag ik hopen want ik heb het ook 2x moeten doen
  #287  
Oud 17-10-10, 18:41
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TimVoskamp Bekijk bericht
ook in iTunes is alleen de optie "Herstel" nog beschikbaar. Maar dan staat ie weer op iOS 3..
Na herstel heb je 4.1 op je toestel en daarna kan je 'm eventueel weer opnieuw jailbreaken
  #288  
Oud 17-10-10, 18:41
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mireille005 Bekijk bericht
Hm... lees even dit hele topic erop door. Wat ik begreep kan je t er gewoon overheen doen. Mag ik hopen want ik heb het ook 2x moeten doen
Klopt helemaal
  #289  
Oud 17-10-10, 20:06
mjik83 mjik83 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mireille005 Bekijk bericht
Hm... lees even dit hele topic erop door. Wat ik begreep kan je t er gewoon overheen doen. Mag ik hopen want ik heb het ook 2x moeten doen
Dankjewel Mireille en shapezzz voor het bevestigen, ik heb even geen tijd om 15 pagina's door te lezen, maar ik weet in ieder geval dat ik het dalijk gewoon nog eens kan gaan doen.
  #290  
Oud 17-10-10, 20:51
nillos92 nillos92 is offline
• iOS 2.0
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 13
Standaard

mensen ik heb een vraag je ik heb die greenpioson progammatje gedownload en geinstaleerd nu volg ik de stappen maar hoelang duurt het ongeveer voor hij is gejailbreakt? op me iphone.
  #291  
Oud 17-10-10, 20:56
TimVoskamp TimVoskamp is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz Bekijk bericht
Na herstel heb je 4.1 op je toestel en daarna kan je 'm eventueel weer opnieuw jailbreaken
Me iTunes herkent me iPod nu nietmeer :S

EDIT: Hy is nu aan het herstellen :'D ty!

Laatst gewijzigd door TimVoskamp; 17-10-10 om 21:16.
  #292  
Oud 17-10-10, 22:06
Digicoach Digicoach is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard Jaibreak mislukt iPad zit vast

Net geprobeerd mijn iPad te jailbreaken, maar dat is dus niet gelukt, de uitleg stap voor stap gevolgd in het scherm van Greenpois0n, na de knoppen op de iPad volgens schema ingedrukt houden verscheen de knop: jailbreak, daarna werd het scherm van ded iPad even wit, verscheen vervolgens het apple logo en kreeg ik de melding jailbreak was mislukt en de melding: start programma opnieuw op en probeer het opnieuw. Echter mijn Ipad geeft nu alleen het algemene 1e welkomsscherm om hem aan iTunes te koppelen. Opnieuw proberen levert steeds het zelfde resultaat op... Heeft iemand een goede tip...? Ik heb nu een iBaksteen, want herstellen in iTunes wil hij ook niet meer :-((
  #293  
Oud 17-10-10, 22:18
nillos92 nillos92 is offline
• iOS 2.0
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Digicoach Bekijk bericht
Net geprobeerd mijn iPad te jailbreaken, maar dat is dus niet gelukt, de uitleg stap voor stap gevolgd in het scherm van Greenpois0n, na de knoppen op de iPad volgens schema ingedrukt houden verscheen de knop: jailbreak, daarna werd het scherm van ded iPad even wit, verscheen vervolgens het apple logo en kreeg ik de melding jailbreak was mislukt en de melding: start programma opnieuw op en probeer het opnieuw. Echter mijn Ipad geeft nu alleen het algemene 1e welkomsscherm om hem aan iTunes te koppelen. Opnieuw proberen levert steeds het zelfde resultaat op... Heeft iemand een goede tip...? Ik heb nu een iBaksteen, want herstellen in iTunes wil hij ook niet meer :-((
heb hier het zelfde probleem alleen hier met mijn iphone 4 heb alle stappen gevolgd via greenpoison maar krijg de jailbreak er maar niet op... heeft iemand een youtube filmpje ofzo waar ik naar kan kijken hoe het precies moet,
  #294  
Oud 18-10-10, 10:06
RKwant RKwant is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard

Hey,

Ik heb een iPhone 3gs met ios 4.1. Gister het ik mijn iPhone gejailbreakd met Linera1n. Alleen mijn phone freezde regelmatig of reageerde gewoon niet. Ook lagde hij tijdens het sliden.

Ik heb de JB inmiddels weer verwijderd. Wat is nu het beste om te doen om te jailbreaken,,, NOG een keer met Linera1n of iets anders proberen?

En ik ben helemaal een newbie, maar is een JB de moeite waard?
  #295  
Oud 18-10-10, 12:41
anensan anensan is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2
Standaard vraagje

hallo allen,

Vraagje: Ik heb mijn iphone 4 via cdmedia simlock vrij gemaakt. kan ik deze nu jailbreaken? of levert dat problemen? ik heb firmware 4.1
  #296  
Oud 18-10-10, 13:09
FectionNL FectionNL is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anensan Bekijk bericht
hallo allen,

Vraagje: Ik heb mijn iphone 4 via cdmedia simlock vrij gemaakt. kan ik deze nu jailbreaken? of levert dat problemen? ik heb firmware 4.1
Deze zul je gewoon moeten kunnen jailbreaken
  #297  
Oud 18-10-10, 13:53
Gielk Gielk is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Meppel
Berichten: 79
Standaard

krijg mijn ipod toch 2g mc model NIET in DFU mode ?? waarom >?

iemand een idee ?
  #298  
Oud 18-10-10, 13:54
randalraines1972 randalraines1972 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard tiny umbrella, shsh file, greenpoison Help.

Hi.
heb tiny umbrella 4.1.8 gebruikt om hshs te bewaren.
toen greenpoison jb gedaan. was mislukt en gooide de phone in recovery mode.
eerst geprobeerd in itunes normale recovery. dat werkte maar steeds niet "error 1004"
dacht toen om een recovery met tiny umbrella te doen.
Maar als ik de tss server inschakel en shift recovery in itunes klik.
Vraagt het om een .ipsw bestand. en die kon ik niet vinden. onder C:\Users\naam\.shsh\.known_devices vind ik een .shsh bestand en een .plist bestand.
Ondertussen heb ik mijn phone weer aan het werk gekregen, maar kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd heb gedaan?
  #299  
Oud 18-10-10, 14:38
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

@randalraines1972: een ipsw bestand is een firmware bestand van Apple. Tinyumbrella slaat alleen je shsh blobs op zodat het überhaupt mogelijk wordt te restoren naar een oudere firmware (dan de huidige iOS) en daarvan moet je dan wel het ipsw bestand downloaden.
  #300  
Oud 18-10-10, 14:50
Mireille005 Mireille005 is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Nijmegen
Berichten: 195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door randalraines1972 Bekijk bericht
Vraagt het om een .ipsw bestand. en die kon ik niet vinden. onder C:\Users\naam\.shsh\.known_devices vind ik een .shsh bestand en een .plist bestand.
Dat .ipsw bestand is de upgrade van apple. Deze kan je hier vinden.
Let er verder op dat als je hem uit recovery wil kicken in tinyumbrella, dat dit soms niet lukt met jouw eigen devicenaam. Klik daar dan op en in de dropdown zie je een iDevice. Die selecteren en uit recovery kicken
(zie evt ook mijn post hier).
Reageren

Labels
greenpois0n, jailbreak



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 456 22-01-12 21:06
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic XIII Jailbreak 1340 22-01-12 15:50
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 16:31
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 19:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:44.