4.2.1 compatibele Cydia apps-post ze hier discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) http://blog.iphone-dev.org/ipad-jb-list...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
|
|
||||
|
||||
Lockdown Pro: Werkt!
ToneFXs: Werkt!
|
|||
|
|||
Citaat:
Thanks, Chaosz |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Voor de last.Fm gebruikers onder ons. Scrobbl en de bij behorende SBSettings toggle werken. Let wel het gaat op Scrobbl en niet de andere versie Scrobble
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Helaas niet, maar die deed in 4.1 ook niet.
|
|
||||
|
||||
ik wilde net sbsettings installeren maar hij blijft nu hangen op apple logo
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Voor Bitesms zal het nog een weekje wachten zijn :Sorry guys, our senior developer is away (bad timing), he’s back in a week, so it’s not going to be before then….
|
|
|||
|
|||
Weather icon: werkt
live clock: werkt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij blijft hij dan toch hangen af en toe, meestal na het verplicht rebooten als ik iets uit cydia heb geïnstalleerd zoals winterboard. Wat ik dan doe is wel iets omslachtig maar het werkt Als je het Apple logo blijft zien start je redsnow op en selecteer je de ipsw van 4.1 aan ipv 4.2. Je krijgt dan meerdere mogelijk heden,gewoon alles laten staan en door klikken tot het punt waar je de iPhone moet uitzetten. Hou de homepage en sleep button in en op het moment dat het beeld zwart word klik je op NeXT zonder de sleep button los te laten. Volg de aanwijzingen. Als de iPhone uitschakelt(zwart beeld) zie je in redsnow dat hij wil rebooten maar er gebeurt niets. Zet redsnow dan uit, start redsnow weer op en selcteer nu wel de 4.2 ipsw en kies voor tethered rebooten daarna moet hij het weer doen. Klinkt omslachtig maar het typen van dit bericht duurt langer Gr. Ximon |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan wanneer je een reboot moet doen na installatie het volgende doen: - Start Redsn0w en kies 'just boot tethered'. - Ga vervolgens door tot voor je het DFU modus aktiveren krijgt. - Nu even timen: De iPhone rebooten via home+aan/uit 15 seconden ingedrukt houden - Nu Redsn0w starten wanneer je iPhone scherm zwart is en de stappen volgen. Tadaa. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik dat op die mannier doe blijft hij alsnog hangen. Niet iedere keer maar heb het nu een keer of 4/5 gehad. Als ik het dan zo(omslachtig)doe werkt het. Iedere tip is welkom in deze barre tijden Ik hoop dat het niet te lang meer duurt tot er een normale JB is. Gr. Ximon |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
AUB weer on-topic gaan.
Voor JB problemen hebben we diverse verzameltopics. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dat was bij mij ook het geval, maar door de regel "background-image:url('/private/var/mobile/Library/SpringBoard/LockBackground.jpg');" te veranderen in "background-image:url('LockBackground.png');" in het bestand style.css was dat opgelost.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Post hier je iconen! | Brian_NL | Jailbreak apps en thema's | 18 | 29-11-11 14:34 |
Post hier je Customize addons!! | iMario | Jailbreak apps en thema's | 72 | 26-11-11 21:29 |
Post hier jouw Computer Werkstation ! | iMario | Chat en geruchten | 86 | 08-01-10 01:05 |
Post hier jezelf mét je iPhone! | Tacha1987 | Chat en geruchten | 21 | 12-12-07 15:44 |
Post hier alle Sources | iFonzie | Archief | 1 | 06-12-07 23:09 |
|
|