iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/83939-untethered-jailbreak-voor-4-2-1-idevices-greenpois0n-rc5-rc6-verzameltopic.html)

cootje64 07-02-11 13:27

Heb nu 4 Iphones en een Ipad gejailbreakt ging perfekt alleen Iphone van me zoon 3G wil niet lukken iemand een tip?

vak20 07-02-11 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rluijt (Bericht 638578)
Had ik al eerder geplaatst dus vergeef me deze repost, ik probeer mijn iphone te jailbreaken, DFU mode gaat goed, dan klik ik op jailbreak de status bar loopt vol en dan kom ik in een wit scherm waar geen verandering meer in komt.

je zou kunnen proberen om hem in dfu modus te zetten voor je hem aan je pc hangt en dan greenpois0n uitvoeren!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cootje64 (Bericht 638579)
Heb nu 4 Iphones en een Ipad gejailbreakt ging perfekt alleen Iphone van me zoon 3G wil niet lukken iemand een tip?

ik zou die 3g jailbreaken met redsn0w!

ABKtje 07-02-11 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WieerterMenke (Bericht 638545)
Side Note..

T-Mobile unlocked toestellen sinds 3 weken gratiesch en voer nieksj..
ff helpdesk bellen... :d

Mijn vraag is: heb je daarna een softwarematig unlockte iphone of een definitief unlockte iphone?

rluijt 07-02-11 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vak20 (Bericht 638580)
je zou kunnen proberen om hem in dfu modus te zetten voor je hem aan je pc hangt en dan greenpois0n uitvoeren!

Ook dat heb ik geprobeerd, en ik heb alle opties die eerder genoemd werden ook geprobeerd, verschillende usb poorten, als admin uitvoeren, op 1 core GP uitvoeren, PC reboot, ibss file verwijderen... en er is geen eerdere JB uitgevoerd want ik wil alleen untethered.

vak20 07-02-11 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rluijt (Bericht 638584)
Ook dat heb ik geprobeerd, en ik heb alle opties die eerder genoemd werden ook geprobeerd, verschillende usb poorten, als admin uitvoeren, op 1 core GP uitvoeren, PC reboot, ibss file verwijderen... en er is geen eerdere JB uitgevoerd want ik wil alleen untethered.

wat je dan nog zou kunnen doen is eerst tethered jailbreaken met redsn0w en hem daarna untethered maken met greenpois0n!

vak20 07-02-11 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ABKtje (Bericht 638583)
Mijn vraag is: heb je daarna een softwarematig unlockte iphone of een definitief unlockte iphone?

kort en krachtig: definitief!

Mambi 07-02-11 14:12

Werkt perfect! Enige onzekerheid die hier huist is of ik nog wel met i-tunes mag syncen zonder dat de phone crasht of anderszins onbruikbaar wordt.

Guest-20180925190238 07-02-11 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambi (Bericht 638600)
Werkt perfect! Enige onzekerheid die hier huist is of ik nog wel met i-tunes mag syncen zonder dat de phone crasht of anderszins onbruikbaar wordt.

Laat die onzekerheid maar naar ergens anders verhuizen, liefst heel ver weg.

Flexa 07-02-11 14:31

Me iPad zonder problemen gejailbreakt, maar me 3G krijg ik niet gejailbreakt.
Ik weet 100% zeker dat ie in DFU mode staat, want iTunes geeft dit ook aan, maar Greenpoison ziet hem niet.

Zo te zien hebben meerdere mensen dit probleem. Iemand een idee hoe op te lossen ?

WieerterMenke 07-02-11 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hardcore-wierden (Bericht 638561)
iemand een idee?

Als je een SimLock vrij toestel hebt... Door de provider gefixt.
Is deze altijd simlockvrij...

Het enige waar je rekening mee moet houden met de jailbreak, is als je afhankelijk bent van een Softwarematige unlock..
Deze zit (nog) niet in de JB...

Weust 07-02-11 15:20

iPhone4 Jailbreak Loader doet niet
 
Hey hey,

heb gisteren mijn iPhone 4 (4.2) gejailbreakt en dat is volgens mij gelukt.

Nu wil ik m.b.v. Loader Cydia installeren alleen Loader doet niks. Als ik de Loader-app aanklik flits het scherm een keer en daar blijft het bij.

Heb al van alles geprobeerd, aan- uitzetten. Rebooten, maar niks schijnt te werken.

Wat nu te doen? :confused:

- Kan ik proberen nogmaals te jailbreaken m.b.v. Greenpois0n?
- Of moet ik met redsn0w & een custom firmware aan de slag en ben ik dan niet alles kwijt?:mad:

Groet Weust :d

iWiefring 07-02-11 15:32

Wat je ook kunt doen is hem eerst jailbreaken met rc8 van Redsn0w (dan is hij tethered) waarna je greenpois0n eroverheen gooit, en dan heb je niets anders gedaan als tethered veranderen in untethered en dan zou je als het goed is geen problemen hoeven te kennen. Bij mij liep het gewoon allemaal als een treintje!

vak20 07-02-11 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 638631)
Wat je ook kunt doen is hem eerst jailbreaken met rc8 van Redsn0w (dan is hij tethered) waarna je greenpois0n eroverheen gooit, en dan heb je niets anders gedaan als tethered veranderen in untethered en dan zou je als het goed is geen problemen hoeven te kennen. Bij mij liep het gewoon allemaal als een treintje!


:d precies zoals ik het gedaan heb, en werkt als een zonnetje :d

iWiefring 07-02-11 15:39

En zo heb ik het dus ook gedaan, werkt perfect? Beetje een omweg maar dan ben je er in ieder geval zeker van dat het allemaal 100% dicht is, en werkt!

Evertjanus 07-02-11 15:54

Moeten we niet in alle eerlijkheid erkennen dat Steve Jobs deze slag gewonnen heeft? Ieder moment kan iOS 4.3 uitkomen waarvan ik heb begrepen dat deze Greenpoison exploit gedicht is.

Persoonlijk begin ik niet meer aan deze jailbreak. You win some, you loose some, maar deze slag was voor Apple. Als een untethered jailbreak zo lang op zich laat wachten, zie ik er het belang niet meer van in!

iWiefring 07-02-11 16:02

Een tethered jailbreak is ook te doen hoor, als je geen gare dingen gaat doen met je telefoon binnen no-time leeg is komt het allemaal goed. Bij mij heb ik ook een maand of 2 met een tethered jailbreak geleefd, geen problemen mee gehad, een keer was hij bijna leeg maar toen zat ik elke les op twitter te klooien.

Guest-20180925190238 07-02-11 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Evertjanus (Bericht 638648)
Als een untethered jailbreak zo lang op zich laat wachten, zie ik er het belang niet meer van in!

Je kan de Dev Teams altijd helpen met het zoeken naar lekken in iOS en met het schrijven van de code voor een exploit en JB. Ik ben zeker als je dat doet dat er dan veel vlugger een JB is.

MB070 07-02-11 16:13

Beste allen,

Ik heb even een vraagje. Een vriend van me heeft een IPhone 4 met firmware 4.2.1. Deze is nog niet simlockvrij en nog niet jailbroken (?). Na het lezen van deze post gaat het jailbreaken waarschijnlijk wel lukken maar hoe krijgt hij hem daarna simlockvrij?

Bedankt alvast!

Evertjanus 07-02-11 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 638661)
Je kan de Dev Teams altijd helpen met het zoeken naar lekken in iOS en met het schrijven van de code voor een exploit en JB. Ik ben zeker als je dat doet dat er dan veel vlugger een JB is.

Helemaal waar, de beste stuurlui staan altijd aan wal! I stand corrected!

ViktorV 07-02-11 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MB070 (Bericht 638662)
Beste allen,

Ik heb even een vraagje. Een vriend van me heeft een IPhone 4 met firmware 4.2.1. Deze is nog niet simlockvrij en nog niet jailbroken (?). Na het lezen van deze post gaat het jailbreaken waarschijnlijk wel lukken maar hoe krijgt hij hem daarna simlockvrij?

Bedankt alvast!

Als het een iPhone is die via T-mobile is aangeschaft, kan je nu via t-mobile gratis een unlock laten plaatsvinden


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:22.