Hulp gezocht bij update firmware discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bobo1981 kan er niet mee bellen, en... net m'n sim er nog eens ingestoken... deze keer moest ik zelfs m'n pincode ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
23?
zie 33 |
|
|||
|
|||
heb hem hier Nieuw in belgie gekocht. Maar een Engelse importfirma. Toen ik hem kocht was hij reeds jailbroken. eerste maal heb ik niet gedaan...
Maar ga't hierbij laten voor vandaag, de wekker gaat om 5u30 voor mij om te werken dus kan m'n slaap nog gebruiken. Alvast bedankt voor de moeite, Margreet, ook nog veel succes met jou probleem, moest ik iets lezen of horen dat je kan helpen, laat ik 't je wel lezen... Slaap ze ... Laatst gewijzigd door bobo1981; 16-10-10 om 23:43. |
|
|||
|
|||
kan je eigen forum starten, krijg elke keer mail en denk dat dat ik hulp krijg, alleen zijn het dan berichten van jou
misschien kan je gaan mailen met elkaar? Groetjes Margreet Zie dat je gaat stoppen en mij nog wilt helpen, dat klinkt beter trusten en succes met je wekker straks |
|
|||
|
|||
thanks....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Sorry dat ik je niet verder kan helpen, maar mijn ervaring gaat niet verder dan wat ik inmiddels gelezen heb, ik heb nooit in jouw situatie gezeten en dus daar nooit specifielk een oplossing voor moeten zoeken. Misschien zijn er ander posters die je verder kunen helpen. |
|
|||
|
|||
Toch bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3Gs zit vast bij update graag hulp? | jorgen | iPhone algemeen | 4 | 31-07-10 19:30 |
hulp bij updaten firmware | gram | iPhone algemeen | 2 | 15-06-10 13:48 |
Hulp gezocht bij updaten firmware | pvdp116 | iTunes | 2 | 13-05-10 13:24 |
Alle iDevices: Hulp nodig bij downgraden van firmware 3.1.3 naar 3.1.2 - Verzameltopic | danijel-p | Jailbreak | 119 | 30-03-10 12:55 |
Hulp bij firmware herstellen | knuf | iPhone algemeen | 1 | 23-01-09 23:52 |
|
|