iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/83939-untethered-jailbreak-voor-4-2-1-idevices-greenpois0n-rc5-rc6-verzameltopic.html)

peetje50 07-02-11 07:43

om dat er bij staat dat je hem niet moet gebruiken (Let op dat je deze jailbreak NIET gebruikt als je van een unlock afhankelijk bent!)of heb het daar niks mee te maken??




M v g

garth 07-02-11 08:26

iemand al zijn ATV2 geprobeerd met GP the JB' en?

alpineb5 07-02-11 09:11

jailbreak voor de ipad was in een poep en een scheet gebeuert inc cydia, nu mis ik alleen nog wat sources maar die komen wel...!!!

Sethje123 07-02-11 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peetje50 (Bericht 638410)
om dat er bij staat dat je hem niet moet gebruiken (Let op dat je deze jailbreak NIET gebruikt als je van een unlock afhankelijk bent!)of heb het daar niks mee te maken??




M v g

Je hebt een t-mobile sim kaart en abo, op een sim-locked iPhone, dus je bent niet afhankelijk van een unlock.

iWiefring 07-02-11 09:28

Had al een tethered jailbreak staan op mijn iPhone 3GS 32GB, waarna ik Greenpois0n eroverheen gegooid heb, werkte gewoon nog, alles wat er al op stond, stond er nog steeds op niets werd verwijderd, even gerestart werkte perfect! Geen problemen ondergaan tot nog toe, helemaal blije iPhone bezitter hier! :D

GTFO 07-02-11 09:34

Mijn loader werkt niet voor Cydia. Het flits even en dan is het weer weg.. Iemand een idee?

PS: heb de iphone 4 16gb fw 4.2.1.

iWiefring 07-02-11 09:38

Probeer eens te herstellen en dan opnieuw te jailbreaken. Heb m'n vriend z'n iPod ook proberen te jailbreaken en hier verschenen de standaard repo's niet.

Xenn0X 07-02-11 09:42

heb jailbreak verwijderd op mijn ipad omdat heel gamecenter corrupt ging en alleen maar sandbox errors gaf.

mogumrs 07-02-11 09:43

Iphone blijft hangen na Cydia install.
 
Heb via Itunes 4.2 firmware gedownload. Alle stappen gevolg om een jailbreak ( GreenP.rc5) uit te voeren, liep voorspoedig!!


Volgende stap via Loader App Cydia geinstall. Mijn Iphone starten opnieuw op, maar helaas niet volledig. Hij blijft hangen op de GreenP logo, met het tandwieltje ( om het maar even zo te noemen)

Heb hem 25 min ze gang laten gaan, maar helaas Niks!
Heb hem nu meerdere malen Gebooth, maar steeds blijft hij hangen op het eerder genoemde punt.

Wat nu? Heb het gevoel dat me identiteit is gewist:mad:

iWiefring 07-02-11 09:45

Heb dit probleem ook gehad, gewoon uitloggen en opnieuw inloggen. OPGELOST BIJ MIJ!

hardcore-wierden 07-02-11 10:09

misschien domme vraag.heb een iphone 4 van kpn (simlockvrij),mijn abonnement gaat in op 28 maart.heb nu mijn sim kaart van t-mobile er nog in(iphone abonnement van iphone 3g)
kan ik nu gewoon jailbreaken zodat hij simlockvrij blijft? dus nu nog bellen met tmobile en over een maand gewoon de kpn sim er in.

rluijt 07-02-11 10:25

Ik heb een (niet gejailbreakte) Iphone 4 16 GB met 4.2.1. die ik dus met GP zou moeten kunnen jailbreaken? Alles gaat goed maar in het witte scherm blijft hij hangen (paar minuten) en ik krijg dus geen "verbose tekst" te zien. Wel staat er in de GP directory nu een iBSS.n90ap file maar telkens als ik het opnieuw probeer blijf ik dus in het witte scherm hangen?

0burner0 07-02-11 10:43

Ontvangst problemen na jaibreak 4.2.1
 
Eindelijk is er dan een Jailbreak voor 4.2.1 Nu kon ik eindelijk mijn Iphone 4 jaibreaken. Na alles geinstalleerd te hebben viel het me op dat ik zeer slecht bereik had (t-mob). Ik dacht dat het aan de ‘’storm’’ lag van het weekend.

Nu kom ik op mijn werk en mijn collega (Iphone 3gs met 4.2.1) heeft gewoon goed bereik terwijl mijn telefoon af en toe op geen service springt en niet boven de twee streepjes bereik komt. Dit terwijl ik voor me jailbreak gewoon vol bereik had

Wat heb ik nu geinstalleerd-
-Lockscreen
-Cyntact
-MyWi4

Ik had ook auto3g (schakelt 3g uit als je je telefoon lockt) maar dit werkte volgens mij niet lekker. Ik weet niet zeker of mijn verbindings problemen toen begonnen. Auto3g heb ik verwijderd maar misschien is er wel wat achter gebleven.

Reinstall is natuurlijk een optie, maar dit doe ik liever niet. Iemand anders nog een optie?

GwnEtienne 07-02-11 10:47

Het kan er prima overheen gezet worden, heb dit zelf ook gedaan en werkt uitstekend!
Je kan hem natuurlijk ook op een schone 4.2.1 zetten maar er overheen kan dus zeker ook.

eentje 07-02-11 10:47

probeer een een harde reset. home en power knop tot apple logo. wil wel eens problemen oplossen is mijn ervaring

Guest-20180925190238 07-02-11 11:00

Ik woon in een gebied waar de 3G veldsterkte van T-Mobile niet goed is.

Na de Greenpois0n JB op een iPhone 3GS en een iPhone 4 is de 3G veldsterkte net hetzelfde als voor de JB. Auto3G werkt perfect, zonder de minste problemen.

Probeer eens om je iPhone te rebooten.

jajaohnee 07-02-11 11:28

Forum gaf me geen antwoord, jullie mij hopelijk wel? Ik heb iphone 4, ios 4.0. Jailbreak via jailbreakme. iTunes 10.1.0.56. Vraag: welke volgorde moet ik aanhouden? Eerst iTunes updaten, dan ios 4.2 erop en dan Jailbreaken? Of andere volgorde? Ik lees wisselende verhalen over het opnieuw moeten installeren van Apple- en Cydia-apps. Kan ik op een of andere manier voorkomen dat ik dit opnieuw moet doen?

rocksnor 07-02-11 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS (Bericht 638399)
Voor mensen die zoals mij zich afvroegen of het mogelijk was (excuus als het al eerder voorbij is gekomen:)):

A method has released to enable/disable animated boot logo in greenpois0n RC5. Here is the method by which you can disable / enable custom animated boot logo.
1. Make sure your iDevice has successfully jailbroken with GreenPois0n RC5_2.
2. Download the “ animate ”.
3. Now, connect to SSH in your device and copy the file downloaded in step 2 to the location / usr / bin / .
4. Change the file permissions to 755.
5. Reboots the device.
6. That’s it, you’re done.

To disable the animated backgrounds, instead, simply remove the file “animated” file the directory in the step 3.

Originally Posted: Enable / Disable Animated Boot Logo in GreenPois0n RC5[How To] | TheTechJournal.com

Daar was ik naar opzoek! Dank!

damel 07-02-11 11:38

Iemand enig idee waarom ik mijn iphone 3G niet in DFU mode krijg met greenposion, met redsnow geen probleem.

Ik heb hem met itunes hersteld dus een schoone instal.

Of is greenposion niet geschikt voor een 3G.

Dennis88 07-02-11 11:48

3gs dfu mode
 
Hier hetzelfde probleem iphone 3gs komt niet in dfu mode.

wat te doen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:59.