Custom 4.1 + 3.2.2 (iPad) Firmwares discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) [iPhone 3GS] Met: Activatie, Cydia Lijkt offline.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[iPhone 3GS] Met: Activatie, Cydia
Lijkt offline.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Je moet in de link even /3GS toevoegen.
Het wordt dan http://85.17.224.140/iPhone/3GS/iPho...m_Restore.ipsw Dan lukt het wel... |
|
||||
|
||||
Ik moet nog even tijd vinden om dit aan te passen komt ASAP (engelse afkorting zie www.goegul.nl )
|
|
|||
|
|||
Citaat:
als ik redsnow opstart en hierin custom ipsw 4.1 welke op mijn pc staat selecteer krijg ik een foutmelding alvast bedankt rene |
|
||||
|
||||
In redsnow de gewone restore ipsw aanduiden in DFU zetten en met iTunes de custom ipsw laden.
|
|||
|
|||
Je kunt nu ook je costum firmware voor iOS 4.1 en 4.2 maken met sn0wbreeze
|
|
|||
|
|||
Iemand een idee hoe deze ipho up te daten?
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Iphone 3GS
Beste Leden
Hoe kan ik een Custom FW 4.1 zetten op een 3GS nieuwe Bootrom. Ik heb nu 4.0.1 en tijdens het updaten krijg ik in itunes fout melding 1600 en 21. Bestaat er een tut voor of uitleg. Bedankt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
sluit je iphone aan en als itunes start dan itunes sluiten.
-download de 4.1 firmware origineel. -download de custom firmware. -download laatste redsnow voor pc. -start redsnow voor de pc. -kies (browse) de originele firmware en druk op volgende (next) -kies dan "just enter pwned dfu mode right now" -druk op volgende (next) volg de procedure die beschreven wordt in redsnow om in dfu modes te komen. na dit gedaan te hebben sluit redsnow af en start itunes. deze zal melden dat het toestel in herstel modes staat en druk dan op SHIFT en houd die vast en kies herstel en selecteer dan de CUSTOM firmware. aangezien je de custom versie nu op hebt staan is de baseband niet geupdate en kan je via cydia ultrasn0w installeren en is daarna je baseband ook unlocked. et voila. en inderdaad vervelend/jammer dat dit niet in het topic start staat. Laatst gewijzigd door Momentum; 13-11-10 om 21:21. |
|
|||
|
|||
Bedanlt voor uw reactie, maar ik zit nu op 4.0.1 en op een software matige unlock. En ik wil nu graag naar 4.1 zonder baseband upgrade. werkt dat ook met redsnow.
|
|
|||
|
|||
zie m'n aanpassing in het bericht.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Beste Momentum.
Ik wil u harstike bedanken, ik was al en tijdje of dagen bezig om achter te vinden hoe het werkt met de 3gs, met de 3G gaat dat via de Ireb. Eindelijk gelukt. Harstikke bedankt. Is er mischien iets wat ik kan terug doen, tut voor een Wii ombouw of iets andres. MVG |
|
|||
|
|||
je eigen steentje bijdragen aan het forum is voldoende. zo actief ben ik nu ook weer niet
|
|
|||
|
|||
Waar kan ik de start post vinden.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
snowbreeze 2.1 werkt voor mij ! 3gs firmware 4.1. baseband 05.13.04
|
|
|||
|
|||
4.1 Iphone 3G
Kan iemand deze maken: Met: Activatie Batterij percentage Cydia Zelf krijg ik namelijk elke keer boot crash. |
|
|||
|
|||
Need some help,...
Ik heb de update gedaan Met Activatie want ik heb een softwarematige unlock nodig, dus deze ipsw heb ik gedownload en geinstalleerd. Maar ik kan me iphone dan niet activeren? Heb zelfs een phonebook simcard maar daar lukt het ook niet mee!? Zal ik hem weer terugzetten naar 3.1.2. Help me plx? Deze versie gebruikt: iPhone2,1_4.1_8B117_Custom_Restore2 Laatst gewijzigd door Quirijnm; 23-11-10 om 16:16. |
Labels |
05.13.04, 3gs, 4.0.2, baseband |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Whited00r Firmwares | Xray2000 | Jailbreak | 2 | 23-03-11 22:11 |
iPad baseband met custom FW | Razors | Unlock | 5 | 05-02-11 21:53 |
Custom Firmwares 4.2.1 | bapovs | Jailbreak | 11 | 29-11-10 15:05 |
Custom 4.0 Firmwares alle iDevices | spysical | Jailbreak | 1023 | 28-10-10 18:30 |
|
|