Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) @wim1981 even je profiel aanpasse dan....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
@wim1981 even je profiel aanpasse dan.
|
|
|
|||
|
|||
Hoe gaat het trouwens met de batterijen?Nog steeds erg snel leeg bij 4.3.1??Of is er al een oplossing
|
|
||||
|
||||
Dat vraag ik me ook nog steeds af, al beetje meer ervaring opgedaan op het ''batterijduur'' gebied? Zou graag willen weten of het verbeterd is van 4.3.1 naar 4.3.2! Anders blijf ik gewoon op 4.3.1..
|
||||
|
||||
In ios 4.3.2 is de batterij duur dus echt niet beter dan in ios 4.3.1.
Dus updaten heeft niet echt veel zin. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Misschien dan toch maar slim terug te gaan naar 4.2.1!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
batterij
ik heb de 4.3.1 ipsw afgehaald en laatste ultrasn0w (p14?)
ik gebruik xp ik heb cydia geinstalleerd gekregen...maar was "wit" de enige oplossing was om "thetered" op te starten maar 1) ibooks sluit telkens ik het opstart 2) de batterij is zeeer snel leeg (zelfs in flight mode); na een dag opladen is ie amper aan 40% ....Dit was voor de jailbreak niet het geval...overleefde meerdere dagen zonder opladen! 3) ik krijg'm alleen thetered opgestart ... anders alleen appel logo...start alleen maar op met de "pineapple" ? DisplayOut wil voorlopig ook niet installeren; en meerdere cydia apps willen continue rebooten waardoor ik telkens een pc bij de hand moet hebben om te theteren... niet echt om naar huis van te schrijven dus |
|
||||
|
||||
@skynetbbs : Ach, zolang je nog geen iPhone hebt en er alleen maar nare dromen over hebt, is er niets aan de hand toch ?
Even serieus: volgens je profielgegevens heb je nog geen iPhone, maar dat zal vast niet zo zijn....welke heb je, de iPhone 4 ? Na JB'en is Cydia veelal "wit" en moet je die een keer opstarten en updaten. De problemen die jij beschrijft herken ik niet. Geheel niet. Ik denk dat het de moeite loont om eens "from scratch" te beginnen. |
|
|||
|
|||
ik heb de Ipad (1G) maar die kun je niet selecteren
ik heb alvast de 4.3.2 afgehaald en "ultrasn0w" eens zien of die evt beter is dan redsn0w |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
oops het was RedSn0w
ben nu met "sn0wbreeze" bezig... |
|
|||
|
|||
cydia wit?
Hi Allemaal,
Zojuist de jailbreak op mijn iphone gezet. Maar met het opstarten van cydia gaat er iets niet goed. App logo van cydia is helemaal wit, en hij start op en sluit meteen weer af. kan dus geen cydia gebruiken. Al meerdere keren de jailbreak gedaan maar helpt niet. Wie kan me helpen..? Dank u |
|
||||
|
||||
Na de jailbreak je iPhone opnieuw opstarten (rode slider). Daarna cydia opnieuw opstarten, wachten totdat cydia gegevens heeft bijgewerkt en daarna moet ie het gewoon doen.
Citaat:
|
|||
|
|||
Wat ik heb gedaan is:
Download officieel ipsw Firmware - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPad en iPod touch Hang je iPhone eraan en even synchroniseren, daarna houd shift ingedrukt en druk op herstellen. Dubbelklik dan op het gedownloade ipsw. Laat hem herstellen. Pas op: als hij herstelt is laat hem dan niet updaten! ( gewoon annuleren, gaat niks verloren. ) Ga hem eerst jailbreaken met Redsnow http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...ameltopic.html Daarna kan je Cydia wel openen, als alles gereed staat kan je hem synchroniseren met iTunes. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Of je iphone even uit wacht 10 sec dan weer aan ik hoor het wel... is normaal was bij mij ook.. |
|
|||
|
|||
mijn vraag is of ik deze jailbreak ook kan gebruiken met 4.3 en niet 4.3.1?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Misschien een hele domme vraag maar ik heb hier een iphone 4 met 4.3.1 van een kameraad die ik moet jailbreaken.
Raak ik alle contacts en zo kwijt als ik de jailbreak uitvoer ? of is een reserve kopie maken voldoende ? bedankt, Peter |
|
|||
|
|||
ik heb gehoord & gelezen dat je ook moet weten welk bootrom je hebt klopt dit?
en hoe kan ik zien welke ik heb? gelieve mij een PM te st. ik kijk hier niet elke dag op. |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
|
|