iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/83939-untethered-jailbreak-voor-4-2-1-idevices-greenpois0n-rc5-rc6-verzameltopic.html)

ABKtje 07-02-11 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vak20 (Bericht 638587)
kort en krachtig: definitief!

Fijn te weten - dank je!

Weust 07-02-11 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vak20 (Bericht 638634)
:d precies zoals ik het gedaan heb, en werkt als een zonnetje :d

Kan ik dat nu nog doen aangezien ik het al geprobeerd / gedaan heb met greenpois0n?

vak20 07-02-11 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weust (Bericht 638677)
Kan ik dat nu nog doen aangezien ik het al geprobeerd / gedaan heb met greenpois0n?

jazeker wel, je hebt hem nog niet zoals je hem wilt toch?
De juiste ios voor redsn0w haal je hier trouwens het makkelijkste weg:

iOS Firmware

en de nieuwste redsn0w hier:

https://sites.google.com/a/iphone-de...attredirects=0

succes

Guest-20191103144301 07-02-11 17:03

hij herkent dfu mode niet op mijn iphone 3g

iWiefring 07-02-11 17:11

@tomietie
Blijven proberen!
  • 3 sec. power button
  • 10 sec. home button WITHOUT RELEASING POWER BUTTON
  • 15 sec. home button (now release power button)

s.keesen 07-02-11 17:31

Jouw link werkt niet, maar wat voor mij de oplossing was is om greenpois0n in compatibiliteitsmodus te starten. Rechtermuisknop --> compatibiliteitsproblemen oplossen. Blijkbaar werkt hij niet met Windows 7!

RKDE89 07-02-11 17:33

Gebruik Greenpois0n NIET als je afhankelijk bent van een softwarematige unlock!

wat houdt software matige unlock in? via jailbraik?

bedankt alvast

Weust 07-02-11 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vak20 (Bericht 638694)
jazeker wel, je hebt hem nog niet zoals je hem wilt toch?
De juiste ios voor redsn0w haal je hier trouwens het makkelijkste weg:

iOS Firmware

en de nieuwste redsn0w hier:

https://sites.google.com/a/iphone-de...attredirects=0

succes

Okay toP man.

Straks eens proberen!

Ben wel al mijn spul kwijt dan of niet?

vak20 07-02-11 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weust (Bericht 638727)
Okay toP man.

Straks eens proberen!

Ben wel al mijn spul kwijt dan of niet?


nope niet als je nu al met ios 4.2.1 draait, redsn0w gebruikt die ios alleen om te patchen!

michaelmiata89 07-02-11 17:56

Ik heb (voor het eerst) mijn 3GS gejailbreakt. Dit ging prima, aantal apps via Clydia geïnstalleerd, maar ik kan nu met geen mogelijkheid apps downloaden uit de appstore.
Niet via de iPhone. downloaden via iTunes gaat wel, echter hij blijft fouten geven bij het syncen van de zojuist aangekochte app. Ik heb de CS info folder verwijderd van mijn macbook, ik heb mijn macbook ge-de-autoriseert en opnieuw geautoriseerd. maat niets wil helpen. Ik heb mijn iphone van de appstore uitgelogd en opnieuw aangelogd, mijn Amerikaanse iTunes account geprobeerd, maar niet werkt.....
Ik twijfel nu of ik mijn iPhone weer moet gaan un-jailbreaken of zijn er nog tips en trucs...

thx

Mercedes4-ever 07-02-11 18:01

Hebben hier meer mensen last van dat de accu zo snel leeg raakt?
ik had hier voor de 3.1.3 os er op lijkt wel alsof me accu toen langer mee ging
sinds 4.2 en jailbrake raakt me accu snel leeg iemand een oplossing ?

Pdeb1993 07-02-11 18:11

Iphone 3gs greenpois0n jailbreak Failed ?? help!
 
Hey,

Ik heb van iemand een iphone 3GS die ik wou jailbreaken.

Iphone 3GS T-mobiele lock
Modemfirmware: 05-15-04
versie: 4.2.1 (8C148a)
Hij gebruikt t-mobiele 9.0 (simple)

Nou las ik dat je met greenpois0n je iphone kon jailbreaken.
Hij gaat gewoon in de DFU mode en wanneer ik op Jailbreak klik en hij even bezig is geweest krijg komt er Jailbreak Failed te staan en restart to retry.
heb dit 4 keer geprobeerd maar mocht nog niet baten, heeft iemand van jullie een idee wat het probleem eventueel kan zijn of wat ik fout doe?

Mvg, Patrick.

annahaster 07-02-11 18:23

Geachte heer, mevrouw,

Is er iemand die weet of je deze jailbreak ook kan gebruiken op dezelfde manier voor de IPAD in plaats van de iphone.

Groet,
Anna Haster

XIII 07-02-11 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door annahaster (Bericht 638749)
Is er iemand die weet of je deze jailbreak ook kan gebruiken op dezelfde manier voor de IPAD in plaats van de iphone.

Uit de eerste post:

Greenpois0n is geschikt voor elke iPhone, iPod Touch en iPad op iOS 4.2.1.

Patspeedy 07-02-11 18:28

Na 26x geprobeert te hebben om in DFU mode te komen via greenpois0n, werd ik GEK en heb ik het maar geprobeert met redsnow. Daar lukte het meteen, dus nu heb ik 4.2.1 op mn iphone (3G) gejailbreaked. Heeft het nog nut om hem nu ook nog te jailbreken met greenpois0n? Wat mis ik allemaal? Niet veel raad ik:P groetjess

PS: voor degenen die dus niet in DFU mode komen (iphone 3G), try redsn0w

Weust 07-02-11 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vak20 (Bericht 638728)
nope niet als je nu al met ios 4.2.1 draait, redsn0w gebruikt die ios alleen om te patchen!

Heb nu 4.2 (8c134) maar dan zal ik 4.2 wel ff zoeken en gebruiken.

Ga het maar eens proberen, eerst eens een backup maken voor de zekerheid!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patspeedy (Bericht 638755)
Na 26x geprobeert te hebben om in DFU mode te komen via greenpois0n, werd ik GEK en heb ik het maar geprobeert met redsnow. Daar lukte het meteen, dus nu heb ik 4.2.1 op mn iphone (3G) gejailbreaked. Heeft het nog nut om hem nu ook nog te jailbreken met greenpois0n? Wat mis ik allemaal? Niet veel raad ik:P groetjess

PS: voor degenen die dus niet in DFU mode komen (iphone 3G), try redsn0w

Ik heb ook een 3G gehad en kreeg hem ook nooit in dfu-mode. Hij sprong telkens weer aan. Echt knetter iritant

robijnv 07-02-11 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patspeedy (Bericht 638755)
Na 26x geprobeert te hebben om in DFU mode te komen via greenpois0n, werd ik GEK en heb ik het maar geprobeert met redsnow. Daar lukte het meteen, dus nu heb ik 4.2.1 op mn iphone (3G) gejailbreaked. Heeft het nog nut om hem nu ook nog te jailbreken met greenpois0n? Wat mis ik allemaal? Niet veel raad ik:P groetjess

PS: voor degenen die dus niet in DFU mode komen (iphone 3G), try redsn0w

Nee nú mis je niet veel, als je je iPhone reboot wel denk ik!

droomc 07-02-11 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macron (Bericht 636682)
Bij mij gelukt. Eerst bleef hij inderdaad hangen ..... losgekoppeld en opnieuw verbonden ..... volgens mij was ik gewoon te ongeduldig .....
Eerste keer opstarten duurde ook even, maar nu prima in orde. Gewoon over thethered jailbreak heen gezet ..

succes

jeee bij mij ook gelukt..

waddap.. jeailbreaken is awsome..

farao556 07-02-11 18:55

Heb me iphones helaas nog niet kunnen jailbraiken 1 iphone 4 blijft hangen op doodskop en pc herkent hem niet tinyumbbrela itunes etc. ook niet en de andere is na het jailbraiken weer naar alarm nummer ik heb toen hij het deed op 4.2.1 bij instelling bij alle 2 de iphones bij instelling alle inhoud en instellingen wissen misschien dat het daardoor komt?
Wie weet raadt zit hier met 2 nieuwe iphones 4 die ik niet eens kan gebruiken voor ipod allebei komen uit Engeland.
mvg en dankjewel voor jullie goed service en de tijd die jullie besteden voor het lezen en beantwoorden

Beloved 07-02-11 19:03

Ik heb net gejailbreaked maar ben mijn nieuwere telefoonnummers kwijt plus mijn agendapunten, hoe krijg ik deze terug?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:50.