Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) [QUOTE=DJxReventon;666374]@wim1981 even je profiel aanpasse dan. [/QUOT Hoe doe je dat en waar...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[QUOTE=DJxReventon;666374]@wim1981 even je profiel aanpasse dan.[/QUOT
Hoe doe je dat en waar |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien eens wat topics doorlezen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Apps niet zichtbaar na jailbreak
Hallo allemaal,
Ik heb een jailbreak met Redsn0w uitgevoerd op een iPhone 4 met originele firmware iOS 4.3.3. en daarna m'n reservekopie met iTunes teruggezet. In eerste instantie werkte alles prima, maar toen ik via Cydia het programma AptBackup installeerde waren na het respringen van het springboard zijn heel veel apps niet meer zichtbaar. Ook opnieuw m'n reservekopie terugzetten heeft geen zin. Heeft iemand hier ervaring mee? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Een goede oplossing om dit te herstellen heb ik niet gevonden, wat je kan doen is je iPhone herstellen en vervolgens een (oudere) backup terugzetten. Daarna opnieuw jailbreaken en alles opnieuw installeren zonder AptBackup.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb me een breuk gezocht maar kan deze simpele vraag nergens concreet terugvinden. Dacht altijd dat fora waren om elkaar te helpen maar helaas is het weer een zoek het zelf maar op forum.
|
|
||||
|
||||
Klopt het dat 4.3.1 een batterij vreter is in vergelijking met de nieuwste iOS 4.3.3?
|
||||
|
||||
Zou ik ook graag willen weten of dat zo is, als het namelijk zo is ga ik zo spoedig mogelijk een update uitvoeren!
|
|||
|
|||
Ik snap iets niet.... Ik heb een Iphone 4.3.1 JB uitgevoerd met Redsn0w. (succesfull)
Klopt het nou dat je DFU modus niet meer kunt gebruiken in combinatie met Itunes om het te restoren? Ik hoor hier en daar dat je een IPSW check krijgt via Itunes die controleerd of hij gejailbreakt is, zoja dan stopt hij met restoren... Any info? |
|
|||
|
|||
Eey, als ik naar de link van dev-team ga kan ik de jailbrake programma niet downlaoden. Telkens als ik naar die site ga en klik op de programme wordt ik verwezen naar een andere link (site) en krijg ik een beeld zo van page not found? kan ik iemand mij helpen daarbij want ik kom er niet uit....
|
|
|||
|
|||
Als een link niet werkt, moet je ff een bericht maken voor een moderator.
Deze link zou wel moeten werken. Klik in het eerste witte Tic TacToe Blog, onder update 3 - redsn0w 0.9.6rc18, op de Windows-link. Er opent zich een nieuwe pagina "Bijlage Downloaden". |
|
|||
|
|||
Beste leden,
Ik ben nieuw op jullie forum. Ik heb iphone 4 met als firmware 4.3.1. Mijn iphone is gejailbreakt met behulp van jullie site via een tutorial. Maar nou wil ik graag naar 5.0.1 gaan. Moet ik daarvoor me iphone eerst update of kant dat ook via cydia? En hebben jullie tutorial hoe ik dat moet doen. |
|
||||
|
||||
Eerst updaten en dan redsn0w draaien.
|
|
||||
|
||||
Gewoon updaten via itunes, en dan jailbreaken Howto --> Jailbreak 5.0.1 Untethered On iPhone, iPad, iPod touch (A4 Devices) Now Using Redsn0w 0.9.10b1 / Corona | Redmond Pie
Succes
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
|
|