4.2.1 compatibele Cydia apps-post ze hier discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Notifier pro doet het wel Remove BG crasht bij mij nog steeds :S...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Notifier pro doet het wel
Remove BG crasht bij mij nog steeds :S |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bij mij crasht hij heel vaak...Of het komt door Activator, of door Bitesms... Heel irritant eigenlijk...
iPhone 3Gs 4.2.1... EDIT: volgens: https://spreadsheets.google.com/ccc?...yRmugD#gid=229 werkt activator gewoon, hopelijk is het dan bitesms!. EDIT2: van de bitesms website: Does biteSMS work on iOS 4.2 ? Sorry, not yet, we are working hard to get this done. Best guess is to complete this work by 8 December. Laatst gewijzigd door psvpas; 05-12-10 om 15:11. |
|
|||
|
|||
BiteSMS draaide hier ook niet lekkáh, sinds ik die weer verwijderd heb gaat het goed.
Activator draait gewoon naar behoren. Laatst gewijzigd door Eminent; 05-12-10 om 16:54. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Folderenhancer probleem
Folderenhancer werkt bij mij niet goed.
Als je veel apps(ong 16 apps) in een map hebt, duurt het heel lang als je home indrukt tot de iconen gaan bewegen. Ook bij het vast zetten van de iconen duurt het heel lang voordat ze niet meer gaan bewegen. In totaal heb ik 20 mappen in mijn iphone. Bij 4.1 had ik er geen last van. Wie heeft nog meer dit probleem en/of weet een oplossing? |
|
|||
|
|||
Als ik via Cydia zoek vind hij versie 5.0 van Bitesms.
Alleen als ik dan een sms krijg crashed mijn iphone.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Haha ja had het net via het forum gevonden! Dank je!
|
|
|||
|
|||
bitesms heeft weer een update gekregen, versie 5.1 beta 8.
Multiflow heeft ook een update gekregen en geeft nu weer kruisjes aan de apps. |
|
|||
|
|||
opennotifier werkt niet
Citaat:
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Post hier je iconen! | Brian_NL | Jailbreak apps en thema's | 18 | 29-11-11 14:34 |
Post hier je Customize addons!! | iMario | Jailbreak apps en thema's | 72 | 26-11-11 21:29 |
Post hier jouw Computer Werkstation ! | iMario | Chat en geruchten | 86 | 08-01-10 01:05 |
Post hier jezelf mét je iPhone! | Tacha1987 | Chat en geruchten | 21 | 12-12-07 15:44 |
Post hier alle Sources | iFonzie | Archief | 1 | 06-12-07 23:09 |
|
|