Custom 4.1 + 3.2.2 (iPad) Firmwares discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Vooralsnog klagen er heel veel PC gebruikers over 1600/21 fouten in de comments op de iPhone Dev Team blog. Het vermoeden is dat je echt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Vooralsnog klagen er heel veel PC gebruikers over 1600/21 fouten in de comments op de iPhone Dev Team blog.
Het vermoeden is dat je echt DFU via Pwnagetool moet gebruiken en het deze keer dus echt "Mac only" is...
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
3gs 4.1 Activate Cydia no baseband update Laatst gewijzigd door mail.eve; 21-10-10 om 17:51. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik kan somehow niet oploaden via MegaShare.
Toen ik zojuist thuis kwam zag ik dat het nog niet 1% klaar was en nog 31Dagen:50Uren:10Minuten ging duren dus reken maar op een andere download site. Voor de rest. Omdat de Restore Files voor de 4de generatie boven de 600mb kwam heb ik hiervoor weer een nieuwe site moeten zoeken. Ze komen alle 3 tegelijk online Dus nog even geduld Laatst gewijzigd door spysical; 21-10-10 om 18:39. |
|
||||
|
||||
Als je OSX in VMWare werkend heb is het ook mogelijk hoor! Ik moet alleen nog een werkende installatie hebben
|
|
|||
|
|||
En zo wacht ik met smart... Dank voor de moeite!
|
|
||||
|
||||
Alles is geupload!!
|
|
|||
|
|||
Mocht iemand zich geroepen voelen dan graag een voor de 3g zonder.
zonder Baseband update met (h)activatie zonder multitasking zonder andere logo meuk. Dank grenst weer aan de hondsdolheid ! |
|
|||
|
|||
Zooo, voor iPhone 4 staat op echt op een super slooooooome server he Maakt mijn dank niet minder hoor!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Op de iPhone Dev Team blog claimt 1 persoon dat het via VMWare is gelukt, maar verder meldt iedereen dat ze het niet kunnen reproduceren en ook daar de 1600 error krijgen... |
|
||||
|
||||
Ik zoek nog een versie van de 3G
Zonder baseband update Met activatie Geen multitasken Laatst gewijzigd door T1m; 21-10-10 om 20:17. Reden: Weer online |
|
||||
|
||||
Spysical, kun je de MD5 hash van alle bestanden in je eerste post opnemen?
Ik zou graag zeker weten dat de download goed is voor ik die probeer te installeren... (als die download ooit lukt; 3GS op rapidshare is echt een ramp op het moment) |
|
|||
|
|||
Hoi,
Begrijp ik nou goed dat ik deze custom firmwares niet hoef te proberen op een Vista machine? Ik heb namelijk een: Iphone 4 firmware 4.0.2 baseband 01.59.00 Bedankt alvast en ook al werkt het niet, toch super voor alle moeite. |
|
|||
|
|||
Ik krijg bij de 3gs zonder activatie een wrong password melding via rapidshare. What to do?
|
|
|||
|
|||
3GS versie zonder activatie gedownload, zit nog op baseband 04.26.08 want heb altijd geupdate via custom IPSW's, maar durf de gok niet aan om 4.1 custom te installeren. Ik lees ook in de comments op de dev team blog dat veel mensen error 21 of 1600 krijgen. De DFU knop uit Pwnagetool lijkt een andere handeling te verrichten dan het in DFU modus zetten via de iPhone zelf.
Zoals XIII al zegt, het zou goed kunnen zijn dat deze hack mac-only is. De kans dat een halve restore blijft hangen op een error terwijl je al in DFU zit is behoorlijk groot en dan kan je je oude firmware weer terug gaan zetten. Vrees dat het toch wachten blijft op sn0wbreeze. Ben op zich niet afhankelijk van een unlock (gebruik gewoon T-mobile simkaart), maar vind het toch prettig m'n oude baseband te behouden. Nog maar even geduld dan. |
|
||||
|
||||
Met de 3GS (zonder activatie) download uit dit topic krijg ik dezelfde fouten...
Heb er nu tijdelijk maar 4.1 vanilla met Limera1n opgezet (Greenpois0n werkte hier niet). Eens afwachten of er meer nieuws komt en anders misschien weer bij een Mac eigenaar op bezoek... |
|
||||
|
||||
ik heb een iphone 3GS baseband 05 12 01 op 4.1, en unlock werkt niet...
http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...ios-4-1-a.html
|
||||
|
||||
Nou ik ga het gewoon proberen..
heb iphone 4 uit Engeland dan moet ik met Activatie hebben toch? Download blijft hangen op 536mb :S beetje jammer.. Laatst gewijzigd door StefV; 22-10-10 om 11:26. |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb een 3G met 4.0 en modemfirmware 05.13.04 en unlock via ultrasnow. Als ik de hier aangeboden custom firmware gebruik kan ik dan nog steeds ultrasnow gebruiken om te unlocken of wordt mijn modemfirmware geupdate zodat ik niet meer kan unlocken met ultrasnow ? Alvast bedankt....... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Unlock: Ga naar Cydia en download Ultrasn0w: Voeg ultrasn0w.com toe aan je sources. Installeer Ultrasn0w en je hebt een unlock. |
Labels |
05.13.04, 3gs, 4.0.2, baseband |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Whited00r Firmwares | Xray2000 | Jailbreak | 2 | 23-03-11 22:11 |
iPad baseband met custom FW | Razors | Unlock | 5 | 05-02-11 21:53 |
Custom Firmwares 4.2.1 | bapovs | Jailbreak | 11 | 29-11-10 15:05 |
Custom 4.0 Firmwares alle iDevices | spysical | Jailbreak | 1023 | 28-10-10 18:30 |
|
|