Geen ontvangst meer na 3.0 + JB discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier een T-Mobile iPhone 3G. Hij draait op OS 3.0, en ik heb 'm net gejailbreakt met PwnageTool. Alles lijkt te werken, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geen ontvangst meer na 3.0 + JB
Ik heb hier een T-Mobile iPhone 3G. Hij draait op OS 3.0, en ik heb 'm net gejailbreakt met PwnageTool.
Alles lijkt te werken, maar om de een of andere reden heb ik geen GSM/3G-ontvangst meer... Ik heb linksboven geen balkjes staan (lege stipjes alleen), en in Instellingen zie ik geen "Netwerk"/"Aanbieder"-item meer bij "Vliegtuigmodus" en "Wi-Fi". Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is? Douwe |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
je zal nogmaals moeten restoren maar met een ander custom firmware. je hebt waarschijnlijk een vinkje vergeten te plaatsen bij activate.
|
|
||||
|
||||
Dus een nieuwe custom firmware maken met PwnageTool, en alles nog een keer opnieuw doen?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Met een T-Mobile iPhone 3G, moet de Activation dan aan staan, of uit? Of heeft dat daar niets mee te maken?
-edit- Heb nu net met simple mode in PwnageTool een nieuwe ipsw gemaakt. Ben nu de iPhone aan het herstellen. Hopen dat het werkt. -edit- En het werkt! Dankje macfreaker voor je hulp! Laatst gewijzigd door DouweM; 19-06-09 om 23:26. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3g met FW 4.1 en BB 06.15.00 geen ontvangst meer | jpvanes | Jailbreak | 0 | 03-02-11 08:32 |
Geen ontvangst meer T-mobile | Fritzie | Odido (T-Mobile) | 6 | 26-11-09 18:04 |
iPhone 3G heeft al 3 dagen geen ontvangst meer, HELP | akron_007 | Archief | 1 | 16-08-09 11:23 |
met 2g 2.1 geen ontvangst meer in Tokyo | mgtpater | Internet in buitenland (roaming) | 2 | 03-12-08 18:13 |
Geen 3G / GPRS ontvangst meer! | OOOH | Odido (T-Mobile) | 7 | 27-09-08 11:26 |
|
|