3g met FW 4.1 en BB 06.15.00 geen ontvangst meer discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Gebruikte iPhone voor mijn vriendin gekocht. Software was jailbroken. Iphone aan itunes gekoppeld en deze wilde updaten. Helaas dus laten updaten en nu heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3g met FW 4.1 en BB 06.15.00 geen ontvangst meer
Hallo,
Gebruikte iPhone voor mijn vriendin gekocht. Software was jailbroken. Iphone aan itunes gekoppeld en deze wilde updaten. Helaas dus laten updaten en nu heb ik geen ontvangst meer. Ik lees van alles over deze baseband 06.15.00 en dat je niet meer terug kunt. Zou het überhaupt wel moeten werken of heb ik nu een leuke ipod over ? Ik hoop dat iemand deze newbee kan helpen wat te doen .. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
iphone, jailbraik |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3GS na jailbreak blackrain geen ontvangst meer met HI | mikeness | Archief | 1 | 02-12-09 19:03 |
Geen ontvangst meer T-mobile | Fritzie | Odido (T-Mobile) | 6 | 26-11-09 18:04 |
Geen ontvangst meer na 3.0 + JB | DouweM | iPhone algemeen | 4 | 19-06-09 23:04 |
Na Jailbreak FW2.2 iPHone 3G geen ontvangst met carrier meer... | koruephiroth | Archief | 4 | 18-01-09 15:32 |
met 2g 2.1 geen ontvangst meer in Tokyo | mgtpater | Internet in buitenland (roaming) | 2 | 03-12-08 18:13 |
|
|